Ford Five Hundred |
Autor |
Wiadomość |
Gierap [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Maj 2004|, 2004 01:34
|
|
|
Zgadzam sie ze Scorpio to bardzo dobrze dopracowana i duza limuzyna,a z wiekszymi silnikami nawet szybka,przekonał sie o tym nie jeden z włascicieli BMW No i ponad czasowa linia,zarówno liftback jak i sedan,a także kombi maja dobrze wyważoną linie A co do Delty to fura na wypasie eh...4x4,no i poczucie ze sie jezdzi rajdówka przystosowaną do normalnego ruchu |
|
|
|
|
plastic [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Maj 2004|, 2004 23:47
|
|
|
Wrócę do XM-a i C5.
C5 nie jest następcą XM-a tylko Xantii.
Citroen tak jak Ford nie ma flagowca. W przypadku Citroena od dawna zapowiadają pojawienie się C6, ale jej nie widać. Są spokojni bo jako koncern PSA mają Peugota 607.
Jeśli chodzi o XM-a to jeździłem nim pare lat i jest Super Bryka, aż czasami żałuję, że w Scorpio nie mam hydro.
BEZPIECZEŃSTWO!!! Jadąc moją Cytryną 120 km/h (zakręt, piesi) wpadłem w poślizg (mokro) napewno " tańcząc" wytraciłem troszkę prędkości, ale nie dużo. Przywaliłem czołowo moją stroną w przydrożne drzewo....straciłem przytomność, gdy obudził mnie pewien Pan wstałem i o własnych siłach wyszedłem z wraku (XM kasacja).
Miałem otartą skórę na kosce i od pasów bolała Mnie "klata".
Mam nadzieje, że rozumiecie Mój sentyment do XM-a. |
Ostatnio zmieniony przez plastic |3 Maj 2004|, 2004 23:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |3 Maj 2004|, 2004 23:55
|
|
|
Powiem Ci szczerze ze nie Ty jeden. Ja pare razy przejechalem sie XM-em z pelnym wypasem (lacznie ze skora) i 3.0 silnikiem. Po prostu bajeczka. Kiedy sprzedalem moja poprzednia Skorupke zastanawialem sie nad kupnem XM-a ...... ale jak to mowia ... stara milosc nie rdzewieje |
|
|
|
|
COSSY [Usunięty]
|
Wysłany: |20 Maj 2004|, 2004 08:35
|
|
|
Hej Pershing, Scorpio nie był czasem autem 1985 roku?
W moich prospektach (oryginalne Ford) widnieje data 1985.
Ja mam przy zakupie auta jedną logikę. Kupuję takie auto i rocznik które jest już np. długo na rynku. Takie autko juz nie ma tzw. chorób dziecięcych i jest z biegiem czasu dopracowane. Każde nowe auto i model mają jakieś niedopracowania konstrukcyjne itp., a ja nie chcę ich doświadczać. |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |20 Maj 2004|, 2004 10:55
|
|
|
A no moze byc i 85` Nie pamietalem dokladnie 85 czy 87 Niewazne fakt faktem ze byl to samochod roku i cos mi sie obilo o uszy ze byl jednym z pierwszych lub tez nawet pierwszym samochodem europejskim w ktorym montowano standardowo uklad ABS. A co do nowinek to zgadza sie pierwsze koty za ploty i maja troszke niedorubek ktore z biegiem czasu sa usowane. Tak ze lepiej kupic starszy model i przetestowany przez innych |
|
|
|
|
Piof [Usunięty]
|
Wysłany: |20 Maj 2004|, 2004 11:10 Scorpio 2
|
|
|
Tak jak pisaliście odnoścnie ostatniej budy scorupki jest ona ładna choć była szokiem, sprzedaż leciała z roku na rok o 50% w dół i chyba dlatego zrezygnowali zdaje się że ford za wczaśnie odważył się na tak gwałtowną zmianę i niestety klienci nie dorośli do tego posunięcia. Teraz coraz więcej samochodów przypomina forda szczególnie nowa lancia.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Gierap [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Maj 2004|, 2004 14:12
|
|
|
Mówicie choroby wieku dzieciecego na tyle ile sie znam na motoryzacji to pomalutku już to wychodzi z obiegu bo każdy producent chce mieć super dpracowany samochód już jak go wypuszcza na rynek A co do Wielorybów no cóż dla Mnie Przód auta....taki sobie ale tył prociutki i piękniutki A jak by jeszcze silnik Cossy no to by było to |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |25 Maj 2004|, 2004 15:06
|
|
|
Scorpio był autem roku 1985 i był pierwszym autem z seryjnie montowanym ABS-em w każdej nawet najbiedniejszej wersji. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |25 Maj 2004|, 2004 17:17
|
|
|
Gierap: Zgadza sie ze kazdy z producentow wypuszczajac na rynek nowy model wierzy i chce zeby to wlasnie ten jego model byl najlepszy na rynku, mial najlepsze osiagi i byl niezawodny. Jednak z biegiem czasu i uzytkowania samochodu wychodza male niedorobki i bledy konstrukcyjne ktore pozniej sa usowane w pozniejszych modelach. Potwierdzeniem tego ze nie kazdy nowy samochod jest w 100% sprawny jest wypowiedz kolegi Hryniaka o C5 z poczatka tego tematu. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |25 Maj 2004|, 2004 17:29
|
|
|
no już nie wspomnę o przykrej wadzie konstrukcyjnej w Scorpio odnośnie tylnych nadkoli, ale cóż nie ma ideałow na świecie. SCORPIO RULEZ !!! |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |25 Maj 2004|, 2004 17:35
|
|
|
A no zgadza sie tutaj konstruktorzy dali ciala na calej linii Nadkola wpierdziela tylko ciamkanie slychac Jednak w pozniejszych modelach wada ta zostala usunieta no i zaczeto ocynkowywac blache co dodatnie wplywa na zywotnosc karoserii |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |25 Maj 2004|, 2004 17:41
|
|
|
Z tego co wiem to scorpio ogólnie ma blachę w ocynku tylko blacha zewnętrzna i wewnętrzna nadkoli są zbyt blisko siebie i ciężko tam wpuścić środek konserwujący, a nawet jeśli się to jakos uda to takie bliskie ułożenie blach ocynkowanych działa z wilgocią jak kondensator i bardzo szybko koroduje. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Gierap [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Maj 2004|, 2004 17:59
|
|
|
No u mnie już wymienione reperaturki z tyłu i doły drzwi No i wszystko polakierowane No to można zaliczyć do wad dzieci ale to furki kilkuletnie już a wszystkie nowe raczej testują ostro na wszystko Słyszałem nawet o wrzucaniu Audi do wody zasolonej |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |25 Maj 2004|, 2004 18:00
|
|
|
W zasadzie jak na leciwe pojazdy to i tak blaszka świetnie sie trzyma, wystarczy spojrzeć na kilkuletnie poldki czy fiat-y. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
plastic [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Maj 2004|, 2004 22:59
|
|
|
Polska to dziwny kraj.
Dlatego nie możemy patrzeć, które rdzewieją szybciej - dlatego, że duży procent aut jest po naprawie blacharskiej! |
|
|
|
|
|