$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Nie chce jechać i coś wyje na "D"! Reszta jest ok.
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie chce jechać i coś wyje na "D"! Reszta jest ok.
Autor Wiadomość
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 08:46   

Moze sprecyzuj co nazywasz "ślizganiem", bo ciężko zrozumieć ten opis.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
Ostatnio zmieniony przez pablo19 |5 Lis 2009|, 2009 08:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
piotrsanandreas
[Usunięty]

Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 08:55   

pablo19 napisał/a:
co nazywasz "ślizganiem"


ślizganiem nazywam gdy samochodzik do wrzuceniu D bardzo bardzo wolno rusza i dlatego mówię że się ślizga tak samo na 2 lub 3 można butować ale to i tak nic nie da, tylko na biegu 4 się nie ślizga i zachowuje się normalnie :):
Ostatnio zmieniony przez piotrsanandreas |5 Lis 2009|, 2009 08:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 09:00   

"Wolno rusza" przy jakich obrotach silnika?
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
piotrsanandreas
[Usunięty]

Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 09:02   

pablo19 napisał/a:
"Wolno rusza" przy jakich obrotach silnika?


każdych
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 09:04   

piotrsanandreas napisał/a:
pablo19 napisał/a:
"Wolno rusza" przy jakich obrotach silnika?


każdych

Skoro tak to głupoty piszesz, bo rozumiem, że przy 1000 rpm też wolno rusza co jest głupotą.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
piotrsanandreas
[Usunięty]

Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 09:06   

pablo19 napisał/a:
piotrsanandreas napisał/a:
pablo19 napisał/a:
"Wolno rusza" przy jakich obrotach silnika?


każdych

Skoro tak to głupoty piszesz, bo rozumiem, że przy 1000 rpm też wolno rusza co jest głupotą.


właśnie o to chodzi że nie bo takim samym efektem ruszenia z D jest puszczenie hamulca jak i depnięcie do dechy.
 
 
fiebik 



Auto: citroen C5 '05 2.2 hdi asb kombi
Pomógł: 14 razy
Wiek: 54
Dołączył: 16 Paź 2005
Skąd: Iława Warm-Maz
Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 13:08   

hmm....dziwne to wszystko.
skoro jest pełzanie, jest wsteczny i auto ciągnie bez uślizgów na ręcznie wybieranych biegach, to raczej sprawy taśm, tarczek, konwertora, pompy olejowej i samego oleju odpadają.

gdyby nie domykał jakiś ez to nie domykałby zarówno na "d" jak i na ręcznie wybranym biegu.

gdyby nie było 1 biegu na "d" i na "d" auto ruszałoby z np 2 biegu to pytanie co z kolejnymi biegami, które na "d" ślizgają, a na ręcznym z wybieraka nie ślizgają.
gdyby był problem z govrnorem, to raczej cuda działy by się zarówno na "d" jak i na ręcznym wybraniu biegu.

albo coś cię nie zrozumiałem, albo naprawdę masz tam jakieś czary-mary.

choć to też mało prawdopodobne - zaczął bym od modulatora.
piotrsanandreas, odepnij od kolektora wężyk podciśnienia modulatora i popatrz czy nie jest wewnątrz uwalony olejem. następnie przejedź się autem ze zdjętym wężykiem i opisz reakcje auta.
_________________
`93 2.9 V6 12V asb nolpg
citroen C5 `05 2.2 hdi asb kombi - żony
z powodów technicznych nie używam wielkich liter za co z góry przepraszam
Ostatnio zmieniony przez fiebik |5 Lis 2009|, 2009 13:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 13:14   

fiebik napisał/a:
gdyby był problem z govrnorem, to raczej cuda działy by się zarówno na "d" jak i na ręcznym wybraniu biegu.

A nieprawda właśnie ;P
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
fiebik 



Auto: citroen C5 '05 2.2 hdi asb kombi
Pomógł: 14 razy
Wiek: 54
Dołączył: 16 Paź 2005
Skąd: Iława Warm-Maz
Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 13:27   

Adam_2000 napisał/a:
A nieprawda właśnie ;P
hmmm... możesz coś więcej oświecić?
_________________
`93 2.9 V6 12V asb nolpg
citroen C5 `05 2.2 hdi asb kombi - żony
z powodów technicznych nie używam wielkich liter za co z góry przepraszam
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 13:46   

bodzio by się przydał do analizy tego problemu.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
piotrsanandreas
[Usunięty]

Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 14:01   

fiebik napisał/a:
piotrsanandreas, odepnij od kolektora wężyk podciśnienia modulatora i popatrz czy nie jest wewnątrz uwalony olejem. następnie przejedź się autem ze zdjętym wężykiem i opisz reakcje auta.


słuchajcie tylko jest problem bo ojciec nim pojechał do poznania wróci w sobotę wieczorem, tak więc w niedzielę od razu zrobie to co fiebik napisał i zobacze co będzie i od razu wam napisze i wywnioskujecie coś ;)

ps. ojciec nie chce na trasie odłączać tego wężyka bo powiedział że jak coś się stanie to koplica, tylko laweta zostanie :/
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 14:09   

fiebik napisał/a:
możesz coś więcej oświecić?

Tak.
Automatu nie da się zdalnie zdiagnozować i tyle.
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 14:18   

piotrsanandreas napisał/a:
powiedział że jak coś się stanie to koplica, tylko laweta zostanie :/
ehhhh, wieloletni mechanik od siedmiu boleści ....
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
piotrsanandreas
[Usunięty]

Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 14:57   

Struna napisał/a:
piotrsanandreas napisał/a:
powiedział że jak coś się stanie to koplica, tylko laweta zostanie :/
ehhhh, wieloletni mechanik od siedmiu boleści ....


Ooo nie, nie pozwole na takie gadanie o moim ojcu, jego wszyscy klijeńcu są zadowoleni.
choć się sam nie chwali to jest naprawdę dobry, to jest moja opinia i jego klijentów.
ma tylko jedną wade, wszystko robi za pożądnie za takie pieniądze.

poprosty kiedy on zaczynał naukę czyli ok 30lat temu to automaty nie były w polsce popularne, za to jak mało który mechenik umie się bawić z manualami.
poprostu nigdy nie głębił tematu automatu, i już mamy pierwszego automatycznego pacjenta do próby naprawy :-d
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 15:13   

piotrsanandreas napisał/a:
klijeńcu

A to co za tfór ?
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group