Parownik do sekwencji jaki ? |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Kwi 2016|, 2016 13:07
|
|
|
Tur powinien wystarczyć, może być też magic III nowego typu |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Chłodny Ar
Auto: Scorpio Cosworth '95
Wiek: 50 Dołączył: 20 Sie 2004 Skąd: Starogard
|
Wysłany: |1 Kwi 2016|, 2016 13:19
|
|
|
Struna napisał/a: | Tur powinien wystarczyć, może być też magic III nowego typu |
Szukam rozwiązania małogabarytowego i tu Magic 3 zapowiada się ciekawie, a jak z pozostałymi jego parametrami? |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Kwi 2016|, 2016 14:07
|
|
|
Dawne modele miewały nieprzyjemna przypadłość - potrafiły puścić bąka z gazu w obieg wodny. Obecna wersja ma ten problem rozwiązany. Grzeje toto gaz bardzo dobrze ( nawet aż nadto ), ciśnieniowo radzi sobie dobrze.
Jedna uwaga - montować albo regulatorem w dół, albo w bok - nie w górę. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
mustaffik
Auto: '98, 2.9 24V6, ASB, sedan +LPG sekw., GIHA
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 08 Mar 2013 Skąd: Tarnów
|
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Kwi 2016|, 2016 15:32
|
|
|
jeśli to nie jakiś stary leżak magazynowy to będzie ok. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |1 Kwi 2016|, 2016 17:32
|
|
|
Struna napisał/a: | potrafiły puścić bąka z gazu w obieg wodny. | przerabiałem. Na szczęście nie za mocny, więc było bez strat.
Struna napisał/a: | Jedna uwaga - montować albo regulatorem w dół, albo w bok - nie w górę | tego nie wiedziałem, czym jest to podyktowane? |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Kwi 2016|, 2016 17:33
|
|
|
jaroz napisał/a: | czym jest to podyktowane? | jego konstrukcją. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |5 Kwi 2016|, 2016 11:17
|
|
|
No dobra, mam jeszcze dwie wątpliwości :
- Tur jest na 6 mm a ja mam przewód 8 mm i w tej chwili redukcje do Silvera na 6 mm.
Zostawić jak jest czy szukać jednak czegoś na 8 mm ?
- Poprzedni Silver ma wbudowany zawór , Tur ma osobno, mam dodatkowy zawór około 80 cm od parownika . Tak może zostać czy muszę zakładać przy parowniku ? |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |5 Kwi 2016|, 2016 11:19
|
|
|
Larix napisał/a: | Zostawić jak jest czy szukać jednak czegoś na 8 mm ? | zostawić jak jest. Larix napisał/a: | Tak może zostać czy muszę zakładać przy parowniku ? | może zostać. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |5 Kwi 2016|, 2016 11:23
|
|
|
Ok , dzięki.
A możesz mi wyjaśnić jak to jest ? Do większych pojemności zaleca się 8 mm przewód.
Czy te 8 mm coś daje pomimo wąskich gardeł na parowniku i wielozaworze ? |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
Ostatnio zmieniony przez Larix |5 Kwi 2016|, 2016 11:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |5 Kwi 2016|, 2016 11:33
|
|
|
zakładając takie samo ciśnienie na wylocie z butli - to jaki przewód przepuści w tej samej jednostce czasu więcej gazu ? 6mm czy 8mm ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |5 Kwi 2016|, 2016 15:19
|
|
|
Larix napisał/a: | Czy te 8 mm coś daje pomimo wąskich gardeł na parowniku i wielozaworze ? |
a kwestia tego ? bo jaki sens stosowania 8mm, jak potem ma sie zwezic przy parowniku do 6mm ? Wydami mi się, że takie 8mm w niczym wtedy nie pomaga. |
Ostatnio zmieniony przez WieSiu |5 Kwi 2016|, 2016 15:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |5 Kwi 2016|, 2016 15:23
|
|
|
coś tam pomoże - taki minimalny zapas się robi, ale to jest tylko 174 konie, których i tak pewnie trochę już dawno zdechło, więc 6mm obrobi to z palcem w nosie.
Dobrze zrobione 6mm obrabia 200 kucy, |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Chłodny Ar
Auto: Scorpio Cosworth '95
Wiek: 50 Dołączył: 20 Sie 2004 Skąd: Starogard
|
Wysłany: |7 Kwi 2016|, 2016 07:35
|
|
|
Jakie jest Wasze zdanie o zastosowaniu FARO na odcinku butla-reduktor? Czy w BOB-ie katalizatory omijać wielkim łukiem? |
Ostatnio zmieniony przez Chłodny Ar |7 Kwi 2016|, 2016 07:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |7 Kwi 2016|, 2016 12:55
|
|
|
o odległości wymaganej jest nawet rozporządzenie, więc pomijając nawet kwestię bezpieczeństwa to przy dobrych wiatrach kumaty diagnosta może nie puścić auta na przeglądzie. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|