klepiący zawór w 2.9 12V |
Autor |
Wiadomość |
fokasa [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Lis 2004|, 2004 14:31 klepiący zawór w 2.9 12V
|
|
|
Witam wszystkich
Zostałem jakiś czas temu posiadaczem byłego samochodu Cossiego, , autko jest nazwałbym to niewiarygodnie utrzymane i jestem niezwykle zadowolony z zakupu.
Jest jedno małe ale, lekko klepie któryś zawór i tu pojawia się pytanie, czy można się dobrać do regulatora (są hydrauliczne), "od góry", bez ściągania głowicy, lub ewentualnie może jest jakiś inny sposób pozbycia się takiej usterki niż tylko wymiana na nowe?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie w tej sprawie.
Przy okazji pozdrawiam Cossiego i dzięki za informacje udzielone przed zakupem, a które pomogły w podjęciu decyzji o zakupie.
Pozdrawiam
Marcin |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |10 Lis 2004|, 2004 15:44
|
|
|
Niektóre szklanki wychodza - ale niektóre tylko po zdjęciu głowicy. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
fokasa [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Lis 2004|, 2004 09:18
|
|
|
Ale niektóre w sensie na niektórych cylindrach, czy w niektórych silnikach i jeśli to drugie to czy można to sprawdzić przed zdemontowaniem pokrywy zaworów i klawiatury?
pzdr
Marcin |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |13 Lis 2004|, 2004 19:47
|
|
|
w silniku cossiego są wałki w głowicy, i po ich zdjęciu szklanki wyjmiesz |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
fokasa [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Lis 2004|, 2004 09:35
|
|
|
Ale to jest zwykły 12V, czy da się do niego dobrać od góry, no i pytanie czy jest to jedyny sposób (mam na myśli rozbieranie i wymianę regulatora), na tą usterkę?
pozdrawiam
Marcin |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |15 Lis 2004|, 2004 17:23
|
|
|
aaaaaaaa, sorki, źle zajarzyłem posta, hehe
no to masz dwa wyjścia
zrobić korektę śrubami, które są w silniku 2,9 12V niezależnie od wersji, czy popychacze hydr. czy z regul. ręczną,
albo zrzucić głowice i wymienić |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
qantan [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Lis 2004|, 2004 18:05
|
|
|
a jak zrobic korektę w 2,9 12v |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |15 Lis 2004|, 2004 19:59
|
|
|
śrubą regulacyjną na koniku |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
qantan [Usunięty]
|
Wysłany: |16 Lis 2004|, 2004 05:53
|
|
|
notak ale daje się jakis luz czy nie ? |
|
|
|
|
irek
Member 021
Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Pomógł: 30 razy Wiek: 46 Dołączył: 04 Maj 2004 Skąd: Rybnik/Głub.
|
Wysłany: |16 Lis 2004|, 2004 09:54
|
|
|
Hej
Dokładnie musisz się zaopatrzeć w dwa szczelinomierze teraz nie pamietam ich grubości i zrzucić pokrywy zaworów i wyregulować. Kilka postów dalej jest dokładny opis regulacji zaworów w silnkiu 2,9
Post z tym opisem jest w Ogólnych pod tematem "BYło napisane ...."
Pozdrawiam |
|
|
|
|
fokasa [Usunięty]
|
Wysłany: |16 Lis 2004|, 2004 15:13
|
|
|
VIK
Dzięki wielkie za informację, jutro jadę w takim razie męczyć mechanika zobaczymy co z tego wyjdzie.
pozdrawiam
Marcin |
|
|
|
|
|