|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Reduktory bezmembranowe |
Autor |
Wiadomość |
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |22 Maj 2017|, 2017 21:42
|
|
|
jaroz napisał/a: | Po prostu adekwatnie do potrzeb rozpatruję |
|
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
Maross
Auto: '89 2.9 Ghia Liftback ASB
Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Lis 2010 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: |22 Maj 2017|, 2017 21:43
|
|
|
jaroz, Chcesz mieć superhiper to ci sprzedam piątą generację JTG z kwietnika |
_________________ Był : LB '91 2.0 GL , 16h LB '92 2.0 GLX '94 2.9V6 Ghia '93 2.0 Ghia
Jest: 1989 2.9 Ghia Liftback
797 552 398 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |22 Maj 2017|, 2017 22:53
|
|
|
jaroz, krótka piłka - a czym ten reduktor ( którego de facto nie ma na rynku) wysterujesz? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |22 Maj 2017|, 2017 23:39
|
|
|
Ale są inne Poza tym właśnie pytam o wszystko, bo chcę znać wszystkie kruczki związane z instalką LPG |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |23 Maj 2017|, 2017 06:26
|
|
|
Z innego tematu:
Cytat: | Zależy mi by wynikiem była niekłopotliwa (bezawaryjna) instalacja |
A chcesz uparcie montować coś, czego jak Struna pisze, praktycznie nie ma na rynku, nie wiadomo jak jest z trwałością, serwisowanie pod znakiem zapytania.
No konsekwencja jak cholera
Zadziwia mnie, że nawet komponentami od LPG swoją zajefajność chcesz udowadniać, nawet LPG musi być individual premium.
Dawno mnie Twoje posty tak nie bawiły, jak dziś o poranku |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |23 Maj 2017|, 2017 08:06
|
|
|
Zysio, widzę, że za punkt honoru wziąłeś sobie uprzykrzanie mi pobytu na forum. To moja sprawa co zamierzam mieć pod maską, a poza tym właśnie po to pytam o znajomość tych części, żeby nie kupić szajsu.
Nie wiem skąd bierzesz swoje wydumane opinie, ale kieruję się w wyborze, niezawodnością i aktualnością sprzętu. Gdybym miał iść Twoim tokiem, to musiałbym założyć II gen. bo przecie gaziarze znają to na wylot i jest sprawdzone Widzisz, jakbyś czytał dokładnie temat instalacji, to posłuchałem Struny i zrezygnowałem z wyboru starego sterownika. Teraz rozkminiam inny komponent. Mam takie prawo i nie czepiaj się.
Zysio napisał/a: | Zadziwia mnie, że nawet komponentami od LPG swoją zajefajność chcesz udowadniać, nawet LPG musi być individual premium. | Nie rozumiem Twojej logiki i ciągłej ironii, ale chyba każdy chce mieć dobre komponenty pod maską, na ile to możliwe. Chyba to jest bardziej logiczne i wskazane w aucie na co dzień, niż wkładanie wielkich hamulców do starego pudła, którym jeździsz wokół komina. No chyba, że chcesz mieć premium heble, dla samego posiadania.
Zysio napisał/a: | Dawno mnie Twoje posty tak nie bawiły, jak dziś o poranku | hmm, a mnie nie bawi fakt, że w KAŻDYM moim temacie szukasz zwady, zaczepki, i piszesz wszystko, tylko nie na temat, robiąc OT, które dosłownie nic nie wnosi w temacie, a moderator nie robi z tym nic. Dziwne. To tak gwoli podsumowania. Bardzo proszę o wstrzymanie się od dalszej niekonstruktywnej krytyki. Pablo, bardzo proszę o uporządkowanie moich tematów, w których Pan Zysio się w taki właśnie sposób udziela, jak i innych wpisów, które nic nie wnoszą w temacie. Z góry dziękuję. |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |23 Maj 2017|, 2017 08:14
|
|
|
jaroz napisał/a: | Nie wiem skąd bierzesz swoje wydumane opinie, ale kieruję się w wyborze, niezawodnością i aktualnością sprzętu. |
to moze zmien troche podejscie,bo to zaklad instalauje i on bierze odpowiedzialnosc, nawet na najlepszym sprzęcie można zepsuć instalacje i zrobić ją awaryjną. Wiec po co te pytania, wal do zakładu najlepszego w swoim miescie i sie nie zastanawiaj. Jakbys sam montował to rozumiem,ze sa te pytania o elementy instalacji,ale pamietaj ze zakład instalujacy może nie chciec instalowac tego co mu każesz (bo tak wyczytałeś na forum),bo to oni biora odpowiedzialnosc i oni sie pod tym podpisuja,a nie forum. A jeszcze dochodza kwestie finansowe,bo pewnie na niektorych częściach wiecej zarabiaja,a niektorych mniej. Te wszystkie tematy sa bez sensu ! Idz do wybranego zakladu,zapytaj na czym Ci to zrobia i wtedy wroc na forum z pytaniem czy moze byc, czy moze jednak korekta jakas drobna wskazana,albo zmiana zakladu. Ty na prawde nie rozumiesz o co tutaj wiekszosc ludzi sie Ciebie czepia.....
jaroz napisał/a: | Gdybym miał iść Twoim tokiem, to musiałbym założyć II gen. bo przecie gaziarze znają to na wylot i jest sprawdzone |
ale brednie, jak cos piszesz,to chociaż niech to będzie prawdą. II generacji prawie nikt nie zna dobrze, znaczna część nie wie jak to dobrze ustawić,do tego może i jest bezawaryjne,ale wymaga dość mocnego dbania o układ zapłonowy i generuje spore ryzyko strzałów,a to w nowszych autach niewskazane. A, że wiekszość zakładów nie umie tego ustawic poprawnie,to ryzyko jest jeszcze wieksze |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |23 Maj 2017|, 2017 08:32
|
|
|
WieSiu, po części się zgadzam. Natomiast wiem, że jak instalowałem sprzęt w kosie, to jasno była propozycja co proponuje, ale nie było problemu z montażem tego co ja chcę. Jak zainstalujesz prawidłowo, to nie ma bata, a jak się popsuje element z winy producenta, to jest gwarancja, normalnie honorowana.
WieSiu napisał/a: | ale brednie | nie. Przykład II gen. to skrót myślowy, że jeśli coś jest x czasu na rynku, to jest dobrze znane i z zasady niezawodne. Nie pisz tego co oczywiste - o układzie zapłonowym, itd. bo to wiem i przerabiałem. Bez urazy
WieSiu napisał/a: | tutaj wiekszosc ludzi sie Ciebie czepia..... | jaka większość? Powtarzają się te same osoby, które na palcach jednej ręki policzysz. |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Jacek12
Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 10 Lut 2010 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: |23 Maj 2017|, 2017 08:34
|
|
|
Jaroz,wiesz że tego nowego reduktora nie ma jeszcze na rynku więc nie można nic napisać o jego pracy,skoro jesteś tak przekonany do bezmembranowych to Struna napisał Ci że te magiki są dobre,ja pozostał bym przy tym. |
_________________ Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |23 Maj 2017|, 2017 09:24
|
|
|
jaroz napisał/a: | jaka większość? Powtarzają się te same osoby, które na palcach jednej ręki policzysz. |
aktywnych userow duzo wiecej niz na palach dwoch rąk nie ma,wiec to jest jednak spora ilosc |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |23 Maj 2017|, 2017 09:45
|
|
|
Jacek12, no nie znalazłem to fakt, ale są inne. Magica już miałem w Scorpio, ale wolałbym coś mocniejszego i nowszego
WieSiu, no no |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |23 Maj 2017|, 2017 10:02
|
|
|
jaroz napisał/a: | wolałbym coś mocniejszego | magik jest mocny, zwłaszcza w wersji POWER ( vel BIG )
no a jak już tak usilnie bezmembranowe to jest jeszcze NICO - daje radę w dużych silnikach jeepa ( a to straszne pijaki ), 2.5t też opierdzieli. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |23 Maj 2017|, 2017 10:25
|
|
|
Struna napisał/a: | magik jest mocny | ale mam traumę, bo już raz mi bąki puszczał
Struna napisał/a: | NICO - daje radę w dużych silnikach jeepa ( a to straszne pijaki ), 2.5t też opierdzieli. | no i gitara. Thx. |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |23 Maj 2017|, 2017 12:05
|
|
|
jaroz napisał/a: | ale mam traumę | wielu miało, ale już od dłuższego czasu jest wersja przebudowana, gdzie miejsce ewentualnego puszczania nie jest już tylko na oringu, tylko mechanicznie zespolone. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |