Powrót do przeszłości tj. takie jakby złote MKI 12V6 ;) |
Autor |
Wiadomość |
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |4 Lut 2014|, 2014 08:21
|
|
|
Dzięki
Niestety ten Scorup odszedł i pewnie już nie wróci. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
milun
Auto: x type 3.0 sport
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2010 Skąd: Sejny BSE
|
Wysłany: |5 Lut 2014|, 2014 08:34
|
|
|
Zloty scorup jest git, tez mialem zlotego sedana |
_________________ Było:
Sierra 90' 2.0 Dohc Ghia
Scorpio 90' 2.0 Dohc
Scorpio 95' 2.0 Dohc Ghia |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |5 Lut 2014|, 2014 09:46
|
|
|
jackdeville napisał/a: | Mój escort mkII też jest złoty |
nieczeste auto, moze przy okazji wrzucisz fotki i opis na fordescort.pl ? |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
|
|
|
|
jackdeville
Auto: '91 2.9 BOA ASB sedan
Dołączył: 29 Gru 2013 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: |5 Lut 2014|, 2014 11:07
|
|
|
Spoko, jak tylko znajdę chwilkę to wrzucę fotki i opis. Aktualnie jest w ostatnim etapie remontu, więc za jakiś czas mogę go opisać jak już będzie jeździł. Jego dokładny opis znajdziesz na capri.pl, jestem tam pod tym samym nickiem. |
_________________ Ford Sierra XR4i 84' 2.8 V6
Ford Escort mkII 77' 2.0 ohc GL |
|
|
|
|
wegus
Auto: '95 2.9 12V ASB SEDAN LPG jeden bieg
Wiek: 53 Dołączył: 26 Maj 2004 Skąd: Piła
|
Wysłany: |9 Lut 2014|, 2014 16:17
|
|
|
jackdeville napisał/a: | Fajny sprzęcior! Bardzo podoba mi się kolor twojego scorpio. Mój escort mkII też jest złoty |
Ja miałem escorta MK III w kolorze Quartz Gold, taka platyna , naprawdę niespotykany kolor
i w ogóle moje pierwsze świetne auto ! choć przed tym miałem z 5 innych |
_________________ Scorpio MK III 2.9 V6 12V
Subaru G3X Justy
Grand C Max 1,6 EB 150 KM |
|
|
|
|
jackdeville
Auto: '91 2.9 BOA ASB sedan
Dołączył: 29 Gru 2013 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: |9 Lut 2014|, 2014 22:30
|
|
|
Ja mam takiego escorta w złotym kolorze. Teraz już ma założone zderzaki, wnętrze jest już prawie poskładane a na wiosnę powinien być na tip-top.
|
_________________ Ford Sierra XR4i 84' 2.8 V6
Ford Escort mkII 77' 2.0 ohc GL |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |9 Lut 2014|, 2014 23:02
|
|
|
Ale cudo. Tylko po co mu ta klatka? |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
jackdeville
Auto: '91 2.9 BOA ASB sedan
Dołączył: 29 Gru 2013 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: |9 Lut 2014|, 2014 23:54
|
|
|
Klatka to jedyny element modyfikacji tego auta, który jest można zobaczyć na pierwszy rzut oka. Generalnie to auto jest całe porządnie upgrade'owane, ale z zewnątrz pozostało powiedzmy oryginalne, bo taki miałem zamysł. |
_________________ Ford Sierra XR4i 84' 2.8 V6
Ford Escort mkII 77' 2.0 ohc GL |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |11 Lut 2014|, 2014 09:42
|
|
|
ladnie to wyglada choc jak dla mnie to szkoda ze nie bedzie 100% oryginal |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
|
|
|
|
konar
Auto: '97 2.3 ASB kombi + LPG
Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |11 Lut 2014|, 2014 09:46
|
|
|
Te wozy trochę nie mają sensu jako 100% oryginały |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |11 Lut 2014|, 2014 09:49
|
|
|
konar napisał/a: | Te wozy trochę nie mają sensu jako 100% oryginały |
moglbys rozwinac to zdanie ? |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
|
|
|
|
konar
Auto: '97 2.3 ASB kombi + LPG
Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |11 Lut 2014|, 2014 10:03
|
|
|
Escortów Mk2 sporo trafiło do PRLu w czasach swojej świetności jako bardziej "luksusowy" zamiennik Poloneza/125p i one generalnie teraz tworzą większość jeżdżących egzemplarzy.
Po transformacji, kiedy zarobki rodaków pozwoliły na szukanie wozu na Zachodzie Escort Mk2 był już za stary i za "biedny" by w większym stopniu być branym pod uwagę, więc z tej fali trafiło ich stosunkowo mało.
Te egzemplarze z czasów PRLu natomiast w większość mają nakombinowane w papierach, są pełne "dziadkowych patentów", etc. więc powrót do oryginału jest mocno utrudniony
Sam mam Escorta Mk2, w którym w czasie jego pobytu w Polsce od końca lat 80-tych zostało namodzone tyle, że nie wiedziałem w co ręce włożyć jak go kupiłem.
Jeśli potrzeba 100% oryginalnego Escorta Mk2 najlepiej po prostu pojechać do Holandii i takowego kupić. Opłaci się o wiele bardziej niż rzeźba w polskim egzemplarzu.
Nie zrozum mnie źle - sam jestem zwolennikiem 100% oryginałów - mam Taunusa'71 i Sierrę'83 i one na bank zostają w absolutnym 100% oryginale, ale "polski" Escort Mk2 to dużo bardziej wdzięczny temat na wyścigówkę niż na niedzielnego klasyka |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |11 Lut 2014|, 2014 10:52
|
|
|
konar, dziekuje za wyjasnienie w takim przypadku zgadzam sie z Toba w 100% |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
|
|
|
|
|