$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Czym różni się VM wieloryb do 96r. 115KM i powyzej 96r.125KM
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Czym różni się VM wieloryb do 96r. 115KM i powyzej 96r.125KM
Autor Wiadomość
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |12 Maj 2010|, 2010 20:43   

Przeciez to nie Tom chce kupic... :-d
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Tomek Z 



Auto: Toyota Avensis 1600 VVTI 110 KM
Wiek: 54
Dołączył: 29 Maj 2005
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: |12 Maj 2010|, 2010 21:29   

po prostu, szkoda mi ludzi którzy chcą w to wdepnąć. Jak już się tak upiera jeden z drugim to niech se kupi od kogoś z forum. Przynajmniej czegoś się dowie o historii tego scorupa. W innym przypadku to jest tak: Kupiłem scorpio 2.5 td VM, proszę o pomoc!!!. :651: :651:
_________________
~~ Lubiłem swoją scorupkę ~~
była scorupka 12V6 fajna!
była cytrynka ZX
była scorupka '93 2,5 TD VM
był poldek z gazem
i 125 p, pomarańczowy!!
 
 
 
dziobak28
[Usunięty]

Wysłany: |13 Maj 2010|, 2010 08:18   

Tomek Z napisał/a:
po prostu, szkoda mi ludzi którzy chcą w to wdepnąć. Jak już się tak upiera jeden z drugim to niech se kupi od kogoś z forum. Przynajmniej czegoś się dowie o historii tego scorupa. W innym przypadku to jest tak: Kupiłem scorpio 2.5 td VM, proszę o pomoc!!!. :651: :651:


Czy jest aż tak źle? Szukam na allegro może lepiej 2.0 lub 2.3 z LPG??? Co o tym myślicie?
 
 
Darol
[Usunięty]

Wysłany: |13 Maj 2010|, 2010 10:15   

Zaworek to w miare szybka akcja, kolektory juz dawno popekaly i sa zrobione :)
 
 
dziobak28
[Usunięty]

Wysłany: |23 Maj 2010|, 2010 18:07   

Szanowni koledzy i koleżanki pomóżcie coś doradzić bo nie wiem którego kupić wieloryba? Lepiej wziąć 2.9 24V, 12V Ghia czy 2.0 lub 2.3 z sekwencją? Czy automaty w 2.9 24V są znośne ile ma biegów i jakie prędkości osiąga na poszczególnych biegach? Gdyby skrzynia siadła czy jest łatwo wymienić jak manual? Pozdrawiam forumowiczów:)
 
 
gufer-posepny 


Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sie 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: |23 Maj 2010|, 2010 18:39   

2,3 na gazie ( LPI czasem się trafia ) będzie całkiem in the desk .

2,9 24V wyłożysz na rozrząd + kable 5-6 kpln o ile coś jeszcze nie sypnie się i będzie jeźdźić .

Biegi to tak 1 do 70 , 2 do 130 , 3 180 , 4 to już zależy od stanu auta . 220 230 powinien polecieć . Tylko paliwowo to 20l/100 ponad w PB wychodzi . Jak nie więcej . A jak sie rozpierniczysz to będą organy zbierać po całej okolicy .
_________________
W nocy wszystko jest czarne .
 
 
dziobak28
[Usunięty]

Wysłany: |23 Maj 2010|, 2010 20:19   

gufer-posepny napisał/a:
2,3 na gazie ( LPI czasem się trafia ) będzie całkiem in the desk .

2,9 24V wyłożysz na rozrząd + kable 5-6 kpln o ile coś jeszcze nie sypnie się i będzie jeźdźić .

Biegi to tak 1 do 70 , 2 do 130 , 3 180 , 4 to już zależy od stanu auta . 220 230 powinien polecieć . Tylko paliwowo to 20l/100 ponad w PB wychodzi . Jak nie więcej . A jak sie rozpierniczysz to będą organy zbierać po całej okolicy .


Rozumiem czyli nie ma co się pchać na coswortha chociaż bym bardzo chciał więc zostaje wybór na 2.9 12v czy tyle samo pali co 2.9 24v? Wiem że silnik starej generacji z mk1 pewnie żywotniejszy. Mam już upatrzyny taki mk3 ale zwykły gaz. Co o tym myślicie?
 
 
gufer-posepny 


Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sie 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: |23 Maj 2010|, 2010 20:35   

dziobak28 napisał/a:
gufer-posepny napisał/a:
2,3 na gazie ( LPI czasem się trafia ) będzie całkiem in the desk .

2,9 24V wyłożysz na rozrząd + kable 5-6 kpln o ile coś jeszcze nie sypnie się i będzie jeźdźić .

Biegi to tak 1 do 70 , 2 do 130 , 3 180 , 4 to już zależy od stanu auta . 220 230 powinien polecieć . Tylko paliwowo to 20l/100 ponad w PB wychodzi . Jak nie więcej . A jak sie rozpierniczysz to będą organy zbierać po całej okolicy .


Rozumiem czyli nie ma co się pchać na coswortha chociaż bym bardzo chciał więc zostaje wybór na 2.9 12v czy tyle samo pali co 2.9 24v? Wiem że silnik starej generacji z mk1 pewnie żywotniejszy. Mam już upatrzyny taki mk3 ale zwykły gaz. Co o tym myślicie?


tyle samo albo mniej . wszystko zależy od stanu silnika i skrzyni .
_________________
W nocy wszystko jest czarne .
 
 
kondzio508 


Auto: Passat b7 12r. 1,6 TDI
Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Lut 2008
Skąd: Białystok
Wysłany: |23 Maj 2010|, 2010 20:36   

dziobak28, na 100 % lepiej 2.9 12v niz cossa lub wogóle VM bo duzo tanszy w utrzymaniu taki 12v .

przewody do cossa cos kolo 600 zł. a do 12v ze 150 wiec róznica jest...
_________________
Passat b7 2012 1,6 TDI .
Touran 2004 1,6 FSI .
Ostatnio zmieniony przez kondzio508 |23 Maj 2010|, 2010 20:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
janek 



Auto: Volvo V70 2.5 D 2000 r.
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 22 Sty 2010
Skąd: Puńsk-podlaskie
Wysłany: |23 Maj 2010|, 2010 20:45   

kondzio508 napisał/a:
dziobak28, na 100 % lepiej 2.9 12v niz cossa lub wogóle VM

Chyba pomyliliście koledzy tematy-tutai dział v-ma-chociaż nas niedużo to wszyscy jesteśmy z nich zadowolen i siadają takie 2,9 albo inne benzynożerne ............. :-d :-d :-d
_________________
Zapraszam do krainy sękaczy,kartaczy i innych smakołyków !!!
było-Ford Scorpio Kombi 2.5 t.d.1995 r.
Ford Scorpio 2 l. 1985 r.
 
 
 
dziobak28
[Usunięty]

Wysłany: |23 Maj 2010|, 2010 20:50   

kondzio508 napisał/a:
dziobak28, na 100 % lepiej 2.9 12v niz cossa lub wogóle VM bo duzo tanszy w utrzymaniu taki 12v .

przewody do cossa cos kolo 600 zł. a do 12v ze 150 wiec róznica jest...


Wielkie dzięki za pomoc ale nie ma aż takiej wielkiej róznicy poprzedni kolega przesadził z kosztami rzędu tys zł:)
 
 
gufer-posepny 


Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sie 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: |23 Maj 2010|, 2010 20:51   

ja nie zabraniam VM . pomijając przygody z nim to ten silnik jest bardzo energochłonny . skoro jest oblepiony tyloma chłodnicami .
_________________
W nocy wszystko jest czarne .
 
 
janek 



Auto: Volvo V70 2.5 D 2000 r.
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 22 Sty 2010
Skąd: Puńsk-podlaskie
Wysłany: |23 Maj 2010|, 2010 20:56   

gufer-posepny, -nic takiego-można wywalić co niktóre-tak jak ja wywaliłem klimę oraz całą chłodnicę od niej i jest spoko :P
_________________
Zapraszam do krainy sękaczy,kartaczy i innych smakołyków !!!
było-Ford Scorpio Kombi 2.5 t.d.1995 r.
Ford Scorpio 2 l. 1985 r.
Ostatnio zmieniony przez janek |23 Maj 2010|, 2010 20:57, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
gufer-posepny 


Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sie 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: |23 Maj 2010|, 2010 21:14   

ja akurat pisałem o chłodnicach niezbędnych do pracy silnika . A tak w sumie to zapotrzebowanie VM na elektrykę jest niewielkie to i problem wiązek zupełnie inny .
_________________
W nocy wszystko jest czarne .
 
 
janek 



Auto: Volvo V70 2.5 D 2000 r.
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 22 Sty 2010
Skąd: Puńsk-podlaskie
Wysłany: |23 Maj 2010|, 2010 21:59   

gufer-posepny,-wiem,wiem - tylko że na miłość nie ma rady ;)
_________________
Zapraszam do krainy sękaczy,kartaczy i innych smakołyków !!!
było-Ford Scorpio Kombi 2.5 t.d.1995 r.
Ford Scorpio 2 l. 1985 r.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group