Problem z ogrzewaniem. |
Autor |
Wiadomość |
dellux [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Lis 2004|, 2004 15:07 Problem z ogrzewaniem.
|
|
|
Witam nadal mam problemy z grzaniem w moim wielorybie. Cały czas zimno i ktoś mi zasugerował żeby przepłukać nagrzewnice. Wygląda na to że może to być przyczyną ponieważ rurka doprowadzająca wodę do nagrzewnicy jest gorąca a powrót zimny. Czy ktoś wie jak sie do tego zabrać. |
|
|
|
|
fructon [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Lis 2004|, 2004 16:31
|
|
|
wyglada to raczej na zapowietrzenie ukladu odepnij obydwie rurki od nagrzewnicy i sprawdz czy masz przelot jezeli tak to nagrzewnica jest w porzadku jezeli nie to zrob plukanie goraca woda +srodek do usuwania kamienia moze to byc kwasek cytrynowy lub proszek do ekspresow kawowych dostepny w wielu sklepach trzeba to pare razy powtorzyc a pozniej dokladnie wyplukac nagrzewnice ale jesli auto bylo eksploatowane na markowym plynie chlodniczym to z pewnoscia nie ma tam zadnego nalotu z mojej praktyki stawiam bardziej na powietrze moze cos sie porobilo z uszczelka glowicy? |
Ostatnio zmieniony przez fructon |7 Lis 2004|, 2004 16:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
dellux [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Lis 2004|, 2004 16:35
|
|
|
Hmmm,, ale o ile dobrze wiem jest to układ samoodpowietrzający. |
|
|
|
|
fructon [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Lis 2004|, 2004 16:40
|
|
|
to tylko teoria korki powietrzne w ukladzie sa upierdliwe |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |7 Lis 2004|, 2004 18:19
|
|
|
Żeby się odpowietrzyło to musisz silnik przy otwartym korku zbiornika wyrównawczego rozgrać tak, żeby wymienił kilka razy płyn przez chłodnicę - przy zakręconym korku się nie odpowietrzy - Sierrars już to przechodził - odpowietrzył i zaczęło grzać. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
dellux [Usunięty]
|
Wysłany: |8 Lis 2004|, 2004 08:59
|
|
|
Grzałem go przez godzine chyba i nic - rurka wyjściowa z nagrzewnicy chłodna. A jeżeli chodzi o zakamienienie nagrzewnicy to wydaje sie niemożliwe - kupiłem go od 1 własciciela niemca książka serwisowa, przeglądy itd. nie wydaje mi sie zeby facet wode wlewał do układu. |
|
|
|
|
dellux [Usunięty]
|
Wysłany: |8 Lis 2004|, 2004 17:21
|
|
|
Zaczyna mi to też wyglądać na zapowietrzenie układu ale jak go odpowietrzyć - nie mam pojęcia |
|
|
|
|
fructon [Usunięty]
|
Wysłany: |8 Lis 2004|, 2004 17:28
|
|
|
wjedz przodem na jakis najazd tak zeby tyl byl duzo nizej np.na jakas stacje benzynowa gdzie czasem mozna spotkac jeszcze takie najazdy i w takiej pozycji przeprowadz to co juz robiles powietrze bedzie mialo wtedy latwiejsza droge by opuscic uklad jezeli nie odpowietrzy sie to popusc ten waz ktory jest zimny niech wycieknie troche plynu silnik niech pracuje na wolnych obrotach musi pomoc |
|
|
|
|
dellux [Usunięty]
|
Wysłany: |11 Lis 2004|, 2004 12:06
|
|
|
FRUCTON wielkie DZIĘKI!!!!!!!!!!!!! Bingo!!!! Po godzince pracy uporałem się. Diagnoza - zatkana nagrzewnica. Po odłączeniu tych 2 węży okazało się że nie było przejścia, gorący ocet, dmuchanko do wężą i płukanko wodą - pomogło odblokowało sie. Jeszcze tylko wszystko połączę (musze doskoczyć po płyn troszkę się ulało) i mam nadzieje że będzie ciepło. A swoją drogą zobaczcie jakich mamy serwisantów (jeden z większych w Poznaniu) i nie potrafili nawet diagnozy postawić. . Pozdrawiam |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |11 Lis 2004|, 2004 12:30
|
|
|
No ale za to jak sie cenią..... |
|
|
|
|
dellux [Usunięty]
|
Wysłany: |13 Lis 2004|, 2004 00:38
|
|
|
No tak za cale 160- PLN zrobili przegląd calego auta. Kawka , ciasteczka, sranie, mazganie ale co do awarii ni w ząb. Powiedzieli że jak mam trochę zdolności manualnych to mogę sobie sam zrobić..... hehehehe i zrobilem. Ale dzieki SCORPIO TEAM --- UDAŁO SIĘ..... DZIEKI!!!!!!! |
|
|
|
|
sobolaqe
Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy Dołączył: 27 Wrz 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |13 Lis 2004|, 2004 00:56
|
|
|
dellux napisał/a: | A swoją drogą zobaczcie jakich mamy serwisantów (jeden z większych w Poznaniu) i nie potrafili nawet diagnozy postawić. . Pozdrawiam |
daj spokoj.
sorupe mam od niedawna a jakos przy innych samochodach udawalo mi sie szerokim lukiem omijac "specjalistow".
a teraz przeskoki na kierownicy. diagnoza, paaanie maglownica do regeneracji 700 zł minimum. i co ? sam zrobilem lozysko dolne kolumny kierownicy 24 zł i wymiana oleju w przekladni 16 zł za litr.
palila duzo, paaaanie reduktor do wymiany 300 zł
pojechalem do goscia ktory montowal gaz, noo bral lewe powietrze, robocizna plus regulacja plus wymiana zaworu do tankowania 50 zł;))
grrrrrrrrrrr juz mam dosc specjalistow, a problem jest taki ze niedam sobie rady sam ze wszystkim, strach jechac do warszatu zeby cie na szaro nie zrobili;) |
_________________ pzdr
piotrek
508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6 |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |13 Lis 2004|, 2004 02:44
|
|
|
no potwierdzam, ja co moghłem sam robiłem, a jak juz, to jechałem z "konkretną rzeczą" do zrobienia - sam diagnozowałem i mowilem co maja zrobic, patzrac na ręce. @ razy jak zostawiłem auto, oba żałowałem... i powiedziałem że nigdy więcej. Taki kraj, że tzreba stac i pilnowac i dodatkowo wiedziec więcej niż fachowcy... |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
|