LPG, generacja w przod, heneracja w tyl... |
Autor |
Wiadomość |
Michal2110 [Usunięty]
|
Wysłany: |16 Sty 2007|, 2007 23:08 LPG, generacja w przod, heneracja w tyl...
|
|
|
Witam!
Mam pytansko odnosnie generacji LPG ale od poczatku...
Mam obecnie 1 gen. z 2 mikserami, 2 srubkami, ktorymi Oddzielnie sobie gazior reguluje na kazda przepustnice. Zrobilem to sobie sam i zamontowalem AFR do regulowania.
Gazior sam reguluje i wiem, ze wiecej z mikserow nie wycine. Jak rozkrecam wiecej fajera to zaczyna smierdziec na jalowych gazem, jak przykrecam to zaczynam robic "dziure" w mocy od 35RPM do coraz nizej, proporcjonalnie do skrecenia srub.
Jalowe na gazie sa eleganckie, steruje nimi EBJ... Brak rzezb, dziur w przepustnicach itp.
Do brzegu,
Swoja instalke I gen. zrobilem sobie z instalki II gen. Zostal mi kabel ze sterownika z wtyczka i ten elektroniczny register.. II generacje wyjebalem bo jakos nie moglem z nia dojsc prawdy
Moje pytansko, to czy lepsiejsza jest I gen ze srubami, czy II gen z tym silniorem.
Gdzies po prostu obilo mi sie, ze II gen jakos lepiej sie dostosowuje, czy cos..
Zastanawiam sie, czy kombinuje i szukam dziury w calym, czy II gen rzeczywiscie jest lepsiejsza... |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |17 Sty 2007|, 2007 09:15
|
|
|
Michal2110, a Ty nie miałeś blosa ?
co do lepszości to w wypadku auta z dwoma sondami w dwóch wydechach to raczej powinny być dwa niezależne sterowniki i dwa aktuatory jeśli już idzie o ścisłość. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |17 Sty 2007|, 2007 09:20
|
|
|
u mnie II generacja slabo chodzila, nie wkrecal sie specjalnie, na jalowych gasl |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |17 Sty 2007|, 2007 09:33
|
|
|
u mnie była kiedyś pseudo druga bo niby był sterownik i emulator no i aktuator ale była i śruba a aktuator miał tylko 4 kroki działało to nawet jako tako - oczywiście nijako w porównaniu do blosa |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Sty 2007|, 2007 09:38
|
|
|
apropos blosa- strzla mialem wczoraj:) az PCVka sie rozmotnowała - skrecilem i hula:)
a co do posta - kuba mial w swoim 2.0 8v z 98 szybka elektronike przy 2 gen. osiagi byly porownywalne z moim ohackiem 85 ze sruba. |
|
|
|
|
Angus [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Sty 2007|, 2007 09:39
|
|
|
Panowie czy ma ktoś z was założonego BLOSA na silniku 29i lub na 24i bo niewiem jak go założyć cy wytłumaczy mi ktoś |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |17 Sty 2007|, 2007 09:40
|
|
|
nikt chyba nie ma, na zadnym z tych silnikow |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Sty 2007|, 2007 09:45
|
|
|
Kevin Xy napisał/a: | nikt chyba nie ma, na zadnym z tych silnikow |
|
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |17 Sty 2007|, 2007 10:30
|
|
|
Angus napisał/a: | Panowie czy ma ktoś z was założonego BLOSA na silniku 29i lub na 24i | ja mam ale w dolocie siedzi sobie |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
irek
Member 021
Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Pomógł: 30 razy Wiek: 46 Dołączył: 04 Maj 2004 Skąd: Rybnik/Głub.
|
Wysłany: |17 Sty 2007|, 2007 10:38
|
|
|
Struna napisał/a: | Angus napisał/a: | Panowie czy ma ktoś z was założonego BLOSA na silniku 29i lub na 24i | ja mam ale w dolocie siedzi sobie |
tzn że masz go schowanego czy jak ? |
_________________ Ford Ranger Wildtrak 2020
Peugeot 508 2.0 Hybryd4
Fiat Sedici 2.0 MultiJet 4x4
Mundek 99r. 2.5 V6 sedan
był
Pacifica 2006 3.5 V6 4x4 |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |17 Sty 2007|, 2007 10:59
|
|
|
w sensie że nie na samym silniku |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
Michal2110 [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Sty 2007|, 2007 21:15
|
|
|
He he....
wredziochy...
Struna napisał/a: | Michal2110, a Ty nie miałeś blosa ? |
Jeszcze nie zakladalem.. Szykuje sie do tego od roku
Czyli wniosek taki, ze 2 srubki sa lepsze niz 1 aktuator... Zostaje 1 gen i skupie sie raczej na BLOSIe
Dzieki Panowie. |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |17 Sty 2007|, 2007 23:20
|
|
|
trojnik na kolege czeka |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Vaux
FSTMember073
Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Mar 2005 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |18 Sty 2007|, 2007 00:24
|
|
|
Michal2110 napisał/a: | Zostaje 1 gen i skupie sie raczej na BLOSIe
Dzieki Panowie. |
Skupiaj sie skupiaj, auta nie poznasz jak go założysz |
_________________ V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |18 Sty 2007|, 2007 09:50
|
|
|
Michal2110 napisał/a: | Czyli wniosek taki, ze 2 srubki sa lepsze niz 1 aktuator... | wniosek błędny, jeśli byś miał dwa aktuatory i dwa szybkie strowniki to będzie to lepsze niż śruby - druga sprawa to kłopotliwość ustawienia mieszanki na dwóch niezależnych registrach - ale da się. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|