Wspomaganie kierownicy raz słabsze , raz silniejsze . |
Autor |
Wiadomość |
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |24 Kwi 2016|, 2016 10:11 Wspomaganie kierownicy raz słabsze , raz silniejsze .
|
|
|
Sprawa wygląda tak:
Jadę sobie 50-90 wspomaganie działa słabo. Przegoniłem 140 przez chwilę, wspomaganie już do końca trasy działało OK . Czyżby coś się przytykało i potrzeba wyższego ciśnienia aby odetkać ? |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |24 Kwi 2016|, 2016 17:04
|
|
|
Jest to mozliwe, bo zakładam, że nie masz serwotronika? |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |24 Kwi 2016|, 2016 18:20
|
|
|
Nie mam, ale gdybym miał to raczej przecież przy niskich obrotach byłoby większe no nie ? |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |24 Kwi 2016|, 2016 22:14
|
|
|
Powinno być, ale kto tam automatykę wie Mógł jakiś paproch wlecieć i przyblokować zawór upustowy. W sumie by pasowało, bo jak dałeś po obrotach, to wypłukało. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |25 Kwi 2016|, 2016 00:06
|
|
|
Jak masz takie podejrzenia, to może profilaktycznie wymień płyn |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |25 Kwi 2016|, 2016 10:41
|
|
|
pablo19 napisał/a: | Jak masz takie podejrzenia, to może profilaktycznie wymień płyn |
Wymienię. A coś tam kiedyś było pisano o płukaniu denaturatem. Praktykował ktoś ? |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |25 Kwi 2016|, 2016 10:49
|
|
|
Larix napisał/a: | pablo19 napisał/a: | Jak masz takie podejrzenia, to może profilaktycznie wymień płyn |
Wymienię. A coś tam kiedyś było pisano o płukaniu denaturatem. Praktykował ktoś ? |
A po płukaniu to i magiel z pompą wymienisz |
_________________ Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ... |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |25 Kwi 2016|, 2016 11:12
|
|
|
Ja nigdy nie płukałem, wypuszczałem wsio z pompy, potem kręciłem kółkiem w lewo i w prawo, coby z magla wypchnąć i zalewałem. Jak tak co dwa lata by się zmieniało to by było dobrze, ja trochę zapominam. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |25 Kwi 2016|, 2016 11:25
|
|
|
Jak już, to wylać to co jest, wypompować tak jak Pablo napisał resztki, zalać trochę ATF-a, pokręcić znowu na włączonym silniku, żeby przepłukało, zlać znowu (wyciskając) i zalać już finalnym ATF-em. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
levy
krzysiek
Auto: rudolf 95 16v
Pomógł: 6 razy Wiek: 55 Dołączył: 24 Kwi 2007 Skąd: swidnica
|
Wysłany: |25 Kwi 2016|, 2016 12:10
|
|
|
u mnie przy syfie w płynie po wymianie magla było podobnie
zanim wróciłem do mechaniora przy wymianie magla z nowym plynem ten już to zrobił , wlał stary płyn i won
i podobne objawy
dojechałem do niego z gwarancja w ten sam dzień
okazało się , ze byl syf w plynie ktory osiadł na obrzeżach zbiornika
odessał go pompką dolał swojego plynu i zaczęło działać tak jak należy
więc może wymienić płyn i minie |
_________________ SCORPIO 2.0 16V |
|
|
|
|
sobolaqe
Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy Dołączył: 27 Wrz 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |25 Kwi 2016|, 2016 12:14
|
|
|
Larix napisał/a: | pablo19 napisał/a: | Jak masz takie podejrzenia, to może profilaktycznie wymień płyn |
Wymienię. A coś tam kiedyś było pisano o płukaniu denaturatem. Praktykował ktoś ? |
Robilem tak i to nie najleszy pomysl bo pozniej ciezkogo wyplukac i sie ATF pieni
A juz napewno nie odpalac na ukladzie zalanym denaturatem.
Ja to robilem z podniesionymi kolami krecac kierownica, syf sie piekny zlal(i skokowe dzialanie kierownicy przeszlo) ale racze nie polecam tego.
Juz lepiej kupic 1-2 l tanszego plynu i nim wyplukac uklad a na koniec zalac docelowym plynem. |
_________________ pzdr
piotrek
508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6 |
|
|
|
|
levy
krzysiek
Auto: rudolf 95 16v
Pomógł: 6 razy Wiek: 55 Dołączył: 24 Kwi 2007 Skąd: swidnica
|
Wysłany: |25 Kwi 2016|, 2016 12:20
|
|
|
masz racje sobolaqe napisał/a: | A juz napewno nie odpalac na ukladzie zalanym denaturatem. |
dzisiaj plyny sa dostępne i sztuczne oszczednosci daja się odczuć |
_________________ SCORPIO 2.0 16V |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |29 Kwi 2016|, 2016 18:09
|
|
|
To chyba wypłukam tańszym najpierw. A pamięta ktoś ile do układu w Mk1 wchodzi ? |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
Maross
Auto: '89 2.9 Ghia Liftback ASB
Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Lis 2010 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: |29 Kwi 2016|, 2016 18:41
|
|
|
Larix, faszystowska kniga podaje maxymalny poziom zbiorniczka 1,5l chyba wchodzi na pusty układ
lenkhilfe ja? я po ненецкий я не понимаю |
_________________ Był : LB '91 2.0 GL , 16h LB '92 2.0 GLX '94 2.9V6 Ghia '93 2.0 Ghia
Jest: 1989 2.9 Ghia Liftback
797 552 398 |
Ostatnio zmieniony przez Maross |29 Kwi 2016|, 2016 18:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
sobolaqe
Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy Dołączył: 27 Wrz 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |29 Kwi 2016|, 2016 20:40
|
|
|
Maross napisał/a: | Larix, faszystowska kniga podaje maxymalny poziom zbiorniczka 1,5l chyba wchodzi na pusty układ
|
Mozliwe z tym ze u mnie przy plukaniu w mk1 nie przypominam sobie ze kupowalem 2x1l
Wiec zakladam ze na takie plukanie to 1l tanszego starczy spokojnie a pozniej 1l docelowego i po temacie |
_________________ pzdr
piotrek
508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6 |
|
|
|
|
|