Jaki kompresor do 1000zł?? |
Autor |
Wiadomość |
sobolaqe
Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Dołączył: 27 Wrz 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |2 Sty 2017|, 2017 18:13
|
|
|
Struna napisał/a: | póki co nic nie było o tym, że wydajność słaba... |
ze slaba nie
ze watpliwa a i owszem
tak glosno mysle, ze jak by do tego jakas 50l butle dorzucic, nie wiele miejsca zajmie gdzies w rogu, instalacji tez wiele do tego nie trzeba robic. |
_________________ pzdr
piotrek
508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |2 Sty 2017|, 2017 21:31
|
|
|
O ile to komuś potrzebne |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
gt500
Auto: '94 2.0 16v sedan
Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2012 Skąd: Złotów
|
Wysłany: |2 Sty 2017|, 2017 21:50
|
|
|
Jankes napisał/a: | Aktualnie kozystam z jednotlokowego 24l plus zbiornik 80l, wiec pewnie wszystko bedzie lepsze niz ten ktory mam od ladnych paru lat. |
Dokładnie ja tez mam 24l schepacha , klucz do kół chodzi, pomalowałem w podkład całe scorpio, więc jak teraz pracowałem na 2 tłokach 50l to raj. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |2 Sty 2017|, 2017 22:58
|
|
|
Cytat: | klucz do kół chodzi | ale tak, że ręką zatrzymasz |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
gt500
Auto: '94 2.0 16v sedan
Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2012 Skąd: Złotów
|
Wysłany: |2 Sty 2017|, 2017 23:17
|
|
|
Struna napisał/a: | Cytat: | klucz do kół chodzi | ale tak, że ręką zatrzymasz |
Koła odkręca z auta więc nie wiem czy ręką czy nie a koła dokręcam niutem takim jaki powinien być. Często wystarczy dobrać odpowiedni sprzęt do kompresora.
Jak ktoś sobie kupi pistolet pod mega powietrze to ma problem, a można kupić lvlp i jedzie aż miło albo inną kombinację.
Teraz bym kupił 24l ale 2 tłoki i byłbym zadowolony, ja butli wielkiej nie potrzebuje. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |3 Sty 2017|, 2017 00:19
|
|
|
to jakaś marka? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
sobolaqe
Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Dołączył: 27 Wrz 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |3 Sty 2017|, 2017 10:46
|
|
|
Struna napisał/a: | to jakaś marka? |
Technologia LVLP (Low Volume Low Pressure) |
_________________ pzdr
piotrek
508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |3 Sty 2017|, 2017 11:33
|
|
|
sobolaqe napisał/a: | Technologia LVLP | to zdaje się dotyczy tylko pistoletów lakierniczych |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |3 Sty 2017|, 2017 13:47
|
|
|
Samo LVLP dot. pistoletów, ale są takie klucze które już przy wydatku 150 L/min ładnie pracują. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |3 Sty 2017|, 2017 14:36
|
|
|
w opisach, to wiele na 130 L/min niby robi, a w praktyce - no ok, obraca się |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |3 Sty 2017|, 2017 14:42
|
|
|
eee nie gadaj
przy 8 barach to już całkiem dobre momenty uzyskasz, w praktyce wystarcza, tyle że takie klucze, co jeszcze do tego ważą niewiele, kosztują więcej niż kompresor |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |3 Sty 2017|, 2017 17:45
|
|
|
VIK napisał/a: | przy 8 barach to już całkiem dobre momenty uzyskasz | tam nie o bary się rozchodzi, bo i przy 6-ciu może być gites, o ile luftu styknie na przepływ. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |3 Sty 2017|, 2017 17:52
|
|
|
Dokladnie, ale kompresory nawet te nie najtansze jak mają 250l/min teoretycznie to powinny pociągnać pistolet, który ma zapotrzebowanie 150l/min z większą łatwością, niż takie np. które mają zapotrzebowanie na 370 . Ale ciśnienie i tak musi być minimum 6-7barów, co jest zdecydowanie łatwiej spełnić.
Krócej-bardziej chodziło mi o to, że są pneumatyki które pracują już od 150l/min, co jest bezpośrednim przełożeniem na to, że pociagnie to najtańszy kompresor, ale sam klucz będzie od niego droższy. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |4 Sty 2017|, 2017 13:27
|
|
|
Jedziem na byle kompresorze bez analizowania wszechświata i klucz bez wodotrysków i działa . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
gt500
Auto: '94 2.0 16v sedan
Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2012 Skąd: Złotów
|
Wysłany: |4 Sty 2017|, 2017 15:55
|
|
|
Struna napisał/a: | sobolaqe napisał/a: | Technologia LVLP | to zdaje się dotyczy tylko pistoletów lakierniczych |
Ogólnie sporo lat temu jak czytałem na temat kompresora i malowania czegokolwiek, na forum lakierowanko gośc zapytał , że potrzebuje kompresor aby raz po raz coś dmuchnąć ( nie to co myslicie ) ewentualnie prysnąć jakieś lusterko.
No to gość odpisał że 150 l i 2 tłoki to MINIMUM żeby coś robić |
|
|
|
|
|