Reduktory bezmembranowe |
Autor |
Wiadomość |
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |21 Maj 2017|, 2017 09:10 Reduktory bezmembranowe
|
|
|
Otóż jak dotąd miałem do czynienia z parownikiem Magic 3, który jest tego typu reduktorem, tj. tłokowym. Jako że odpowiada mi ten typ reduktora, poszperałem trochę w necie i zastanawiam się nad zakupem takowego do auta - http://gazeo.pl/instalacj...tykul,9767.html
Oczywiście nie jest to ostateczny wybór, ale chciałbym oprzeć się ewentualnie na doświadczeniu kogoś, kto miał do czynienia z nową generacją właśnie, jak tu - http://gazeo.pl/instalacj...tykul,6257.html |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |21 Maj 2017|, 2017 22:35
|
|
|
Magic 3 został w końcu sensownie poprawiony, więc jeśli Ci pasował, to obecnie nie ma już obawy przy jego montażu. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |21 Maj 2017|, 2017 22:42
|
|
|
WieszJurek, ale chciałbym spróbować coś nowego, bardziej nowatorskiego - jak te z elektronicznie sterowanym zaworem, itd. które spokojnie obsługują wyższe moce i zwyczajnie są nowocześniejsze. |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |21 Maj 2017|, 2017 22:55
|
|
|
tak sobie to tłumacz |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |21 Maj 2017|, 2017 23:38
|
|
|
Hmmmm, to może mi to rozjaśnij |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |22 Maj 2017|, 2017 00:02
|
|
|
walenie grochem o ścianę.... |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |22 Maj 2017|, 2017 00:19
|
|
|
Bardzo Ci dziękuję...toś mi wyjaśnił |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |22 Maj 2017|, 2017 09:09
|
|
|
chcesz miec nowocześnie, to załóż 5 czy 6 generacje, ciekły wtrysk i już.
Przy 4 nie ma co odkrywać ameryki |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |22 Maj 2017|, 2017 19:02
|
|
|
Rafał A.(antek), ale to finansowo nie jest uzasadnione by zakładać 5 czy 6 generację A bezobsługowy reduktor już tak |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |22 Maj 2017|, 2017 20:08
|
|
|
jaroz napisał/a: | Rafał A.(antek), ale to finansowo nie jest uzasadnione by zakładać 5 czy 6 generację |
niedawno nie mialo dla Ciebie znaczenia kwota za instalacje jak ma byc lepsza
Jak cos jest elektroniczne to penwie jest obslugowe,znaczy sie awaryjne |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |22 Maj 2017|, 2017 20:40
|
|
|
WieSiu napisał/a: | niedawno nie mialo dla Ciebie znaczenia kwota za instalacje jak ma byc lepsza | Wiesiu, nic takiego dosłownie nie pisałem. Chodziło mi o dobre składowe instalacji (reduktor takim jest) ale dostosowane do poziomu zaawansowania silnika. Skoro nie ma tam bezpośredniego wtrysku, to nieuzasadniony jest montaż wyższej niż 4-ta generacja instalacji LPG.
Zysio, tego co czasem piszesz, nawet nie warto komentować (chyba, że jako OT z premedytacją), bo nic nie wnosi. Przecież mój wątek jest właśnie po to aby poznać opinię o tym czy owym od praktycznej strony, a nie artykułu. Ugryź się czasem w palucha zanim zastukasz w klawiaturę... |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |22 Maj 2017|, 2017 20:48
|
|
|
Warto montować wyższa generacje,bedzie miec więcej mocy i będzie odpalać na gazie cała zimę. |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |22 Maj 2017|, 2017 20:51
|
|
|
Hehe, jak dla mnie to z tego krótkiego posta, który napisał Struna (który o ile pamiętam jest raczej praktykujący, a nie tylko wierzący w kwestii LPG), da się wiele zrozumieć, oj wiele. Tylko trzeba umić ze zrozumieniem czytać...
Ten motor to nie technologia kosmiczna, wariantów instalacji czy to w Smax, czy Mdo, czy Volvo maści wszelakiej było miliony założone, a Ty uparcie chcesz koło na nowo wymyślać. A 220 KM to naprawdę nie są duże moce. Założenia robisz, jakby to było superhipernowe auto co ma pińcet koni.
Żebyś ty wiedział ile razy się w palce gryzę i nie piszę, paznokcie już dawno poobgryzane
A Pablo może mi lepić punkty za OT, mam spory margines na razie |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
Darek_Police
thesilent
Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Pomógł: 15 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Wrz 2007 Skąd: Sollstedt DE
|
Wysłany: |22 Maj 2017|, 2017 21:09
|
|
|
jaroz napisał/a: | Zysio, tego co czasem piszesz, nawet nie warto komentować (chyba, że jako OT z premedytacją), bo nic nie wnosi. |
I kto to mówi?
A na reduktorach bezmembranowych się nie znam, więc się nie wypowiadam |
_________________ Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |22 Maj 2017|, 2017 21:40
|
|
|
Zysio, co można odczytać to i ja wiem. A to, jak traktujesz z założenia innych, też można odczytać, nie wspominając że odczytuje się też prowokowanie (nie pierwszy raz), bo stan punktów pozwala, hmm...
Zysio napisał/a: | Założenia robisz, jakby to było superhipernowe auto | a nie wolno? Wolę wiedzieć przed niż po. I nigdzie nie twierdzę, że to super moc. Po prostu adekwatnie do potrzeb rozpatruję, a Ty szukasz drugie go dna.
Darek_Police napisał/a: | A na reduktorach bezmembranowych się nie znam, więc się nie wypowiadam | Darek, bierzesz przykład z Zysia? |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
|