Shogun - 1994 Ford Scorpio Kombi 2.9 24V6 BOA |
Autor |
Wiadomość |
Shogun
Auto: '95 BOB ASB Sedan
Dołączył: 09 Sty 2008 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |6 Mar 2012|, 2012 08:39
|
|
|
kat napisał/a: | opieraja sie na silnikach
mam to samo u siebie
w dohcu schodza nizej niz w boa |
Ale, że co, do BOA dawali większe silniki? |
_________________ pozdrawiam, Seba |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |6 Mar 2012|, 2012 08:50
|
|
|
ja mam w boa i tak fotele z mk1 |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
Shogun
Auto: '95 BOB ASB Sedan
Dołączył: 09 Sty 2008 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |6 Mar 2012|, 2012 09:04
|
|
|
Mniejsza, są dwa rozmiary silników? |
_________________ pozdrawiam, Seba |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |6 Mar 2012|, 2012 11:42
|
|
|
Shogun napisał/a: | amochód wpada mi w takie minimalne wibracje pomiędzy 130-140 km/h. |
Jak ustalisz co to odezwij się. Mam tak samo. Minimalne wibracje przy 130 - 140. Mi się wydaje że to raczej opony ale też mylę nad wałem. |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
|
|
|
|
Vaux
FSTMember073
Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Wiek: 48 Dołączył: 17 Mar 2005 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |6 Mar 2012|, 2012 12:08
|
|
|
Moim zdanie uszkodzona podpora wału - miałem tak samo, pomogła wymiana |
_________________ V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91 |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |6 Mar 2012|, 2012 23:11
|
|
|
Vaux napisał/a: | Moim zdanie uszkodzona podpora wału - miałem tak samo, pomogła wymiana |
No to trza wymienić. |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
|
|
|
|
Shogun
Auto: '95 BOB ASB Sedan
Dołączył: 09 Sty 2008 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |17 Gru 2012|, 2012 16:53
|
|
|
Sprawa się trochę przeciągnęła, ponieważ od jakiegoś czasu dość sporadycznie jeżdżę kombi z racji wspólnych dojazdów do pracy z kumplem służbówką. Wyjaśnienie sprawy wygląda następująco, prawy tył:
Aż mi wstyd. Dziwię się tym bardziej, że jak tylko problem się pojawił to poleciałem od razu na ponowne wyważenie kół. Wówczas pewnie dopiero było wybrzuszenie w tym miejscu, a po powrocie z niemiec już j/w. Szkoda, bo opony dopiero 3 letnie. Nowe już zamówione. Przy okazji wymieniłem wahacze z przodu, drążki i zapodałem poli.
Teraz miałem w planach założenie w końcu porządnego reduktora, ale najpierw muszę ogarnąć skrzynię, bo nie wyobrażam sobie na niej strojenia. A to za sprawą bardzo wyraźnego ostatnimi czasy jej braku zdecydowania. Biedna nie może się zdecydować, na którym biegu chce jechać. I tak np jadąc sobie powiedzmy te 80 km/h, w przeciągu 10 sekund jadę sobie na 3 różnych biegach. Trochę to irytujące. |
_________________ pozdrawiam, Seba |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |17 Gru 2012|, 2012 17:04
|
|
|
modulator obadaj |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Shogun
Auto: '95 BOB ASB Sedan
Dołączył: 09 Sty 2008 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |28 Gru 2012|, 2012 09:11
|
|
|
Struna napisał/a: | modulator obadaj |
Masz na myśli ten taki dżinks, co wchodzi w skrzynię z tyłu, od dołu? Sprawdzone, wymienione, niestety to nie było to. Sprawa była dużo bardziej złożona. Już zaczynałem sobie przypominać, gdzie leży zapasowa skrzynia. Ale obeszło się. Ekhm. Otóż wtyczka wiązki skrzyni się wypięła. Widocznie przy okazji poprawiania uszczelki pod deklem.
Pora na reduktor.
EDIT:
Reduktor wymieniony, paść sprzedany. Można zamknąć. |
_________________ pozdrawiam, Seba |
Ostatnio zmieniony przez Shogun |17 Lip 2013|, 2013 23:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|