Równolegle, czy szeregowo? |
Autor |
Wiadomość |
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |21 Paź 2013|, 2013 11:27
|
|
|
No to jak ma zawór to pewnie też ma by-pass chłodziwa (obwód równoległy do obwody nagrzewnicy) w który to można by wstawić omawiany reduktor. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |24 Paź 2013|, 2013 09:40
|
|
|
Wygląda jak zawór przełączający czyli odcinający całkiem nagrzewnicę ale puszczający jednocześnie bokiem płyn, czyli nie ma raczej wspomnianego przeze mnie by-pasa.
Jeśli reduktor masz za tym zaworem to jego zamknięcie odcina nie tylko nagrzewnicę ale tez i parownik. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |31 Paź 2013|, 2013 07:11
|
|
|
Gra muzyka? |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |31 Paź 2013|, 2013 07:28
|
|
|
Nagrzewajnica zamulona albo ów zawór niedomaga i niema prawidłowej lekkości przepływu w instalacji. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
wieloryb
KR 501 HU
Auto: '95 2,3 16V, MSB, Ghia, kombi + LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 05 Lut 2009 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |31 Paź 2013|, 2013 10:02
|
|
|
Speedo, do tego planu drugiego dobry jest wąż ogrodowy, wysokociśnieniowy i na podwyższoną temperaturę. Mam taki zamontowany między reduktorem, a króćcem wychodzącym z grodzi komory silnika. Fajny widok jak płyn chłodniczy się przewala |
_________________ Pozdrawiam,
wieloryb
KOBI Mobilny Serwis Rowerowy www.kobiserwis.pl
606-857-942
Team 4 Gary |
Ostatnio zmieniony przez wieloryb |31 Paź 2013|, 2013 10:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |31 Paź 2013|, 2013 12:18
|
|
|
Kominiarza zamów. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |31 Paź 2013|, 2013 12:22
|
|
|
Bardzo możliwe, z pieca gazowego też sporo syfu wychodzi z bardzo podobnych żeberek, a tu mamy spalanie beni a każdy wie jaki syf jest w tłumikach. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |31 Paź 2013|, 2013 12:31
|
|
|
Myślę, że szkoda czasu. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |31 Paź 2013|, 2013 12:37
|
|
|
W piecu ładnie robotę robi chemia do pieców |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
|