Awaryjne otworzenie maski |
Autor |
Wiadomość |
BC_Leszcz [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Lut 2006|, 2006 23:02
|
|
|
No nie, ta zabawka nigdy nie powącha gazu Potrzebne mi takie do wypraw nad jeziorko, do lasu, na weekendowe wypady. Scorpio jest wybitnie niedostosowane do zjazdu z asfaltu, a czasem nawet ja mam wolny weekend i akurat ochotę na wyjazd w plener. |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |17 Lut 2006|, 2006 23:06
|
|
|
noo tak ale to bym szukal czegos lzejszego i z wiekszymi moliwoasciami terenowymi, tamtoto kanapowiec paliwożerca, choc luksusowy i fajny ( tez mi sie podoba )
PS jestes jutro w domu? od rana? |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
zztop2
Auto: 98, 2.3, 16V GHIA SEDAN Manual + LPI
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 13 Lip 2005 Skąd: Chełm
|
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |17 Lut 2006|, 2006 23:37
|
|
|
true true |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
stempel1984 [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Wrz 2006|, 2006 17:11
|
|
|
Troche odgrzewam temat. Juz 2 razy wlazilem pod auto, wsadzilem lape chyba wszedzie miedzy atrapa a chlodnica i nie moge znalezc tej dzwigienki. Jest tylko dzwignia do zwalniania blokady maski po otwarciu i troche wyzej ( dalej w kierunku silnika ) prawie nad chlodnica znalazlem chyba linke. Jest luzna, a idac po nitce do klebka ( tropem linki ) nie znalazlem zadnej malej dzwigienki. Juz mnie szlag trafia... |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |24 Wrz 2006|, 2006 17:33
|
|
|
stempel1984 napisał/a: | Jest tylko dzwignia do zwalniania blokady maski po otwarciu i troche wyzej ( dalej w kierunku silnika ) prawie nad chlodnica znalazlem chyba linke. Jest luzna, a idac po nitce do klebka ( tropem linki ) nie znalazlem zadnej malej dzwigienki. Juz mnie szlag trafia... |
Otworzyć możesz przez pociągnięcie tej lużnej linki (inaczej nie daje rady).
Trzeba ostro szarpnąć , a linke najlepiej złapać kombinerkami (żeby rąk nie pokaleczyć). |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
stempel1984 [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Wrz 2006|, 2006 17:49
|
|
|
To znaczy, ze co? Nie ma u mnie tej slynnej dzwigienki czy nie da rady sie do niej dostac? |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |24 Wrz 2006|, 2006 17:59
|
|
|
stempel1984 napisał/a: | To znaczy, ze co? Nie ma u mnie tej slynnej dzwigienki czy nie da rady sie do niej dostac? |
Nie wiem czy na forum nie mówili o tej dżwigience od tego drugiego zabezpieczenia ,bo ja przykładowo też mam tylko jedną , a zamek mam orginalny. |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
stempel1984 [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Wrz 2006|, 2006 18:05
|
|
|
A jak linka spadla z mechanizmu zamka, to co ? Kaplica? |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |24 Wrz 2006|, 2006 18:08
|
|
|
stempel1984 napisał/a: | A jak linka spadla z mechanizmu zamka, to co ? Kaplica? |
Oooooo.To już jest naprawde "Big Problem". |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
stempel1984 [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Wrz 2006|, 2006 13:52
|
|
|
Jasny ch... , ale musi istniec jakis sposob. Nie wierze, zeby nikt nie znalazl tricka na MK-I |
|
|
|
|
mmmk [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Wrz 2006|, 2006 14:02
|
|
|
pewnie moznaby sprobowac wylamac atrape. moze to cos da. atrapy do mk 1 sa prawie za darmo tylko albo bedzie trzeba lakierowac albo dobrac pod kolor ale tansze to niz rozrywanie maski
pozdrawiam
maciek |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |25 Wrz 2006|, 2006 14:44
|
|
|
no bez przesady, gdzie ci sie ta linak urwala? wez no podjedz do mnie to ci otworzymy telefon masz w podpisie, bede dzois grzebal w autach jakis to mozesz spokojnie zajechać |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |25 Wrz 2006|, 2006 16:48
|
|
|
stempel1984 napisał/a: | Jasny ch... , ale musi istniec jakis sposob. Nie wierze, zeby nikt nie znalazl tricka na MK-I |
Jak zajżysz od spodu to zobaczysz okrągły otwór włóż tam śrubokręt, zachaczy o" tom drógom dżwigienke"wtedy poprzesuwaj na boki powinno sie bez problemu otworzyć.
Dzisiaj sprawdzałem sobie na próbe ,Na 10 prób każda udana.
PS.W razie Rafał był by zajęty zapraszam do siebie .[/b] |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
stempel1984 [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Wrz 2006|, 2006 17:04
|
|
|
Wyglada na to, ze tez mi sie udalo bez wyrywania atrap, kopania w drzwi i wbijania zebow w sciane Nie zerwala mi sie linka, tylko spadla z uchwytu - czeka mnie najpewniej wymiana, bo jest troszke styrana. Twoj sposob, adamie jest w porzadku, ale ja przedstawie inny:
1) wlaze pod zderzak, podnosze auto lub nie, zalezy czy ktos ma chuda i dluga lapke
2) lape wsadzam miedzy chlodnice a wiatrak, az palcami siegne okolo 4 cm nad gorna podstawe chlodnicy ( reka jest jeszcze pod belka przednia )
3) macamy palcami na linii srodka piasty wiatraka ( mniej wiecej na srodku chlodnicy ) az znajdziemy linke albo poczujemy taki "garbek", ktory jest czescia uchwytu linki ( slynnej "dzwigienki", tak ja bede nazywal dalej )
4) podazamy reka w prawa strone az znajdziemy koniec dzwigienki
5) mocno przesuwamy poziomo w lewo ( w strone kierownicy ), staramy sie nie przechylac na boki dzwigienki - zamek puszcza
przy wprawie operacja trwa gora 20 sek.
Mam nadzieje, ze ten opis przyda sie komus rownie niewprawionemu jak ja
PS. Moze niech wlodarze przeniosa temat do FAQ, w koncu nasze fury sie starzeja i kazdemu moze sie to przytrafic. |
Ostatnio zmieniony przez stempel1984 |25 Wrz 2006|, 2006 17:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|