czytanie błędów z kompa |
Autor |
Wiadomość |
maca_maca [Usunięty]
|
Wysłany: |9 Mar 2006|, 2006 08:33 czytanie błędów z kompa
|
|
|
Pytanei tu zadaję bo nei wiem gdzie mama je zadać.
Pytanie ponawiam
gdzie w warszawie lub okolicach można zczytać błędy z kompa ale tak zeby nei wydawać duzo pieniążków.
Moze któryś z wasm ma takie urządzonko ?:)
pozrdo
Marcin |
|
|
|
|
BC_Leszcz [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Mar 2006|, 2006 23:36
|
|
|
Ja już mam interfejs, jak Ci się nie spieszy to możemy się umówić na następny tydzień lub weekend bo od wtorku do poniedziałku to mnie w Warszawie nie będzie.
Co do kasy to u mnie jest za free |
|
|
|
|
qantan [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Mar 2006|, 2006 23:39
|
|
|
BC LESZCZ czy twój interfejs potrafi pokazać parametry pracy ECU czy tylko zczytuje błędy??? |
|
|
|
|
BC_Leszcz [Usunięty]
|
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |13 Mar 2006|, 2006 10:49
|
|
|
Przy EEC-IV to z ELM-em nic nie zdziałasz niestety - tylko wieloryby !
Pozostaje specjalizowanie urządzenie typu diodka LED |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
qantan [Usunięty]
|
Wysłany: |13 Mar 2006|, 2006 18:31
|
|
|
to nie ma takiego co by to potrafił??? |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |14 Mar 2006|, 2006 15:56
|
|
|
Cytat: | to nie ma takiego co by to potrafił??? |
są - ale to to samo co diodka tylko o tyle mądrzejsze że samo liczy impulsy i wyświetla je w postaci cyfr - nie musisz sam liczyć i tyle |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |14 Mar 2006|, 2006 16:07
|
|
|
Struna napisał/a: | nie musisz sam liczyć i tyle |
i tyle kosztuje ...
umiesz liczyc- policz sobie sam |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
qantan [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Mar 2006|, 2006 18:30
|
|
|
ba,ale mi nie chodzi o błędy,ale oparametry pracy silnika. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |14 Mar 2006|, 2006 18:32
|
|
|
eec 4 to stara (nizawodna) konstrukcja no i niestety nie ma takich fajnych opcji. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
maca_maca [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Mar 2006|, 2006 11:55
|
|
|
BC_Leszcz napisał/a: | a już mam interfejs, jak Ci się nie spieszy to możemy się umówić na następny tydzień lub weekend bo od wtorku do poniedziałku to mnie w Warszawie nie będzie.
Co do kasy to u mnie jest za free |
dzięki za propozycje ale właśnei kupiłem sobie diodkę i wydrukowałem kody błedów. teraz trzeba je tylko zczytać. Powiem wam szczerze że jakoś mi ta diodka nei zaświciła no ale próbowałem tylko 1
[ Dodano: 2006-03-15, 11:55 ]
BC_LESZCZ
jak by co to się odezwę i dizęki jeszcze raz za propozycję |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |15 Mar 2006|, 2006 15:21
|
|
|
maca_maca, pewnie nie styka we wtyczce - u mnie też tak było. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
cosin [Usunięty]
|
Wysłany: |19 Kwi 2006|, 2006 18:43
|
|
|
Witam
Z miłą chęcią wybrałbym się na zczytanie błędów z kompa. Gdzie w Wawie? Może udało się komuś z Wawy lub okolic nabyć sprzęt do zczytywania....?? Nikt nic nie wie??
BC_Leszcz może Ty już mas sprzęt diagnostyczny? Z miłą chęcią rzucę jakaś kaske za rzetelne zczytanie błędów.
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez cosin |25 Kwi 2006|, 2006 21:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
_Mu. [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Wrz 2006|, 2006 17:16
|
|
|
A ja probowałem sam zczytać diodą, ale cholernie długo trwało - silnik zmieniał podczas testu prędkość obrotową, ale trwało to koło kwadrtansa i już się zaczynałem gubić więc rozłączyłem wszystko w trakcie pracy wyzerowałem komp i teraz miga mi w innym tempie (dwa razy wolniej) i ciągle wyświeca tą samą sekwencję... I to jakiś durnowaty kod. Zaczyna migać od razu a nie po kilkudziesięciu sekundach i bądź tu mądry... Pochlastać się można...
Znacie jakieś miejsce w wawie, gdzie da się zrobić przyzwoite zczytanie błędów z kompa? |
Ostatnio zmieniony przez _Mu. |30 Wrz 2006|, 2006 17:18, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Michal2110 [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Wrz 2006|, 2006 20:28
|
|
|
Ja robilem testy juz dziesiatki razy i zawsze dobrze dziala....
Nie wiem, jak robicie testy na diode ale to naprawde proste jest...
Dlugosc zalezy od ilosci bledow i trwa kilka minut...Potem powtarza i zeruje..
Jak jest dobrze podpiete to silnik odpala na wyzszych obrotach i "bawi sie nimi"
przez jakis czas.....sprobujcie jeszcze raz z ta dioda....:) |
|
|
|
|
|