$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - 2.5 td.-obsługa na chłopski rozum....
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
2.5 td.-obsługa na chłopski rozum....
Autor Wiadomość
Janek
[Usunięty]

Wysłany: |16 Paź 2007|, 2007 00:54   2.5 td.-obsługa na chłopski rozum....

Witam. Jeżdżę od 12 lat scorpiami.pirwszy był 85 2l. a teraz 95 2.5 td. kombi. Czytam forum od dawna tylko nie chciało mi się pisać. Moje scorpiaki mają cięzki żywot-prawie cały czas podczepiona laweta .Ale wszystkie chodziły super no i ten przez niekturych znienawidzony 2.5 VM.(Silnik).Jak odczepię lawetę i wyskoczę na autostradę to 190 leciutko...
Czemu innym psują się te wspaniałe autka-nieodpowiedni serwis i mechanicy.
-absolutnie nie jechać do krajowego serwisu forda-gdyzżtam tylko oskubią z forsy
-naprawiać samemu lub znaleść dobrego mechanika
-wyienić czuinik załączania wentylatorów - kupić najlepiei od wolkswagena -musi pisać na nim że temperatura załączania to ok.-87stopni ( ford zastosował niedobre i dlatego są problemy z wyciekiem płynu i przegrzaniem silnika )-i jescze jedno-nigdy nielać na maxa tylko trchę ponad minimum
- w wersii z klimą - jeżeli jest zepsuta i nie naprawiamy(większość tak robi) jak najszybciej wywalić chłodnićę od klimy-zepsuta działa na nasz silnik jak roleta- silnik zaczyna się przegrzewać( gdy jest oczywiście lato )-i przerobić załączanie drugiego wiatraka gdyż działa on tylko z klimą- walnie klima to i wiatrak niechodz
-wymiana oleju-zalewać tylko trochę ponad minimum- gdyż po godzinie ścieknie i podniersie się poziom o 1/3-najlepiej sprawdzać z rana-powinno być na połowie miarki-nie będziemy mieli wtedy problemów z ciknącym silnikiem i uszczelniaczami
-zalewać nasz olej zwykły mineralny tylko częściej wymieniać-8-10 tys.