Drobne ale wkurzające:-) |
Autor |
Wiadomość |
wegus
Auto: '95 2.9 12V ASB SEDAN LPG jeden bieg
Pomógł: 2 razy Wiek: 53 Dołączył: 26 Maj 2004 Skąd: Piła
|
Wysłany: |4 Paź 2004|, 2004 14:28 Drobne ale wkurzające:-)
|
|
|
Pomału zaczynaja mi sie pojawiac drobne wkurzające przypadlości:
- brak oswietlenia górnej czesci "komputera" , tej gdzie jest pokazywana temp. i godzina, data - jest tam do wymiany jakas zarowka czy dioda ? jak sie dobrac ?
- osłona filcowa nad pedałami - gazownik jak robil instalacje to oczywiscie pogubil zaczepy, macie jakis patent czym to dobrze zamocowac?
- zamek elektryczny w tylnej klapie /kombi/ - nie moge otworzyc recznie bo się wcisnał cycek jeden i ciul, jak otwieram samochod to od razu otwiera sie bagaznik, jak chce otworzyc gdy jest zakmniety a samochod otwarty to musz zamknac samochod aby go otworzyc
a na reczny ciagle nie mam czasu..... |
_________________ Scorpio MK III 2.9 V6 12V
Subaru G3X Justy
Grand C Max 1,6 EB 150 KM |
|
|
|
|
COSSY [Usunięty]
|
Wysłany: |4 Paź 2004|, 2004 16:07
|
|
|
Wyciag komputer, jest tam zaroweczka jak w zegarach, tylko mniejsza. Wymien ja i bedzie cacy. Zaczepy, groszowa sprawa. |
|
|
|
|
Domel [Usunięty]
|
Wysłany: |4 Paź 2004|, 2004 16:09 Re: Drobne ale wkurzające:-)
|
|
|
wegus napisał/a: |
- osłona filcowa nad pedałami - gazownik jak robil instalacje to oczywiscie pogubil zaczepy, macie jakis patent czym to dobrze zamocowac?
|
Witaj! U mnie dokladnie to samo stalo sie po wizycie u gazownikow. Niestety jeszcze nie zrobilem tego u siebie ale widzialem u kumpla nastepujacy patent: kupujesz w sklepie rzep (taki to ubran czy toreb). Mozna kupic w pasmanterii ale w Castoramie (itp) widzialem od razu z jedna strona przyklejana. Montaz dziecinnie prosty a w kazdym momencie odrywasz i przyklejasz na nowo (oczywiscie rzep od rzepa a nie cala tasme od plastyku czy filcu). Musisz to zrobic dokladnie bo niedokladna praca nie poplaca-chyba wiadomo o co mi chodzi Do plastyku nie bedzie problemu przkleic ale do filcu proponuje przyszyc.
Pozdrawiam!!
Domel |
|
|
|
|
COSSY [Usunięty]
|
Wysłany: |4 Paź 2004|, 2004 20:53
|
|
|
Tak jak opisales zdejmiesz |
|
|
|
|
wegus
Auto: '95 2.9 12V ASB SEDAN LPG jeden bieg
Pomógł: 2 razy Wiek: 53 Dołączył: 26 Maj 2004 Skąd: Piła
|
Wysłany: |4 Paź 2004|, 2004 21:13
|
|
|
komputer - wszystko jasne
pomysł z rzepem - rewelacja
zamek - cycek czyli wystajaca czesc zamka na zewnatrz (ten metal co wystaje z klapy) sie wcisnal, a jak wloze kluczyk to nie moge przekrecic-zreszta tak bylo chyba od poczatku, trza zrobic tak jak piszesz- wykrecic, rozebrac, przeczyscic i zobaczyc co sie bedzie działo !
thx |
_________________ Scorpio MK III 2.9 V6 12V
Subaru G3X Justy
Grand C Max 1,6 EB 150 KM |
|
|
|
|
mmmk [Usunięty]
|
Wysłany: |5 Paź 2004|, 2004 19:30
|
|
|
ja z zamkiem mam chyba to samo. wd-40 nie pomoglo. No i mam niezly problem. bagaznik jest otwierany elektrycznie a z kluczyka nie dziala . wiec jak przypadkiem okazalaby sie,ze wlaczylem zabezpieczenia przeciwko skladaniu oparcia i przelaczylem magiczny przycisk w bagazniku to mam bagaznik do ktorego sie juz nie dostane . cos trzeba bedzie wykombinowac/no moze wysedanowac /
pozdrawiam
maciek |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |5 Paź 2004|, 2004 23:32
|
|
|
Ja mialem tak ze z dnia na dzien nagle nie moglem otworzyc klapy z kluczyka. Tez kombinowlalem z roznymi specyfikami ale okazalo sie ze kluczyk mialem na tyle wytarty ze nie byl w stanie otworzyc zamka. Pojechalem dorobilem nowy (50zl) i po klopocie |
|
|
|
|
TCQ [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Paź 2004|, 2004 15:40
|
|
|
wegus tak się zastanawiam masz napisane w tytule "DOHC 8V" |
|
|
|
|
wegus
Auto: '95 2.9 12V ASB SEDAN LPG jeden bieg
Pomógł: 2 razy Wiek: 53 Dołączył: 26 Maj 2004 Skąd: Piła
|
Wysłany: |7 Paź 2004|, 2004 23:07
|
|
|
TCQ napisał/a: | wegus tak się zastanawiam masz napisane w tytule "DOHC 8V" |
no a ile chciałbys miec zaworów ? 16 V pojawiło sie w wielorybie ...
tak sobie napisałem |
_________________ Scorpio MK III 2.9 V6 12V
Subaru G3X Justy
Grand C Max 1,6 EB 150 KM |
|
|
|
|
Domel [Usunięty]
|
Wysłany: |8 Paź 2004|, 2004 00:30
|
|
|
wegus napisał/a: |
no a ile chciałbys miec zaworów ? 16 V pojawiło sie w wielorybie ...
tak sobie napisałem |
Czegos chyba nie rozumiem...DOHC=Double Over Head Camshaft czyli po naszemu to dwa walki rozrzadu a co za tym idzie 4 zaworki/cylinder. Musialbys miec chyba 2-u cylindrowy silnik aby miec DOHC 8V .
Piszesz, ze 16V pojawilo sie w wielorybie...to dlaczego ja w takim jak Twoj (tyle, ze '92) mam 16V?
Pozdrawiam!!
Domel |
|
|
|
|
mmmk [Usunięty]
|
Wysłany: |8 Paź 2004|, 2004 05:24
|
|
|
ja tez jestem jednym z tych co uwaza ze ma dohc 8V.
pozdrawiam
maciek
p.s NAWET JESTEM TEGO PEWNY!!! |
|
|
|
|
wegus
Auto: '95 2.9 12V ASB SEDAN LPG jeden bieg
Pomógł: 2 razy Wiek: 53 Dołączył: 26 Maj 2004 Skąd: Piła
|
Wysłany: |8 Paź 2004|, 2004 08:00
|
|
|
może miałes wymieniany silnik ???
zgadza sie nr z końcówka nr nadwozia ?
nie w papierach tylko w naturze, na bloku, bez sladów szlifu....
a DOHC to poprostu zajebisty silnik i do gazu itp. - metalowy dolot, odporny na strzały, 8 zaworów = 1/2 kosztów wszelkich napraw niz przy 16 zaworowcu itd. , trwały, mocny, ma nisko max moment obrotowy, dobrze traktowany (nie katowany na zimno i takie inne podstawowe zasady) potrafi spoko dojechac do 400 -500.000 km, ekonomiczny, miałem go w sierce i następny wybrałem taki sam, |
_________________ Scorpio MK III 2.9 V6 12V
Subaru G3X Justy
Grand C Max 1,6 EB 150 KM |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |8 Paź 2004|, 2004 19:12
|
|
|
Domel napisał/a: | wegus napisał/a: |
no a ile chciałbys miec zaworów ? 16 V pojawiło sie w wielorybie ...
tak sobie napisałem |
Czegos chyba nie rozumiem...DOHC=Double Over Head Camshaft czyli po naszemu to dwa walki rozrzadu a co za tym idzie 4 zaworki/cylinder. Musialbys miec chyba 2-u cylindrowy silnik aby miec DOHC 8V .
Piszesz, ze 16V pojawilo sie w wielorybie...to dlaczego ja w takim jak Twoj (tyle, ze '92) mam 16V?
Pozdrawiam!!
Domel |
DO KSIĄŻEK Domel-DOHC=DWA WAŁKI ROZRZĄDU, nie 16V. Moze ale nie musi. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |8 Paź 2004|, 2004 23:30
|
|
|
domel rozczaruje cie chyba. o ile nie miałes przekłądki silnika, czyli masz pokrywe zaworow, taka czarna z paskami, to masz 8V nie 16 V dwa wałki ale 8 zaworków - zapraszamy do lektóry ksiązek. 16V raczej dopiero w wielorybach były czyli po 94 |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
lancer [Usunięty]
|
Wysłany: |9 Paź 2004|, 2004 09:55
|
|
|
u mnie też jest 8 wentylków sam sprawdzałem przy wymianie gumek zaworowych |
|
|
|
|
|