Jaki kompresor do 1000zł?? |
Autor |
Wiadomość |
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |4 Sty 2017|, 2017 16:07
|
|
|
Jankes, będziesz coś lakierował? |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |4 Sty 2017|, 2017 19:24
|
|
|
Wybór padł na: http://tagred.pl/kompreso...-separator.html
Zobaczymy co to warte jak przyjdzie, opinie ma niby dobre.
Nie, nie bede lakierował, po prostu stary kompresor ma pomału dość, wiec trzeba odświeżyć sprzęt. |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |4 Sty 2017|, 2017 20:26
|
|
|
Będziesz zadowolony, mam agregat prądotwórczy tej firmy chinsko polskiej i działa całkiem dobrze jak na tę półkę cenową. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
gt500
Auto: '94 2.0 16v sedan
Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2012 Skąd: Złotów
|
Wysłany: |4 Sty 2017|, 2017 22:54
|
|
|
Jankes napisał/a: | Wybór padł na: http://tagred.pl/kompreso...-separator.html
Zobaczymy co to warte jak przyjdzie, opinie ma niby dobre.
Nie, nie bede lakierował, po prostu stary kompresor ma pomału dość, wiec trzeba odświeżyć sprzęt. |
No to taki sam wybrałeś według mnie będziesz zadowolony. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |5 Sty 2017|, 2017 10:19
|
|
|
Jankes napisał/a: | Zobaczymy co to warte jak przyjdzie, opinie ma niby dobre. |
Jeśli możesz, to daj znaka jak się sprawuje, bo też mnie ten model nurtuje. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |6 Sty 2017|, 2017 17:29
|
|
|
ja nie wiem, u mnie pracuje 3 tłokowy na 200l butli i wydaje mi się mało... ciągle sie włącza. |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
sobolaqe
Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Dołączył: 27 Wrz 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |6 Sty 2017|, 2017 19:21
|
|
|
Rafał A.(antek) napisał/a: | ja nie wiem, u mnie pracuje 3 tłokowy na 200l butli i wydaje mi się mało... ciągle sie włącza. |
Poszukaj gdzies kolo siebie jakis butli po gazach technicznych(50l)
1-3 sztuki, troche rurek i bedziesz mial dodatkowy bank. |
_________________ pzdr
piotrek
508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |6 Sty 2017|, 2017 19:44
|
|
|
Rafał A.(antek) napisał/a: | ciągle sie włącza. | ale to chyba nie jest wykładnia tego, czy daje radę, czy nie. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |7 Sty 2017|, 2017 00:08
|
|
|
sobolaqe napisał/a: | Poszukaj gdzies kolo siebie jakis butli po gazach technicznych(50l)
1-3 sztuki, troche rurek i bedziesz mial dodatkowy bank. |
tylko kompresor tego nie nabije
Struna napisał/a: | ale to chyba nie jest wykładnia tego, czy daje radę, czy nie. |
no niby nie, ale pod obciążeniem zdarza mu sie nie wyłączyć, czyli nie daje rady dobić, robi na to co zużywam, czyli praktycznie jest na granicy. |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
sobolaqe
Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Dołączył: 27 Wrz 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |7 Sty 2017|, 2017 00:19
|
|
|
Rafał A.(antek) napisał/a: | sobolaqe napisał/a: | Poszukaj gdzies kolo siebie jakis butli po gazach technicznych(50l)
1-3 sztuki, troche rurek i bedziesz mial dodatkowy bank. |
tylko kompresor tego nie nabije |
Dlaczego nie ?
Cisnienie masz takie samo jak w zbiorniku od kompresora, zwiekszasz tylko objetosc a nie cisnienie.
Z punktu widzenia kompresora musi nabic te 7-9 bar w butlach o pojemnosci np nie 100 a 200-300l. Wiadomo ze bedzie to trwalo dluzej bo i pojemnosc wieksza, ale pozniej ze tak powiem bezwladnosc jest wieksza przy korzystaniu. Wydluzasz czas kiedy kompresor musi sie zalaczyc bo zanim na 300l spadnie cisnienie o 1 bar to inaczej niz np na 100 l gdzie cisnienei spadnie szybciej i kompresor caly czas musi dobijac.
Ja mam troche wiecej doswiadczenia przy wiekszych cisnieniach jak 200-300 bar gdzie bez bankow po kilkaset l to nie robota Czasowo nabicie butli z banku a bezposrednio z kompresora to kolosalna roznica w czasie. |
_________________ pzdr
piotrek
508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6 |
|
|
|
|
zelazny_gst
adamos
Auto: 97 2.9 24v asb sedan 98 2.3 16v sedan
Wiek: 44 Dołączył: 28 Mar 2008 Skąd: Wejherowo
|
|
|
|
|
krzesi
Auto: 97 2.3 ASB sedan
Dołączył: 15 Kwi 2016 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |27 Cze 2017|, 2017 09:08
|
|
|
zelazny_gst napisał/a: | A czy coś do malowania okazyjnego dla własnych potrzeb. W cenie do 1500+zł możecie polecić. |
- Do malowania musisz mieć ciągłego ciśnienia około 1,5 do 2,2atm Zależy od dyszy.
- Kompresor musi posiadać odwadniacz i filtr powietrza.
I tak - jak kupisz kompresor o wydajności np. 130 ltr/min - to musisz szukać pistoletu o zapotrzebowaniu < 130 ltr/min, chyba że kompresor będzie miał wieelki zbiornik.
Sprawdź sobie ten tutaj: REKLAMA TU BYŁA |
|
|
|
|
|