Podłużnice tylne - kombi krokodyl .... |
Autor |
Wiadomość |
Stefan [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 00:35
|
|
|
Witam! A okrety(podwodne tez) czym sie spawa?Tam blachy baardzo grube! Pozdrawiam.Stefan. |
Ostatnio zmieniony przez Stefan |22 Sty 2007|, 2007 00:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 01:06
|
|
|
co migomatem moze? no nie przesadzaj elektroda moze tak |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
Stefan [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 01:12
|
|
|
Witam! W przemysle stoczniowym( i nie tylko) od dawna odchodzi sie od spawania elektrodami otulonymi. Pozdrawiam.Stefan. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 13:16
|
|
|
ale jak dobrym migomatem przywalisz na prądzie to i ciął blachę będzie więc o so chozi ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Gruber
DePutaMadre
Auto: 2.9 12V Ghia, '88r.
Wiek: 40 Dołączył: 01 Cze 2005 Skąd: MMz/W-wa
|
Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 14:14
|
|
|
Speedo napisał/a: | albo tigiem | Ta metode przede wszystkim stosuje sie do metali niezelaznych i stopow aluminium o ile mi wiadomo. MiGiem spawa sie np. filary do suwnic i zurawi portowych, wiec mysle, ze podluznice w samochodzie tez powinno dac rade pokleic w calosc. |
_________________ 2.9 12V Ghia, '88r.
www.nova-europa.pl
www.grubergarage.pl |
Ostatnio zmieniony przez Gruber |22 Sty 2007|, 2007 14:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Stefan [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 14:33
|
|
|
Witam! Speedo napisał/a: | a nie migiem z tesko za 300pln 220V i gaz CO2 z butli po gasnicy sniegowej | -jaki sprzet taki fachman.I jeszcze drut do zszywacza bo odrobine tanszy.Dwutlenek jak dwutlenek-"gasnicowy" jest ten sam.Gorzej z podgrzewaczem bo tego w "zestawie" z "Tesco" nie daja. Pozdrawiam.Stefan. |
|
|
|
|
Stefan [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 14:54
|
|
|
Witam! Trudno koledze odmowic racji. W naszej rzeczywistosci tak to wyglada.Sama metoda jest jednak dobra tylko jak zwykle zawodza ludzie. Pozdrawiam.Stefan. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 14:58
|
|
|
Speedo napisał/a: | aaaaa ile razy to ja juz widzialem jeże na wydechach | o to to też widziałem ale np. ja robię wydechy u dwóch kolesi, jeden robi gazówką drugi chujwiejaktonazwać migomatem, jeden i drugi kładzie zawodowe i równe spoiny - to nie wiem, trafiłem na umiejących czy jak ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Stefan [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 15:11
|
|
|
Witam! Pewnie to TIG. Trafiles na znajacych zagadnienie. Pozdrawiam.Stefan. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 15:49
|
|
|
Stefan napisał/a: | Pewnie to TIG. | no może, nie zwróciłem uwagi ale generalnei gabarytowo wielkie urządzenie a nie takie małe coś z tesko z gaśnicą zamiast butli |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
tadek [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 17:01
|
|
|
ale powazny problem powstał to może podłuznice pospawa się tym kto czym umie spawać może nie trzeba do stoczni jechać gdzie okręty spawają podwodne |
|
|
|
|
1Bodzio
Auto: 2002 chrysler 300m 3,5 V6 LPG
Pomógł: 25 razy Wiek: 64 Dołączył: 17 Kwi 2006 Skąd: Sobótka
|
Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 19:30
|
|
|
Pewnie że się pospawa, ale jak już sie z tym babrać to lepiej chyba od razu dobrze zrobić, niż za niedlugi czas poprawiać. |
_________________ Pozdrawiam 1Bodzio
Auto DWR 73356 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 21:54
|
|
|
chyba że do żyda idzie i dla picu tylko |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
mike69 [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Sty 2007|, 2007 09:19
|
|
|
włączę się do tematu bo troszkę się na spawaniach znam,
tak jak ktoś napisał nie ważne jakiej matody się użyje, najważniejsze żeby ten który daną metodę używa robił to z zawodową świadomością
spawanie migiem z tesco czy innego supermarketu nie ma najmniejszego sensu gdyż urządzenia te, mimo tego co jest napisane w ich dtr - kach, są niewydolne.
spawanie migomatem profesjonalnym jest tak samo skuteczne jak spawanie elektrodą czy palnikiem ( mówię o przetopie elementów spawanych)
niepokusiłbym się o spawanie podłużnic palnikiem bo jest to , moim zdaniem bez sensu, z uwagi na przegrzewanie blach i zagrożenie pożarowe jakie występuje , cieńkie blachy rozgrzane na dużych powierzchniach się odkształcają , poza tym po co rozbierać pół samochodu jak chce się tylko wzmocnić podłużnice ( no chyba że ktoś rekonstruuje pojazd - i chce żeby po nim coś zostało)
jeśli nie masz dostępu do warsztatu, który posiada profesjonalny mig to jedź do dobrego warsztatu ślusarskiego - tam dobiorą ci odpowiedni materiał i odpowiednio pospawają elektrodami ( są bardzo dobre elektrody po których nie trzeba nawet spawu zabezpieczać antykorozyjnie)
się rozpisałem to kończę |
|
|
|
|
fiebik
Auto: citroen C5 '05 2.2 hdi asb kombi
Pomógł: 14 razy Wiek: 54 Dołączył: 16 Paź 2005 Skąd: Iława Warm-Maz
|
Wysłany: |26 Sty 2007|, 2007 04:03
|
|
|
jako skromny właściciel spawalni konstrukcji stalowych mam pytanie pomocnicze:
- z czego (z jakiej stali) są wykonane omawiane podłużnice? |
_________________ `93 2.9 V6 12V asb nolpg
citroen C5 `05 2.2 hdi asb kombi - żony
z powodów technicznych nie używam wielkich liter za co z góry przepraszam |
|
|
|
|
|