[MK1] wymiana żarówki zegarka |
Autor |
Wiadomość |
megalith [Usunięty]
|
Wysłany: |11 Lis 2005|, 2005 21:18 [MK1] wymiana żarówki zegarka
|
|
|
Estetyka przede wszystkim (i za wszelką cenę) - to dewiza Scorpio... więc żadnych śrubek na wierzchu.
1. Wydłubujemy światełko wnętrza - z prawej strony wciskamy mniej wiecej na środku płaski szeroki śrubokręt i wyważamy. Idzie ciężko, ale wyskakuje. Plastik się nie niszczy.
2. Widzimy dwie śruby po obu stronach w głębi. Wykręcamy.
3. Wariant dla leniwych - luzujemy nieco śrubę trzymającą korbę szyberdachu. Po odchyleniu dźwigni pionowo w dół jest do niej dostęp.
4. Odginamy konsolę w dół - dość mocna jest i nie pęka, ale bez przegięć . Śruby trzymające osłonę zegarka są od strony szyby, łebkami skierowane wprost na nią, więc przyda się króciótki śrubokręt lub taki łamany kluczyk z wymiennymi końcówkami. Śruby krzyżaki.
5. Po zdjęciu osłony odkręcamy następne dwie śruby trzymające zegarek (są po obu stronach w połowie wysokości zegarka)
6. Wypychamy zegarek do tyłu i zwisamy na kabelkach. I widzimy żarówkę. UWAGA: żarówkę PRZEKRĘCAMY o 90° i wypada sama Ja tam miałem wsadzoną żaróweczkę os.ram, 1.2W/12V. Dla ciekawskich - cały zegarek chodzi na chipie NECa |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |15 Lis 2005|, 2005 10:16
|
|
|
po co odginać konsolę - wystarczy pchnąć do tyłu i złazi cała a wtedy już dostęp do wszystkiego miodny - no chyba że szyber-korba to trzeba wtedy korbę odkręcić. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
KOREK [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Lis 2005|, 2005 22:15
|
|
|
... a jak się korbę odkręca to uwaga na cieniutkie podkładki i kuleczki od odginania korbki. Ja ostatnio szukałem ich po całym wnętrzu jak wypadły |
|
|
|
|
bobi [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Lis 2005|, 2005 23:27
|
|
|
ale po co odkręcać dzwigienkę korbki. wystarczy jedną śrubę centralnie wkręconą w oś mechanizmu |
|
|
|
|
KOREK [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Lis 2005|, 2005 23:32
|
|
|
tylko że dzwigienka korbki skutecznie zasłania łeb tej śruby. Trudno to tak odkręcić szczególnie fabrycznie szczerze dokręcone |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |16 Lis 2005|, 2005 00:03
|
|
|
przesadzasz, spokojnie idzie |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
megalith [Usunięty]
|
Wysłany: |16 Lis 2005|, 2005 13:56
|
|
|
No to po to właśnie napisałem "wariant dla leniwych"
Próbowałem walczyć z korbą ale mi się odechciało ją całkiem wykręcać. |
|
|
|
|
Bauer1000 [Usunięty]
|
Wysłany: |16 Lis 2005|, 2005 14:55
|
|
|
Ja wykrecilem wszystko. Elegancko umyłem i wstawiłem żarówkę, ładnie swieci tylko ze cos zegarka nie moge ustawic wczesnij jak pykalem to sie czas przestawial a teraz nic |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |16 Lis 2005|, 2005 17:59
|
|
|
musisz oczywiście mieć albo odpalone auto albo w pozycji zapłon ustawione. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Bauer1000 [Usunięty]
|
Wysłany: |16 Lis 2005|, 2005 18:02
|
|
|
Serdeczne dzieki Struna. Juz dziala. Ja probowalem bez wlozonego kluczyka nastawiac |
|
|
|
|
|