$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Trzypion - MB SLK 320 R170
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Trzypion - MB SLK 320 R170
Autor Wiadomość
zibi8556 
LKS 2U98



Auto: '98 2,3 ASB sedan + LPG
Wiek: 53
Dołączył: 06 Gru 2013
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: |5 Maj 2019|, 2019 12:47   

trzypion napisał/a:
zrobiłem testową jazdę. Miodzio. Równiutko, ani śladu wibracji.

To się okaże po zrobieniu pewnej ilości kilometrów.
_________________
Nie jeździj szybciej.... niż twój anioł stróż potrafi latać....
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |5 Maj 2019|, 2019 19:02   

dzisiaj zrobiłem tylko 500, nadal cacy.
Wychodzi na to, że czasy montażu nowych części na 'ślepo' odeszły do lamusa i trzeba obecnie mierzyć wszystko.....
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |5 Maj 2019|, 2019 21:14   

Czyli co? Montujesz nowe, mierzysz i jak bije to oddajesz?
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |6 Maj 2019|, 2019 08:16   

Niestety tak.
U mnie nowa piasta chinczyk bila bardziej niż stara używana zdjęta z auta...
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |6 Maj 2019|, 2019 10:21   

Kolega co Jeepy serwisuje na życzenie klienta założył piastę chinola za drobne - wyjazd na drogę, no ok, luzu nie ma ale od razu przy obciążeniach bocznych wyje :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
gt500 


Auto: '94 2.0 16v sedan
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2012
Skąd: Złotów
Wysłany: |6 Maj 2019|, 2019 10:36   

Takie czasy.... gość zamówił za grubą kasę wałki newmana ph2 do durateca, wałki powinny mieć 9,52 mm krzywki na in i ex a mialy 9,35 i 9,4 więc jakość wykonania kupa straszna.
Kupujesz nowe i nie wiesz czy sprawne. Ostatnio znajomy walczył z astrą 3, wypadanie zapłonu, wymieniłe świece oraz całą listwe cewek, nie na nonamy czy coś tylko boscha tak jak ori. Dalej to samo, auto prycha, sprawdzona kompresja ,rozrząd, szczelności wszystko ok... przyjechał drugi gośc takim autem na zmiane kół, pozyczył cewkę i działa, nowy bosch trafiony na 3 cylindrze...
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |6 Maj 2019|, 2019 12:43   

To też spora wina hurtowni, bardzo często jak ktoś oddaje na reklamację to wrzucają na półkę i niech se sprawdzi kto inny...
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |6 Maj 2019|, 2019 15:50   

Tak, taki pasek rozrządu do Forestera chcieli mi wcisnąć, lekko nagryziony ;)
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
gt500 


Auto: '94 2.0 16v sedan
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2012
Skąd: Złotów
Wysłany: |6 Maj 2019|, 2019 16:00   

Struna napisał/a:
To też spora wina hurtowni, bardzo często jak ktoś oddaje na reklamację to wrzucają na półkę i niech se sprawdzi kto inny...


A to też prawda :D zamówiłem tarcze ostatni kpl w hurtowni, przyjechały, miały wyłupany spory kawałek na brzegu, oddałem, na drugi dzień były znów na stanie :D specjalnie kazałem kumplowi zamówić, przyjechały te same i znowu zwrot. Przy 4 razie nie wróciło na stan w ciągu 2 tyg :)
 
 
bednarowski 



Auto: 91 Škoda Favorit
Wiek: 32
Dołączył: 23 Maj 2014
Skąd: Gliwice
Wysłany: |6 Maj 2019|, 2019 18:33   

ja kiedyś zamówiłem lampy i takie coś było w paczce oczywiście to nie od tych lamp było a dosyć długo potem się męczyłem z odzyskaniem hajsu
_________________
If it ain't broke you ain't trying hard enough
 
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |6 Maj 2019|, 2019 22:58   

Struna napisał/a:
o też spora wina hurtowni, bardzo często jak ktoś oddaje na reklamację to wrzucają na półkę i niech se sprawdzi kto inny...

Prawda, 3x cewka do v6 do mnie przychodziła, ciągle ta sama uwalona... żeby dostać dobrą, zamawiałem po 2 sztuki :)
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |7 Maj 2019|, 2019 22:40   

pablo19 napisał/a:
Czyli co? Montujesz nowe, mierzysz i jak bije to oddajesz?

Pablo, dwie nówki FEBI, bo wlasnie nie chciałem się na chinola nadziać.
Po montażu prawa na oko i czuja ok, a lewa, po montażu tarczy - tarcza lata na krawędzi o 1,5mm. Oczywiście wylot, założona stara z prawej strony (ori merc) - bicia nie stwierdzono.

Po ~1500km - hamowanie robi sie impulsowe. Tym razem mam już czujnik zegarowy.
Mierzę. Lewa strona (czyli stara ori piasta) - bicia nie ma. Tarcza na krawędzi ma odchylenia w granicach 0,01mm, czyli poniżej luzu na łożysku.
Prawa strona (na tej nówce febiego) - tarcza na krawędzi 0,18mm, sama piasta 0,06mm. Nówka.

Wziąłem starą, ori piastę z zajechanymi łożyskami, wymieniłem łożyska na nowe (SKF) - Po założeniu bicie samej piasty poniżej 0,01mm (choć mierzone z trudem, bo korozja dała się we znaki i trochę skacze odczyt). Wpadła poprzednia tarcza. Niestety, od razu wypadła, bo juz zdążyła się nierówno wytrzeć i ma prawie 0,1mm różnicy pomiędzy najcieńszym i najgrubszym miejscem. Założyłem tarczę z lewej strony sprzed wymiany piast (bo zmieniałem komplet), po uprzednim jej przemierzeniu - wyszło, że ma odchyłkę grubości rzędu 0,03mm, po założeniu bicia nie stwierdzono.
Hamuje równo, bez drgań.

Wniosek - nie ma znaczenia ani marka, ani renoma. Kiedyś napis na pudełku oznaczał, że kontrola jakości działa i za to się płaciło więcej. Teraz - to tylko złudzenia. Trzeba mierzyć.
Zegarówka kosztuje 100zł, warto mieć.
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |8 Maj 2019|, 2019 11:26   

A rzuć może jakiś link czy cokolwiek na tą zegarówkę jakiej używasz.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |8 Maj 2019|, 2019 15:06   

trzypion napisał/a:
dwie nówki FEBI, bo wlasnie nie chciałem się na chinola nadziać
trzepane w bele firmie. Mają tylko kilka "pieczątek" z logo firm, którym robią na zamówienie. Pisałem o tym kiedyś. Pod Poznaniem też jest taka firma i wypuszcza Bosch,itp. :D
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
kat 



Auto: E38 2,8 Shadow Line
Wiek: 51
Dołączył: 18 Lis 2006
Skąd: katowice
Wysłany: |8 Maj 2019|, 2019 15:26   

Febi to tylko pakowacz
co spadnie na podłoge to wsadzają do pudełek,a wlascieciele bmw sie zlewają potem nad tym
_________________
Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group