Gdzie numery silnika w (2l DOHC z 90r.?) ? |
Autor |
Wiadomość |
lukas [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Sie 2004|, 2004 12:06 Gdzie numery silnika w (2l DOHC z 90r.?) ?
|
|
|
Witam
Jest samochód, którego na oczy nie widziałem i muszę osobie, która będzie go widzieć wytłumaczyć gdzie ma szukać numeru silnika - ta osoba to kobieta nie znająca się na samochodach za bardzo poza tym jak ich używać
Mam nadzieję, że mi pomożecie.
Z karty pojazdu mam informacje, że samochód został wyprodukowany w styczniu 1990 roku. Ma moc 88kW osiąganą przy 5500 obr/min, pojemność skokową 1998 cm3 i z tych informacji oraz ze strony http://www.wpk.p.lodz.pl/...je_silnikow.htm wnioskuję, że jest to silnik 2,0 EFI (N9D) - proszę o korektę jeśli się mylę.
Moją prośbę kieruję do kogoś kto posiada skorupkę z tym silnikiem i mógłby wytłumaczyć możliwie najbardziej łopatologicznie gdzie znaleźć numer silnika.
Będę ogromnie wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam serdecznie |
|
|
|
|
lukas [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Sie 2004|, 2004 12:48
|
|
|
Sam trochę "pogrzebałem" i znalazłem widok na silnik i instrukcję odnalezienia numeru silnika:
- vorn links unterhalb des Verteilers
- na lewo poniżej rozdzielacza zapłonu
No ok, już mam dużo info, ale na tym obrazku, który dołączyłem nie potrafie zlokalizować rozdzielacza zapłonu.
Ich brauche sofort Hilfe |
|
|
|
|
lukas [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Sie 2004|, 2004 14:01
|
|
|
No ja też się nie znam za mocno - dopiero jako użytkownika skorupy mam zamiar sie poznać
No nic, dzieki za pomoc, myślę, że tyle wystarczy |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |30 Sie 2004|, 2004 16:08
|
|
|
W czerwonym koleczku jest rozdzielacz |
|
|
|
|
lukas [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Sie 2004|, 2004 16:30
|
|
|
No teraz nie mam wątpliwości
dzieki |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |1 Wrz 2004|, 2004 00:49
|
|
|
numery są pod tym rozdzielaczem, tuż nad paskiem wieloklinowym, niestety beda zapewne tak zardzewiale ze nie bedzie nic widac. o ile nie byl silnik zmieniany, to numer silnika to koncowka numeru nadwozia, jednak pewnie idzie o sprawdzenie zgodnosci obu i papierow, a nie o sam numer silnika. |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
lukas [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Wrz 2004|, 2004 21:42
|
|
|
No przekazałem dalej instrukcje.
Zobaczymy jak moja mamuska sobie poradzi z tym
Trzymajcie kciuki |
|
|
|
|
lukas [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Wrz 2004|, 2004 10:44
|
|
|
No i mam
Ale nie jeden tylko 4 numery i proszę o pomoc
Czy któryś z poniższych numerów może być numerem silnika skorupki z 90 r. ??
1. 88WN6676SA
2. SI31514600098803
3. N67WS631AB
4. 89111788WS94000
Gdzieś czytałem, że nr silnika ma jakiś związek z VIN, ale niewiem czy w tym modelu silnik nie był wymieniany - na wszelki wypadek - VIN: WFOFXXGAGFLL54838
z góry dziękuję za pomoc |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |3 Wrz 2004|, 2004 11:00
|
|
|
Końcówka numeru VIN to numer silnika - siedem ostatnich znaków to powinien być numer oryginalnego silnika. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
lukas [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Wrz 2004|, 2004 11:54
|
|
|
Hmmm
Skoro żaden z tych numerów nie ma długości 7 znaków to żaden z nich nie jest numerem silnika - fuck
dzieki |
|
|
|
|
Cezar [Usunięty]
|
Wysłany: |11 Wrz 2004|, 2004 20:40
|
|
|
FORD-WERKE AG/GERMANY
VIN: WF0FXXGAGFLL54838
W KRAJ POCHODZENIA NIEMCY
F0 PRODUCENT FORD WERKE AKTIENGESELLSCHAFT, KOLONIA GERMANY
F TYP NADWOZIA 4 DOOR SALOON
XX WARTOSC STALA CONSTANT
G POCHODZENIE PODZESPOŁÓW COLOGNE, GERMANY (OWN ASSEMBLY)
A MIEJSCE MONTAŻU DAGENAHM, KOLN, IPIRANGA
G MODEL GRANADA & SCORPIO
F TAK SAMO JAK DLA POZYCJI TYP NADWOZIA 4 DOOR SALOON
LL ROK / MIESIĄC (RRRR/MM) PRODUKCJI 1990/01
54838 NUMER SERYJNY KOLEJNY NUMER PRODUKCYJNY
LL54838 NUMER SERYJNY SILNIKA KOLEJNY NUMER PRODUKCYJNY |
|
|
|
|
lukas [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Wrz 2004|, 2004 09:34
|
|
|
Dzieki za pomoc.
Założyłem, że silnik w tym Fordzie nie był zmieniany i mam nadzieje, że nie okaże się nic innego <gulp>
A może zapytam jeszcze o coś, jestem lama więc proszę się nie śmiać.
Czy to że DOHC ma 2 wałki rozrządu (info z ford-scorpio.prv.pl) oznacza, że jest to V-ka ?? (ktoś mi mówił o takiej zależności ale nie był pewien) |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |12 Wrz 2004|, 2004 10:10
|
|
|
DOHC (Double Over Head Camshaft) oznacza ze silnik ma 2 walki rozrzadu. Chodzi o to ze jeden walek steruje zaworami dolotowymi a drugi wylotowymi. Nie jest to V- ka tylko 4 cylindrowa rzędówka. W Scorpo 2.0 byly tylko rzędowki |
|
|
|
|
lukas [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Wrz 2004|, 2004 10:19
|
|
|
Dzieki, niech moc będzie z Tobą |
|
|
|
|
|