wskazania poziomu paliwa |
Autor |
Wiadomość |
radekgora
SMI 5M57
Auto: '95 2.5 TD VM kombi
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Lip 2010 Skąd: Łaziska Górne
|
Wysłany: |19 Sty 2011|, 2011 20:14 wskazania poziomu paliwa
|
|
|
pojeździłem Kutrem
wskażnik działał bo patrzyłem
zatankowałem podniosła sie wskazówka i pojechałem dalej po pewnym czasie opadła do zera
zrobiłem trase i pod blokiem jak parkowałem oświeciła sie rezerwa z kilometrów pasuje ze powinna
co moze być powodem opadnięcia wskazówki? |
_________________ jest Peugeot Boxer 2,2 hdi 2002
jest Renault Master 2,8 DTI 2001
jest Ford Scorpio kombi 2,5 TD 1995
jest Ford Galaxy 2,0 lpg 1997 |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |19 Sty 2011|, 2011 20:21
|
|
|
Puściłem powyższy tekst przez translator, ale też nie dał rady. |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
radekgora
SMI 5M57
Auto: '95 2.5 TD VM kombi
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Lip 2010 Skąd: Łaziska Górne
|
Wysłany: |19 Sty 2011|, 2011 20:23
|
|
|
chodzi mi że nie pokazuje ile jest paliwa w baku
co to może być? |
_________________ jest Peugeot Boxer 2,2 hdi 2002
jest Renault Master 2,8 DTI 2001
jest Ford Scorpio kombi 2,5 TD 1995
jest Ford Galaxy 2,0 lpg 1997 |
|
|
|
|
neos64 [Usunięty]
|
Wysłany: |19 Sty 2011|, 2011 20:26
|
|
|
Też to przerabiałem, powiem tylko że silnik po tym zaczał dziwnie głośno pracować i zleciał mi płyn z chłodnicy do zera... - sprawdz czy Tobie również nie ubyło ! nie wiem do dziś czy to była uszczelka pod głowica czy termostat. Nie wiem ponieważ niestety mój kuter odmówił jakiejkolwiek współpracy po tym zdarzeniu mimo to jezdził jeszcze jakieś 500km w takim stanie latającej wskazówki paliwa, mechanik kiedyś wspominał mi że jest wtyczka na bloku która odpowiada za tą wskazówke nie określe dokladnie gdzie ona się znajduj ale być może zobacz czy Ci się nie odpieła lub poluzowała lub inne czynniki nie wpływaja na jej wariacki stan. Pozdrawiam |
|
|
|
|
radekgora
SMI 5M57
Auto: '95 2.5 TD VM kombi
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Lip 2010 Skąd: Łaziska Górne
|
Wysłany: |19 Sty 2011|, 2011 20:29
|
|
|
zdażylo sie to pierwszy raz dlatego pytam
rano zaglądne do tego bo teraz już mi sie nie chce i ciemno jest
może ktoś ma inny pomysł co to? |
_________________ jest Peugeot Boxer 2,2 hdi 2002
jest Renault Master 2,8 DTI 2001
jest Ford Scorpio kombi 2,5 TD 1995
jest Ford Galaxy 2,0 lpg 1997 |
Ostatnio zmieniony przez radekgora |19 Sty 2011|, 2011 20:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
wojas3 [Usunięty]
|
Wysłany: |19 Sty 2011|, 2011 20:55
|
|
|
A jak przez " komputerek " sprawdzasz to pokazuje normalny stan paliwa czy też : fuel - 0,0 ? |
|
|
|
|
radekgora
SMI 5M57
Auto: '95 2.5 TD VM kombi
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Lip 2010 Skąd: Łaziska Górne
|
Wysłany: |19 Sty 2011|, 2011 21:01
|
|
|
nie mam wskazania kompa |
_________________ jest Peugeot Boxer 2,2 hdi 2002
jest Renault Master 2,8 DTI 2001
jest Ford Scorpio kombi 2,5 TD 1995
jest Ford Galaxy 2,0 lpg 1997 |
|
|
|
|
adamf
Auto: ford scorpio 2,5TD
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2007 Skąd: Lubaczów
|
Wysłany: |19 Sty 2011|, 2011 21:41
|
|
|
na pewno masz tylko nie wiesz jak to odnaleźć |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |19 Sty 2011|, 2011 22:20
|
|
|
Niekontakt w zegarach, przy ustroju wskaźnika poziomu.
Potwierdzało by to oświecenie się rezerwy zgodnie z kilometrami. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |20 Sty 2011|, 2011 09:33
|
|
|
jeżeli dobrze rozumiem, to wskazówka na zegarze od paliwa czasem pokazuje OK, a czasem opada na sam dół? jezeli tak, to prawdopodobnie niestyk na tym obwodzie . jezeli opada od pewnego momentu, to na pewno masz problem z potencjometrem w baku - są trzy potencjometry - jeden od wskazówki, drugi od kontrolki i trzeci od kompa spalania (nie wiem, które wskazanie bierzekomp od MK3 pokazując stan baku, ale pewno od kompa spalania). jezeli jednak wariacje sa z różnego punktu, to do sprawdzenia wtyczka na baku (trzeba go opuścić na 10 cm, da radę bez odpinania przewodów), oraz wtyczka na liczniku i sam licznik - zimny lut.
obojętnie od przyczyny rezerwa bedzie ci działac prawidłowo, choć jeżeli to wtyczka, moze też w pewnym momencie się skończyć. |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |20 Sty 2011|, 2011 09:38
|
|
|
Bzdura.
Jest jeden potencjometr od wszystkiego. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
radekgora
SMI 5M57
Auto: '95 2.5 TD VM kombi
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Lip 2010 Skąd: Łaziska Górne
|
Wysłany: |20 Sty 2011|, 2011 10:10
|
|
|
zdarzyło sie to pierwszy raz ze wskazówka pokazywała na liczniku prawidłowo i wczoraj po zatankowaniu pokazywała i po pewnym czasie nie zauważyłem kiedy opadła do zera |
_________________ jest Peugeot Boxer 2,2 hdi 2002
jest Renault Master 2,8 DTI 2001
jest Ford Scorpio kombi 2,5 TD 1995
jest Ford Galaxy 2,0 lpg 1997 |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |20 Sty 2011|, 2011 10:14
|
|
|
radekgora napisał/a: | zdarzyło sie to pierwszy raz ze wskazówka pokazywała na liczniku prawidłowo ... |
Czyli zwykle przekłamuje czy nie pokazuje nic ? |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
radekgora
SMI 5M57
Auto: '95 2.5 TD VM kombi
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Lip 2010 Skąd: Łaziska Górne
|
Wysłany: |20 Sty 2011|, 2011 10:17
|
|
|
teraz nic nie pokazuje opadła do zera
jak wjechałem na osiedle to sie rezerwa oświeciła po tym ile zatankowałem i ile przejechałem rezerwa pokazała prawidłowo |
_________________ jest Peugeot Boxer 2,2 hdi 2002
jest Renault Master 2,8 DTI 2001
jest Ford Scorpio kombi 2,5 TD 1995
jest Ford Galaxy 2,0 lpg 1997 |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |20 Sty 2011|, 2011 10:28
|
|
|
Po pierwsze wprowadź zegary w tryb diagnostyki.
Trzymasz przycisk kasowania kilka sekund.
Następnie przechodzisz (naciskając kilkukrotnie przycisk) do opcji FUEL.
I czytasz co tam jest wyświetlone.
Najlepiej to wykonać podczas "padniętej" wskazówki. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
|