Parownik do sekwencji jaki ? |
Autor |
Wiadomość |
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |27 Mar 2016|, 2016 11:30 Parownik do sekwencji jaki ?
|
|
|
Sprawa nie o Scorpio ale...
Parownik KME Silver (ten w starej obudowie) ma 10 lat i zaczyna puszczać przez podciśnienie.
Co robić ?
Regenerować ? Ale on jest ponoć do 150 KM a ja mam 174 KM
Kupić nowy ? Jaki byście polecali ? |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |27 Mar 2016|, 2016 12:03
|
|
|
Kme Tur. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |27 Mar 2016|, 2016 12:11
|
|
|
A czym on się różni od Silver S6 ? Bo na oko taki sam ?
Druga sprawa : dlaczego KME a nie Zavoli Zeta S lub AC R01 ?
Nie znam się a chciałbym znać ewentualne zalety tego KME. |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |27 Mar 2016|, 2016 12:22
|
|
|
Różni się rozmiarem i regulatorem. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |27 Mar 2016|, 2016 12:25
|
|
|
Ale jest lepszy od zwykłego Silvera ? Bo cena i moc podobna. |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |27 Mar 2016|, 2016 12:29
|
|
|
Lepszy |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |27 Mar 2016|, 2016 12:33
|
|
|
Ale jam ciekawski i upierdliwy jest więc... w czym lepszy
Ciśnieniowo ? Termicznie ? |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |27 Mar 2016|, 2016 13:46
|
|
|
Ma niewrażliwy na zabrudzenia regulator - w przeciwieństwie do silvera.
W necie znajdziesz foto rozebranych reduktorów, sobie porównaj albo kup co tam chcesz, bo najwyraźniej już wcześniej wybrałeś, a tylko poparcia szukasz. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |27 Mar 2016|, 2016 13:48
|
|
|
No co Ty ? Nic nie wybrałem . Chcę po prostu świadomie wybrać , dlatego pytam. Jakieś pochopne wnioski wysuwasz. |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
Ostatnio zmieniony przez Larix |27 Mar 2016|, 2016 14:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Jacek12
Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 10 Lut 2010 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: |27 Mar 2016|, 2016 20:09
|
|
|
Struna napisał/a: | Kme Tur. |
Jeżdżę już blisko rok i jest ok. |
_________________ Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. |
|
|
|
|
flisbudwb
Alter ego - KubusWariat
Auto: Sierra N9C
Dołączył: 19 Sty 2015 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: |31 Mar 2016|, 2016 18:31
|
|
|
Jak natomiast ma się ten TUR do GOLDa? |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |31 Mar 2016|, 2016 19:12
|
|
|
flisbudwb napisał/a: | Jak natomiast ma się ten TUR do GOLDa? |
Też to chciałbym wiedzieć, no ale... ponoć już wybrałem i mam nie pytać...
Bo np nie wiem, czy zmieniając ze starego Silvera na Tura nie zamienię siekierki na... |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Kwi 2016|, 2016 10:50
|
|
|
flisbudwb napisał/a: | Jak natomiast ma się ten TUR do GOLDa? | GOLD to jest reduktor pełen sprzeczności - ciśnieniowo jest super, za to gaz grzeje bardzo słabo i w mocniejszych autach mimo iż ciśnienie trzyma to gaz zamarza. Zdecydowanie lepszy jest nowszy model GOLD GT
GOLD do TUR-a ma się tak, że GOLD hipotetycznie obrobi więcej koni ( ale w praktyce niewiele więcej niż TUR - bo zamarznie ) za to TUR jest mniej wrażliwy na zanieczyszczenia i lepiej ogrzewa gaz. TUR generalnie jest odpowiednikiem SILVER-a tylko nieco bardziej kompaktowo zbudowany i ma inny regulator ( klapkowy a nie iglicowy ), który jest o wiele bardziej odporny na zanieczyszczenia.
Larix napisał/a: | czy zmieniając ze starego Silvera na Tura nie zamienię siekierki na... | japierdziu - pytałeś i dostałeś odpowiedź optymalną. Zakładasz, że poradziłem Ci założenie jakiegoś badziewia, które nie wydoli lub padnie po tygodniu ?
Jeśli takie masz podejście to po co wogóle pytasz o cokolwiek - masz głowię i hooi to kombinuj. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
Ostatnio zmieniony przez Struna |1 Kwi 2016|, 2016 10:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |1 Kwi 2016|, 2016 12:06
|
|
|
Zaraz, zaraz... jak kolega zapytał w sprawie porównania Gold vs Tur dostał szczegółową odpowiedź (jak wyżej). Kiedy ja zapytałem na czym polega wyższość Tura nad Silverem, najpierw dostałem odpowiedź "lepszy" a kiedy drążyłem temat dowiedziałem się , że już wybrałem (czy jesteś jasnowidzem?) tylko prawdopodobnie tak se truję dupę.
Struna napisał/a: | Zakładasz, że poradziłem Ci założenie jakiegoś badziewia, które nie wydoli lub padnie po tygodniu ? |
Nie zakładam ale jestem ostrożny. Czy też w życiu kierujesz się pierwszą napotkaną w sieci poradą ? Rozumiem, że może Cię irytować czyjś sceptycyzm (być może wynika to z Twoich dobrych intencji) ale przecież nie znam Cię osobiście i mam prawo dociekać do momentu aż otrzymam satysfakcjonującą mnie odpowiedź.
Struna napisał/a: | Jeśli takie masz podejście to po co wogóle pytasz o cokolwiek |
Kto ma "takie podejście " bo z mojej perspektywy to wydaje mi się , że to Ty masz jakieś dla mnie niezrozumiałe.
Struna napisał/a: | GOLD to jest reduktor pełen sprzeczności - ciśnieniowo jest super, za to gaz grzeje bardzo słabo i w mocniejszych autach mimo iż ciśnienie trzyma to gaz zamarza. Zdecydowanie lepszy jest nowszy model GOLD GT
GOLD do TUR-a ma się tak, że GOLD hipotetycznie obrobi więcej koni ( ale w praktyce niewiele więcej niż TUR - bo zamarznie ) za to TUR jest mniej wrażliwy na zanieczyszczenia i lepiej ogrzewa gaz. |
Nie można było tak od razu ?
W sumie męcząc temat dowiedziałem się w końcu jakichś konkretów. Cierpliwość popłaca. |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
Ostatnio zmieniony przez Larix |1 Kwi 2016|, 2016 12:20, w całości zmieniany 6 razy |
|
|
|
|
Chłodny Ar
Auto: Scorpio Cosworth '95
Wiek: 50 Dołączył: 20 Sie 2004 Skąd: Starogard
|
Wysłany: |1 Kwi 2016|, 2016 12:57
|
|
|
Struna, a że tak pociągnę temat, to do BOB-a jaki proponowałbyś reduktor? |
|
|
|
|
|