$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Nie wchodzą biegi. Scorpio '93 2.0 DOHC
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie wchodzą biegi. Scorpio '93 2.0 DOHC
Autor Wiadomość
maciucha512
[Usunięty]

Wysłany: |17 Mar 2011|, 2011 14:07   Nie wchodzą biegi. Scorpio '93 2.0 DOHC

Szukam mechanika który rozwikła problem niewchodzących biegów w/w samochodzie. Problem wystąpił na skrzyżowaniu dzisiaj rano. Wcześniej przy wrzucaniu biegów wyraźnie było czuć szarpnięcie i głuchy stuk. Teraz biegi da się wrzucać tylko przy wyłączonym silniku. Po odpaleniu przez kilka km można wrzucać biegi, niestety opcja ta zanika po pewnym czasie i wracamy do punktu wyjścia.
Podejrzana:
-przytarta linka sprzęgła (ten model ma linkę!)
-krasnoludek siedzący między trybami

Najlepiej dzisiaj - jestem studentem więc nie mam zbyt wielu funduszy a potrzebuje pomocy.

Scorpio stoi k. ronda wiatraczna jednak mogę nim kawałek przejechać. Kolege mam który również mnie poholuje, mimo wszystko wolałbym by mechanik znajdował się gdzieś niedaleko.

P.S.
Tak, naciskałem sprzęgło po samą chłodnicę.

VIK 
KR673YV

Auto: BMW E38
Wysłany: |17 Mar 2011|, 2011 14:57   

Sprzęgło albo samoregulator.

maciucha512
[Usunięty]

Wysłany: |17 Mar 2011|, 2011 15:49   

Właśnie próbowałem dojrzeć czy coś przy pedałach się nie wygięło albo coś i do objawów usterki dodam, że po wciśnięciu sprzęgła dalej jechał na 1. Średnio mi się to podoba, ale czeka mnie wizyta u mechanika i wymiana sprzęgła. :544:

Waski 
FST Member 000

Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Wysłany: |18 Mar 2011|, 2011 13:57   

może zanim pojedziesz do mechanika to zapytaj kogoś na miejscu kumatego co to jest żeby na koszty sie nie narazaac
run-log.com

Pawel.Grr
[Usunięty]

Wysłany: |18 Mar 2011|, 2011 19:01   

Witam