|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
BENZIN KAPUT |
Autor |
Wiadomość |
Michal2110 [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Lis 2006|, 2006 21:33 BENZIN KAPUT
|
|
|
Witam
Mam tak: od 2 mcy nie chce dzialac na benzynie za bardzo, bo troche dziala...
Na poczatku sobie pomyslalem, ze cos z elektr. Wiec zrobilem wszystko, co przyszlo mi do lba i nic, potem wymienilem regulator cisnienia na wtryski i.....nic... wymienilem wiec filter benzyny... (ze starego wylalo mi sie bloto...tez tak mieliscie??) i...nic... No to kupilem NOWA pompe paliwa i....dalej nic...Do glowy przycjodzi mi jeszcze wymiana wtryskow lub podpalenie auta...
Teraz opisze co i jak: Na gazie wszystko dziala Superancko, obroty cacy, zero drgan, ladna dynamika itp. Na benzynie odpala bez problemu, Wolne obroty jako tako trzyma ale trzesie sie przy tym caly, jakby mial wyskoczyc, jak sie dodaje gazu to trzesie sie jeszcze bardziej.
Jak wciskam gaz mocno to zaczyna przerywac przy wkrecaniu na obroty i potrafi strzelic w wydech...Jak chce sie tak jechac to mozna sobie darowac.. Ledwo ma sile jezdzic i z autobusem nawet sie poscigac nie da
Pytania do Wielkich Glow. Czy to wtryski, czy jakas pierdola, czy do wisly wpychac.
Przyznam, ze to poszukiwanie benzyny zezarlo mnie materialnie i psychicznie...
Pozdrawiam!
Roman |
|
|
|
|
Stefan [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Lis 2006|, 2006 02:21
|
|
|
Witam! Zmierz cisnienie na listwie.Jesli jest prawidlowe wtryski do lasu. Pozdrawiam.Stefan. |
|
|
|
|
adamussco [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Lis 2006|, 2006 11:03
|
|
|
posprawdzaj też instlacje jakie napięcie podaje na pompie w czasie pracy na benzynie, i czy przy gazie jakiegoś patentu ci nie zastosowali co może powodować taki efekt |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |22 Lis 2006|, 2006 11:06
|
|
|
Michal2110 napisał/a: | Przyznam, ze to poszukiwanie benzyny zezarlo mnie materialnie i psychicznie...
|
Bo Ty nie szukasz Michał, tylko wymieniasz jak popadnie. A to nie jest tania metoda diagnostyczna
Tak jak napisał Stefan - sprawdź ciśnienie paliwa, zasilanie wtrysków... |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |22 Lis 2006|, 2006 13:27
|
|
|
jak dla mnie to na 99% wrtyski zapieczone. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Michal2110 [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Lis 2006|, 2006 23:06
|
|
|
adamussco napisał/a: | i czy przy gazie jakiegoś patentu ci nie zastosowali co może powodować taki efekt |
Elektryke ogarnalem, a gaz sam zakladalem prawie od zera wiec nie ma *juz* rzezb
W sumie to wymienie te wtryski i zobacze. Dzieki Panowie |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |22 Lis 2006|, 2006 23:31
|
|
|
bo nic wiecej tam Ci do wymiany nie pozostalo
jak nie wymieniales jeszcze uszczelki pod kolektorem ssacym to ogarnie sie to z wymiana wtryskow za jednym podejsciem |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Tritan
Auto: brak
Wiek: 41 Dołączył: 25 Lip 2005 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: |23 Lis 2006|, 2006 08:40
|
|
|
Sprawdź sobie wtryski odpnij wtyczke podlącz miernik zimny wtrysk powinien mieć ok 16Ohm ciepły może mieć 18Ohm jak w tedy w 80% da sie uratować jak pomiary odbiegają do wymiany:) |
_________________ Jest:
MB 124W T 2.5D ASB
Renault Clio 1.9D VAN |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |