Jawsim- 1992 sedan, Diamand White, 2.0 DOHC |
Autor |
Wiadomość |
PiotrekGran
730 563 952
Auto: 3x24v
Wiek: 31 Dołączył: 20 Lut 2012 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: |1 Lut 2016|, 2016 17:26
|
|
|
Kup mu nowe znaczki Fordowe |
_________________ Po co mieć jednego Forda, skoro można mieć trzy |
|
|
|
|
Jawsim
Auto: '92 2.0i DOHC, manual, sedan
Wiek: 39 Dołączył: 18 Maj 2015 Skąd: Głogów
|
Wysłany: |1 Lut 2016|, 2016 19:28
|
|
|
Na razie mu zalałem wachy w opór. Na resztę musi sobie zasłużyć. I tak już pożarł... sporo. |
_________________ Fiesta,Escort,Sierra,Scorpio |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |1 Lut 2016|, 2016 22:23
|
|
|
Myślę, że możesz się czuć upoważniony do tych znaczków, choćby za podejście do auta. Z czasem go doposażysz. Nie kupuj zwykłych gum na wahacz-stab, tylko kupo poli, raz a dobrze Oczywiście takie miękkie jak gumowe
Ale się ładnie świeci
Zazdrość mnie bierze |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
Ostatnio zmieniony przez pablo19 |1 Lut 2016|, 2016 22:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Jawsim
Auto: '92 2.0i DOHC, manual, sedan
Wiek: 39 Dołączył: 18 Maj 2015 Skąd: Głogów
|
Wysłany: |1 Lut 2016|, 2016 22:31
|
|
|
Za późno, rano odbieram części. Zwykłe z gumy nie są takie złe. Ja naprawdę lajtowo jeżdżę. Wszystko w aucie robię sam, więc nie ma co sobie dokładać roboty Jak wytrzymają 10-15 tyś to gitara. |
_________________ Fiesta,Escort,Sierra,Scorpio |
|
|
|
|
Vaux
FSTMember073
Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Wiek: 48 Dołączył: 17 Mar 2005 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |1 Lut 2016|, 2016 22:34
|
|
|
Jawsim napisał/a: | Jak wytrzymają 10-15 tyś to gitara. |
Spokojnie wytrzymują, powiedziałbym że nawet 2 razy dłużej jeśli tylko po wertepach ciągle nie jeździsz |
_________________ V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91 |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |1 Lut 2016|, 2016 22:35
|
|
|
Zakładaj je gdy auto stoi na kołach, a nie w powietrzu |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Vaux
FSTMember073
Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Wiek: 48 Dołączył: 17 Mar 2005 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |1 Lut 2016|, 2016 22:36
|
|
|
Chciałeś powiedzieć "dociągaj" bo zakładać było by ciężko |
_________________ V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91 |
|
|
|
|
Jawsim
Auto: '92 2.0i DOHC, manual, sedan
Wiek: 39 Dołączył: 18 Maj 2015 Skąd: Głogów
|
Wysłany: |1 Lut 2016|, 2016 22:38
|
|
|
Co? Zmieniać wahacze ? Zawsze to robię z autem w powietrzu, tylko skręcam na gotowo jak stoi na kołach. Jak zaczynałem praktyki w serwisie forda to jeszcze sierry i skorki przyjeżdżały regularnie. |
_________________ Fiesta,Escort,Sierra,Scorpio |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |1 Lut 2016|, 2016 22:42
|
|
|
Vaux napisał/a: | Chciałeś powiedzieć "dociągaj" bo zakładać było by ciężko |
Trzeba umić, żaden to problem zdjąć wahacz gdy auto na kołach stoi, wskazany jest kanał, chociaż już raz wymieniałem gumy stawiając przednie koła na paletach. Godzinka na stronę, razem ze sprzątaniem |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Jawsim
Auto: '92 2.0i DOHC, manual, sedan
Wiek: 39 Dołączył: 18 Maj 2015 Skąd: Głogów
|
Wysłany: |1 Lut 2016|, 2016 22:50
|
|
|
Każdy sposób jest dobry o ile jest dobry. Ja mam swoje "przyrządy" i metody bo w sierrze procedura taka sama. |
_________________ Fiesta,Escort,Sierra,Scorpio |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Lut 2016|, 2016 22:52
|
|
|
W sierce trudniej bo dziura na gumy bliżej swożnia. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Vaux
FSTMember073
Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Wiek: 48 Dołączył: 17 Mar 2005 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |1 Lut 2016|, 2016 22:59
|
|
|
Hmm, tak jeszcze nie próbowałem - człowiek się uczy całe życie Dobrze wiedzieć bo żółte poli od Yakuza leża w bagażniku i czekają na swoją chwilę |
_________________ V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91 |
|
|
|
|
YaKuZ
MK1 ONLY?
Auto: Nie Volvo :P
Wiek: 35 Dołączył: 13 Maj 2007 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |1 Lut 2016|, 2016 23:05
|
|
|
Vaux napisał/a: | żółte poli od Yakuza leża w bagażniku |
dobrze wiedzieć gdzie się podzało moje żółte poli |
_________________ VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB |
|
|
|
|
Jawsim
Auto: '92 2.0i DOHC, manual, sedan
Wiek: 39 Dołączył: 18 Maj 2015 Skąd: Głogów
|
Wysłany: |3 Lut 2016|, 2016 13:23
|
|
|
Wahacze scorpio TRW- stan magazynowy- 2- L i P , stan faktyczny- 1- lewy... 4x4. Tak więc pozostało mi wszystko Delphi,dwa wahadła,dwa drążki dwie końcówki. Tylko tuleje wah/stab Ruville. Dobre i to. Szczuplejszy o 398zł wróciłem do chaty z gratisem- ori ford mocowaniem pedału/prowadnicą linki sprzęgła. I linką gazu |
_________________ Fiesta,Escort,Sierra,Scorpio |
|
|
|
|
Jawsim
Auto: '92 2.0i DOHC, manual, sedan
Wiek: 39 Dołączył: 18 Maj 2015 Skąd: Głogów
|
Wysłany: |6 Lut 2016|, 2016 09:12
|
|
|
Posty bez zdjęć są nudne więc uraczę Was wspaniałymi fotografiami z ostatnich dni.
Pierwsze dotyczą jakże istotnej w prezencji wozu rzeczy jaką są wycieraczki- patrzy ktoś na przód i nagle napotyka na swej drodze rdzewieluchy i gołe zaśniedziałe nakrętki. A więc ramiona polakierowałem sobie - najpierw czarny epoksyd novola a później jakiś tam czarny mat z motipa. Plus nowe piórka ( klasyczne ) i rzecz najcenniejsza- nakładka na nakrętkę ramienia- których oczywiście nie miałem, od sierry inne, od fiesty inne... okazało się jednak,że escort mk7 na szrocie ma dokładnie to czego potrzebowałem. Tzn już nie ma. Doszła ori obejma aku plus ori klapka na aku. Póki co od MK2. Lepsza taka niż żadna, a wszystkie MK3 na szrocie za wysoko stały.
przed/po
Wahacze i drążki- zdjęcie zrobiłem słoikiem po majonezie- niestety jeszcze trochę go było na dnie. Zresztą każdy wie jak te elementy wyglądają. Na zdjęciu nie ma tulei wah/stab.
Kolejna rzecz- w trakcie wymiany płynu... mazi, wyszorowałem zbiorniczek oraz jego okolice,oraz płukałem układ. Nie wiem ile kubików wody użyłem do tej transfuzji,ale pomogło. Zalałem to później różowym płynem bo ten nowy koncentrat forda jest mało widoczny w starych zbiorniczkach wyrównawczych a po pierwszej przygodzie ze sierrą często to kontroluję. Weszło coś około 8l.
A to zdjęcie z pozdrowieniami dla Kata i Srebrnego
|
_________________ Fiesta,Escort,Sierra,Scorpio |
|
|
|
|
|