Ciśnienie gazu LPG w sekwęcji dla 2.3 16v DOHC |
Autor |
Wiadomość |
karollo82x [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Cze 2009|, 2009 21:24 Ciśnienie gazu LPG w sekwęcji dla 2.3 16v DOHC
|
|
|
Witam
pytanie do kolegów z otrutymi silnikami - model 2.3
jakie macie ustawione ciśnienie gazu - ja mam 1,3 bar
wtryski magicjet (dysze 2,6)na stag - 300
generalnie odczuwam sporą różnicę pomiędzy benzyną a gazem - zwłaszcza na wyższych obrotach - tak koło 4000 - na benzynie dostaje kopa, a na gazie nie bardzo
sytuacja robi się bardziej drażniąca przy końcówce butli- i tu się nasunęły przypuszczenia o za małym ciśnienie po reduktorze |
Ostatnio zmieniony przez karollo82x |23 Cze 2009|, 2009 21:25, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
1Bodzio
Auto: 2002 chrysler 300m 3,5 V6 LPG
Pomógł: 25 razy Wiek: 64 Dołączył: 17 Kwi 2006 Skąd: Sobótka
|
Wysłany: |23 Cze 2009|, 2009 22:39
|
|
|
A te 1.3 bara to kiedy jest? W czasie jazdy na gazie, czy też jak auto jest na benzynie?
Ja mam instalkę Dreema i u mnie w szynie gazowej podczas pracy na benzynie jest prawie 2 bary, a jak się przełączy na gaz to spada do ok 1.1 - 1,3 bara. Dysze mam 3mm, ale w zakresie obrotów 4000 i wyżej też trochę słabiej jedzie niż na benzynie.
Wziąłem się już w końcu sam za instalkę, bo gaziarz mnie już zmęczył. Myślę że wyższe cisnienie gazu w szynie będzie skutkowac krótszym czasem otwarcia wtryskiwaczy, co jest bardzo porządane, zwłaszcza na wyższych obrotach silnika ( mniejsze szanse na zlewanie się stanów pracy wtrysków gazowych). |
_________________ Pozdrawiam 1Bodzio
Auto DWR 73356 |
|
|
|
|
karollo82x [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Cze 2009|, 2009 07:03
|
|
|
takie ciśnienie jest na wolnych obrotach na gazie |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |24 Cze 2009|, 2009 07:30
|
|
|
karollo82x napisał/a: | takie ciśnienie jest na wolnych obrotach na gazie | -sprawdza się w całym zakresie obrotów a nie na wolnych, dodam tylko że ciśnienie zalecane jest około 1 można podnieśc ale to ze zwzgledu na odcinki od wtrysku do wkretki |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
karollo82x [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Cze 2009|, 2009 07:31
|
|
|
jak mam poniżej 1,3 bar to samochód zabardzo nie jeździ - objaw jakby wypadającej iskry |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |24 Cze 2009|, 2009 07:32
|
|
|
zbyt wielkie a dysze się dobiera tak aby wtryski wyrabiały się 1,5-2,5
ja tam w cosie mam 3,3 i cisnienie chyba coś koło 1,4 -1,5 akoś tak wyszło jest ok to leje na to śmiga ok niema zadyszki i takie tam
[ Dodano: |24 Cze 2009|, o 07:34 ]
a czas wtrysków jaki jest ????????bo jak zmienisz dysze i cisnienie nowa kalibracja sie kłania |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
karollo82x [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Cze 2009|, 2009 07:37
|
|
|
no dysze wedle rozpiski magicjet powinny być 2.8 w okolicy 1 bar
kalibracja zrobiona - odchyłka nie większa niż 5% |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |24 Cze 2009|, 2009 07:42
|
|
|
a jak depniesz i smigasz obserwowałeś czy ci cisnienie nie spada ?????????
bo jak dasz wielkie dysze to na wolnych będzie nie stabilnie |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
karollo82x [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Cze 2009|, 2009 07:49
|
|
|
na wolnych można pełną szklankę wody położyć na silniku i się kropla nie uroni tak to poetycko zabrzmiało
problem jest przy ostrym dodawaniu gazu - wtedy lubi szarpnąć
i powyżej 4000 praktycznie brak mocy |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |24 Cze 2009|, 2009 07:52
|
|
|
mało gazu a wtryski są ok ??? bo jak by były małe dysze i cisnienie słabe -to by były praktycznie otwarte zwieksz na 2,8 -może 3 zawsze można zalutować |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
karollo82x [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Cze 2009|, 2009 07:53
|
|
|
wtryski są nowe - może faktycznie zwiększę trochę dysze |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |24 Cze 2009|, 2009 07:54
|
|
|
a wiązka ????????? teraz robię 2 litry co prawda i tam też szarpalo jak djabli po wiązkach prawie można stwierdzić że nie szarpie
[ Dodano: |24 Cze 2009|, o 07:55 ]
tylko że ja mam w cosie 2,0 i to śmiga -zobacz na 2,8 daj jak się poprawie to można nawet 3,00 |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
karollo82x [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Cze 2009|, 2009 07:59
|
|
|
generalnie samochód w pełni sprawny
swiece nowe, kable oryginalne dość swierze cewki sprawdzane wiązki 100% ok
na benzynie działa idealnie
coss ma mniej KM z jednego gara niż 2.3 |
Ostatnio zmieniony przez karollo82x |24 Cze 2009|, 2009 07:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |24 Cze 2009|, 2009 12:39
|
|
|
ta 2 kobyły i kopyto ma wiecej ale za to i tak niejedzie
a tak naprawde to te 2 konie to prawie tosamo |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |24 Cze 2009|, 2009 14:36
|
|
|
wywal na próbę filtry fazy lotnej i spróbuj wtedy. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|