ASB A4LDE - przerwa w przeniesieniu napędu. |
Autor |
Wiadomość |
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |26 Maj 2015|, 2015 07:38
|
|
|
trzypion napisał/a: |
Jak wsadziłem do siebie skrzynkę z cossa, to na początku miałem podobnie, potem dałem skrzyni w palnik - czyli pełny gaz na zahamowanych kołach, aż do wywalenia przez OBD błedu temperatury oleju i przeszło.
|
Masakra, w rzuciu nie słyszałem takiej metody na naprawianie skrzyni, ale prawda jest ze specjalistą nie jestem, mimo to wnioskuję że to jest jakaś nienormalna metoda. |
Ostatnio zmieniony przez WieSiu |26 Maj 2015|, 2015 07:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
aviator
Auto: nie scorpio, nie ford; śmigło gwiazda i jazda
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 03 Cze 2010 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: |26 Maj 2015|, 2015 07:42
|
|
|
Trzypion - nagroda Darwina jest Twoja! |
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°)
BMW i3, Mercedes Pilote Explorateur |
|
|
|
|
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 57 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |26 Maj 2015|, 2015 07:56
|
|
|
Reader napisał/a: | No to zaparkuj tyłem i zobaczysz. | Przy aktualnych temperaturach nie podziałam, bo problem w zasadzie nie występuje. Ale na pewno wszystko by było ok, bo takie przerwy bywały tylko przy przejściu z "R" na "D". |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |26 Maj 2015|, 2015 10:25
|
|
|
Jesli coś jest głupie, ale działa, to nie jest głupie
Swoją drogą, przy takim pałowaniu skrzynki tylko konwerter pracuje tłocząc olej |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |26 Maj 2015|, 2015 10:39
|
|
|
To pozostaje zastosować te cenne rady... Kto pierwszy sprobuje? |
Ostatnio zmieniony przez WieSiu |26 Maj 2015|, 2015 10:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |26 Maj 2015|, 2015 10:46
|
|
|
maca_maca by spróbował mięczaki |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |26 Maj 2015|, 2015 10:53
|
|
|
To wygląda na metodę "przez bolesny wysiłek do sukcesu ". Widać A4DLE lubi testy sprawnościowe w ekstremalnych warunkach.
Jaki ja głupi byłem że 2 razy zmieniałem skrzynie |
Ostatnio zmieniony przez WieSiu |26 Maj 2015|, 2015 10:54, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Boni
Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy Wiek: 53 Dołączył: 21 Maj 2005 Skąd: Dublin
|
Wysłany: |26 Maj 2015|, 2015 10:56
|
|
|
Na moje oko to wszystko są problemy przecieków wewnętrznych w starych skrzyniach, czyli np. tłok taśmy jest zużyty w pytę, na zimno ma luz taki że olej mu przeciska z jednej strony (i to niekoniecznie tej aktywnej, bo tłoczki są przecież dwustronne) na drugą, albo jeden z zyliona zaworków przepuszcza, albo pięć z nich, albo konwerter i jego bebechy. A jak się zagrzeje, gdzieś tam luz zmniejsza się o parę setnych i już ciśnienia starczają. I dlatego pogarsza się czasem po wymianie oleju, bo czysty i świeży przecieka bardziej niż szlam 10 letni. Bo pompy w A4LD na ogół wystarczają i dają radę nawet jak już pół skrzyni umarło, konwertery i "guma" w płycie i siłówce skrzyni pada wcześniej (zresztą, ciśnienie liniowe od pompy można sprawdzić jak się wie jak i ma czym, tyle, że to upierdliwe, a wnioski też nieoczywiste)
A pałowanie/zagotownaie, to gra w totka, może gdzieś spuchnąć, ułożyć się, czy wypłukać syf, ale przecież 9/10 spuchnie nie to co trzeba, utwardzi uszczelki zamiast rozszerzyć, wypłucze syf nie z tych elementów, które byśmy chcieli mieć luźne... ale kto bogatemu zabroni, niektórzy uwielbiają wymieniać skrzynie. |
_________________ http://bs-blog.clouds-forge.eu |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |26 Maj 2015|, 2015 12:12
|
|
|
Oj, tam, Sprawdzałem LIFT-y pod obciążeniem |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |26 Maj 2015|, 2015 12:33
|
|
|
Domowa hamowania hamowana hamulcem? |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |26 Maj 2015|, 2015 12:54
|
|
|
Coś w tym rodzaju Miało być kilka sekund, wyszło więcej |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |26 Maj 2015|, 2015 15:56
|
|
|
to była sekwencja startowa z krzyżówki |
_________________ Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ... |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |26 Maj 2015|, 2015 16:52
|
|
|
to w zasadzie zwykły stall-test, tyle że przeciągnięty niebezpiecznie w czasie. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Boni
Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy Wiek: 53 Dołączył: 21 Maj 2005 Skąd: Dublin
|
Wysłany: |26 Maj 2015|, 2015 17:17
|
|
|
Struna napisał/a: | to w zasadzie zwykły stall-test, tyle że przeciągnięty niebezpiecznie w czasie. |
Mhm, ale np. ja nie odważyłem się nigdy zrobić "w zasadzie zwykłego stall-testu" w skrzyniach o nalotach rzędu 300-400 tysiaków. I może właśnie dlatego jedyna która mnie naprawdę zawodziła, to ta która była spalona już jak wózek kupowałem. |
_________________ http://bs-blog.clouds-forge.eu |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |26 Maj 2015|, 2015 18:19
|
|
|
ja stall robiłem każdemu automatowi jaki miałem/mam - dały radę |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|