Trzypion - MB SLK 320 R170 |
Autor |
Wiadomość |
zibi8556
LKS 2U98
Auto: '98 2,3 ASB sedan + LPG
Wiek: 53 Dołączył: 06 Gru 2013 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: |5 Maj 2019|, 2019 12:47
|
|
|
trzypion napisał/a: | zrobiłem testową jazdę. Miodzio. Równiutko, ani śladu wibracji. |
To się okaże po zrobieniu pewnej ilości kilometrów. |
_________________ Nie jeździj szybciej.... niż twój anioł stróż potrafi latać.... |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |5 Maj 2019|, 2019 19:02
|
|
|
dzisiaj zrobiłem tylko 500, nadal cacy.
Wychodzi na to, że czasy montażu nowych części na 'ślepo' odeszły do lamusa i trzeba obecnie mierzyć wszystko..... |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |5 Maj 2019|, 2019 21:14
|
|
|
Czyli co? Montujesz nowe, mierzysz i jak bije to oddajesz? |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |6 Maj 2019|, 2019 08:16
|
|
|
Niestety tak.
U mnie nowa piasta chinczyk bila bardziej niż stara używana zdjęta z auta... |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |6 Maj 2019|, 2019 10:21
|
|
|
Kolega co Jeepy serwisuje na życzenie klienta założył piastę chinola za drobne - wyjazd na drogę, no ok, luzu nie ma ale od razu przy obciążeniach bocznych wyje |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
gt500
Auto: '94 2.0 16v sedan
Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2012 Skąd: Złotów
|
Wysłany: |6 Maj 2019|, 2019 10:36
|
|
|
Takie czasy.... gość zamówił za grubą kasę wałki newmana ph2 do durateca, wałki powinny mieć 9,52 mm krzywki na in i ex a mialy 9,35 i 9,4 więc jakość wykonania kupa straszna.
Kupujesz nowe i nie wiesz czy sprawne. Ostatnio znajomy walczył z astrą 3, wypadanie zapłonu, wymieniłe świece oraz całą listwe cewek, nie na nonamy czy coś tylko boscha tak jak ori. Dalej to samo, auto prycha, sprawdzona kompresja ,rozrząd, szczelności wszystko ok... przyjechał drugi gośc takim autem na zmiane kół, pozyczył cewkę i działa, nowy bosch trafiony na 3 cylindrze... |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |6 Maj 2019|, 2019 12:43
|
|
|
To też spora wina hurtowni, bardzo często jak ktoś oddaje na reklamację to wrzucają na półkę i niech se sprawdzi kto inny... |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |6 Maj 2019|, 2019 15:50
|
|
|
Tak, taki pasek rozrządu do Forestera chcieli mi wcisnąć, lekko nagryziony |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
gt500
Auto: '94 2.0 16v sedan
Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2012 Skąd: Złotów
|
Wysłany: |6 Maj 2019|, 2019 16:00
|
|
|
Struna napisał/a: | To też spora wina hurtowni, bardzo często jak ktoś oddaje na reklamację to wrzucają na półkę i niech se sprawdzi kto inny... |
A to też prawda zamówiłem tarcze ostatni kpl w hurtowni, przyjechały, miały wyłupany spory kawałek na brzegu, oddałem, na drugi dzień były znów na stanie specjalnie kazałem kumplowi zamówić, przyjechały te same i znowu zwrot. Przy 4 razie nie wróciło na stan w ciągu 2 tyg |
|
|
|
|
bednarowski
Auto: 91 Škoda Favorit
Wiek: 32 Dołączył: 23 Maj 2014 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: |6 Maj 2019|, 2019 18:33
|
|
|
ja kiedyś zamówiłem lampy i takie coś było w paczce oczywiście to nie od tych lamp było a dosyć długo potem się męczyłem z odzyskaniem hajsu |
_________________ If it ain't broke you ain't trying hard enough |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |6 Maj 2019|, 2019 22:58
|
|
|
Struna napisał/a: | o też spora wina hurtowni, bardzo często jak ktoś oddaje na reklamację to wrzucają na półkę i niech se sprawdzi kto inny... |
Prawda, 3x cewka do v6 do mnie przychodziła, ciągle ta sama uwalona... żeby dostać dobrą, zamawiałem po 2 sztuki |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |7 Maj 2019|, 2019 22:40
|
|
|
pablo19 napisał/a: | Czyli co? Montujesz nowe, mierzysz i jak bije to oddajesz? |
Pablo, dwie nówki FEBI, bo wlasnie nie chciałem się na chinola nadziać.
Po montażu prawa na oko i czuja ok, a lewa, po montażu tarczy - tarcza lata na krawędzi o 1,5mm. Oczywiście wylot, założona stara z prawej strony (ori merc) - bicia nie stwierdzono.
Po ~1500km - hamowanie robi sie impulsowe. Tym razem mam już czujnik zegarowy.
Mierzę. Lewa strona (czyli stara ori piasta) - bicia nie ma. Tarcza na krawędzi ma odchylenia w granicach 0,01mm, czyli poniżej luzu na łożysku.
Prawa strona (na tej nówce febiego) - tarcza na krawędzi 0,18mm, sama piasta 0,06mm. Nówka.
Wziąłem starą, ori piastę z zajechanymi łożyskami, wymieniłem łożyska na nowe (SKF) - Po założeniu bicie samej piasty poniżej 0,01mm (choć mierzone z trudem, bo korozja dała się we znaki i trochę skacze odczyt). Wpadła poprzednia tarcza. Niestety, od razu wypadła, bo juz zdążyła się nierówno wytrzeć i ma prawie 0,1mm różnicy pomiędzy najcieńszym i najgrubszym miejscem. Założyłem tarczę z lewej strony sprzed wymiany piast (bo zmieniałem komplet), po uprzednim jej przemierzeniu - wyszło, że ma odchyłkę grubości rzędu 0,03mm, po założeniu bicia nie stwierdzono.
Hamuje równo, bez drgań.
Wniosek - nie ma znaczenia ani marka, ani renoma. Kiedyś napis na pudełku oznaczał, że kontrola jakości działa i za to się płaciło więcej. Teraz - to tylko złudzenia. Trzeba mierzyć.
Zegarówka kosztuje 100zł, warto mieć. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |8 Maj 2019|, 2019 11:26
|
|
|
A rzuć może jakiś link czy cokolwiek na tą zegarówkę jakiej używasz. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |8 Maj 2019|, 2019 15:06
|
|
|
trzypion napisał/a: | dwie nówki FEBI, bo wlasnie nie chciałem się na chinola nadziać | trzepane w bele firmie. Mają tylko kilka "pieczątek" z logo firm, którym robią na zamówienie. Pisałem o tym kiedyś. Pod Poznaniem też jest taka firma i wypuszcza Bosch,itp. |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |8 Maj 2019|, 2019 15:26
|
|
|
Febi to tylko pakowacz
co spadnie na podłoge to wsadzają do pudełek,a wlascieciele bmw sie zlewają potem nad tym |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
|