Nie chce jechać i coś wyje na "D"! Reszta jest ok. |
Autor |
Wiadomość |
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 08:46
|
|
|
Moze sprecyzuj co nazywasz "ślizganiem", bo ciężko zrozumieć ten opis. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
Ostatnio zmieniony przez pablo19 |5 Lis 2009|, 2009 08:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
piotrsanandreas [Usunięty]
|
Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 08:55
|
|
|
pablo19 napisał/a: | co nazywasz "ślizganiem" |
ślizganiem nazywam gdy samochodzik do wrzuceniu D bardzo bardzo wolno rusza i dlatego mówię że się ślizga tak samo na 2 lub 3 można butować ale to i tak nic nie da, tylko na biegu 4 się nie ślizga i zachowuje się normalnie |
Ostatnio zmieniony przez piotrsanandreas |5 Lis 2009|, 2009 08:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 09:00
|
|
|
"Wolno rusza" przy jakich obrotach silnika? |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
piotrsanandreas [Usunięty]
|
Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 09:02
|
|
|
pablo19 napisał/a: | "Wolno rusza" przy jakich obrotach silnika? |
każdych |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 09:04
|
|
|
piotrsanandreas napisał/a: | pablo19 napisał/a: | "Wolno rusza" przy jakich obrotach silnika? |
każdych |
Skoro tak to głupoty piszesz, bo rozumiem, że przy 1000 rpm też wolno rusza co jest głupotą. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
piotrsanandreas [Usunięty]
|
Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 09:06
|
|
|
pablo19 napisał/a: | piotrsanandreas napisał/a: | pablo19 napisał/a: | "Wolno rusza" przy jakich obrotach silnika? |
każdych |
Skoro tak to głupoty piszesz, bo rozumiem, że przy 1000 rpm też wolno rusza co jest głupotą. |
właśnie o to chodzi że nie bo takim samym efektem ruszenia z D jest puszczenie hamulca jak i depnięcie do dechy. |
|
|
|
|
fiebik
Auto: citroen C5 '05 2.2 hdi asb kombi
Pomógł: 14 razy Wiek: 54 Dołączył: 16 Paź 2005 Skąd: Iława Warm-Maz
|
Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 13:08
|
|
|
hmm....dziwne to wszystko.
skoro jest pełzanie, jest wsteczny i auto ciągnie bez uślizgów na ręcznie wybieranych biegach, to raczej sprawy taśm, tarczek, konwertora, pompy olejowej i samego oleju odpadają.
gdyby nie domykał jakiś ez to nie domykałby zarówno na "d" jak i na ręcznie wybranym biegu.
gdyby nie było 1 biegu na "d" i na "d" auto ruszałoby z np 2 biegu to pytanie co z kolejnymi biegami, które na "d" ślizgają, a na ręcznym z wybieraka nie ślizgają.
gdyby był problem z govrnorem, to raczej cuda działy by się zarówno na "d" jak i na ręcznym wybraniu biegu.
albo coś cię nie zrozumiałem, albo naprawdę masz tam jakieś czary-mary.
choć to też mało prawdopodobne - zaczął bym od modulatora.
piotrsanandreas, odepnij od kolektora wężyk podciśnienia modulatora i popatrz czy nie jest wewnątrz uwalony olejem. następnie przejedź się autem ze zdjętym wężykiem i opisz reakcje auta. |
_________________ `93 2.9 V6 12V asb nolpg
citroen C5 `05 2.2 hdi asb kombi - żony
z powodów technicznych nie używam wielkich liter za co z góry przepraszam |
Ostatnio zmieniony przez fiebik |5 Lis 2009|, 2009 13:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 13:14
|
|
|
fiebik napisał/a: | gdyby był problem z govrnorem, to raczej cuda działy by się zarówno na "d" jak i na ręcznym wybraniu biegu. |
A nieprawda właśnie ;P |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
fiebik
Auto: citroen C5 '05 2.2 hdi asb kombi
Pomógł: 14 razy Wiek: 54 Dołączył: 16 Paź 2005 Skąd: Iława Warm-Maz
|
Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 13:27
|
|
|
Adam_2000 napisał/a: | A nieprawda właśnie ;P | hmmm... możesz coś więcej oświecić? |
_________________ `93 2.9 V6 12V asb nolpg
citroen C5 `05 2.2 hdi asb kombi - żony
z powodów technicznych nie używam wielkich liter za co z góry przepraszam |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 13:46
|
|
|
bodzio by się przydał do analizy tego problemu. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
piotrsanandreas [Usunięty]
|
Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 14:01
|
|
|
fiebik napisał/a: | piotrsanandreas, odepnij od kolektora wężyk podciśnienia modulatora i popatrz czy nie jest wewnątrz uwalony olejem. następnie przejedź się autem ze zdjętym wężykiem i opisz reakcje auta. |
słuchajcie tylko jest problem bo ojciec nim pojechał do poznania wróci w sobotę wieczorem, tak więc w niedzielę od razu zrobie to co fiebik napisał i zobacze co będzie i od razu wam napisze i wywnioskujecie coś
ps. ojciec nie chce na trasie odłączać tego wężyka bo powiedział że jak coś się stanie to koplica, tylko laweta zostanie |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 14:09
|
|
|
fiebik napisał/a: | możesz coś więcej oświecić? |
Tak.
Automatu nie da się zdalnie zdiagnozować i tyle. |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 14:18
|
|
|
piotrsanandreas napisał/a: | powiedział że jak coś się stanie to koplica, tylko laweta zostanie | ehhhh, wieloletni mechanik od siedmiu boleści .... |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
piotrsanandreas [Usunięty]
|
Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 14:57
|
|
|
Struna napisał/a: | piotrsanandreas napisał/a: | powiedział że jak coś się stanie to koplica, tylko laweta zostanie | ehhhh, wieloletni mechanik od siedmiu boleści .... |
Ooo nie, nie pozwole na takie gadanie o moim ojcu, jego wszyscy klijeńcu są zadowoleni.
choć się sam nie chwali to jest naprawdę dobry, to jest moja opinia i jego klijentów.
ma tylko jedną wade, wszystko robi za pożądnie za takie pieniądze.
poprosty kiedy on zaczynał naukę czyli ok 30lat temu to automaty nie były w polsce popularne, za to jak mało który mechenik umie się bawić z manualami.
poprostu nigdy nie głębił tematu automatu, i już mamy pierwszego automatycznego pacjenta do próby naprawy |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |5 Lis 2009|, 2009 15:13
|
|
|
piotrsanandreas napisał/a: | klijeńcu |
A to co za tfór ? |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
|