SPRZĘGŁO Z 2.4 DO 2.0 |
Autor |
Wiadomość |
komisage [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Gru 2004|, 2004 19:57 SPRZĘGŁO Z 2.4 DO 2.0
|
|
|
Witam wszystkich, moje pytanie brzmi następująco: mam scorpio 2.0 dohc 8v z '92 model kombi i skrzynie MT75 oraz scorpio 2.4 efi V6 z '89 i ono też ma MT75 czy sprzęgło z 2.4 pasuje do 2.0. |
|
|
|
|
COSSY [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Gru 2004|, 2004 23:46
|
|
|
Nie powinno pasowac. To samo sprzeglo maja chyba 2.4 i 2.9 |
|
|
|
|
Gierap [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Gru 2004|, 2004 12:36
|
|
|
No sprawa chyba prosta R4 a V6 mają inne sprzęgła i wątpliwe żeby pasowało |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |25 Gru 2004|, 2004 09:55
|
|
|
Kurcze ale skrazynie pasują to może i sprzęgło pasi ?? W sumie na logikę biorąc to V6 powinno mieć potężniejsze sprzęgło i mocniejszy docisk - jednak różnica momentu jest - ale pomiędzy 2.0 dohc a 2.4 to akurat niewielka |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |25 Gru 2004|, 2004 12:03
|
|
|
skrzynie też są inne |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |27 Gru 2004|, 2004 02:45
|
|
|
MT-75 to chyba MT-75 jaka jest różnica ?? w kielichu mocującym skrzynię do silnika ?? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |27 Gru 2004|, 2004 21:56
|
|
|
MT 75 do R4 jest całkeim inna niż do V6 |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |28 Gru 2004|, 2004 09:25
|
|
|
Oki doki - dzięki za wytłumaczenie. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |28 Gru 2004|, 2004 16:48
|
|
|
Inny wałek sprzęgłowy, CAŁA inna obudowa-z wyjątkiem tylnej "dupki", rozrusznik z 2 strony, kapkę inne przełożenia |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |28 Gru 2004|, 2004 16:56
|
|
|
A słyszalem że przełożenia np w skrzyni od 2.4 i 2.9 sa takie same a różnica jest w dyfrze. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |28 Gru 2004|, 2004 17:55
|
|
|
ale chodzi o różnicę R4 i V6 |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
|