|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Jankes-MKI '92 2.3 DOHC GHIA |
Autor |
Wiadomość |
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |19 Lip 2010|, 2010 22:52
|
|
|
pewnie ma byc okolo 0.6-0.7??
jakies wskazówki ile wykrecic duza ile mała w deohacu?? |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |19 Lip 2010|, 2010 23:08
|
|
|
nie ma wskazówek bo to zależne od reduktora i danego silnika. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
maup
FST 008
Auto: Subaru OBK '96 2.2 MT LPG
Wiek: 56 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: |20 Lip 2010|, 2010 00:34
|
|
|
Jankes, nie wiem jak ućkałeś blosa w tej konfiguracji i czy przypadkiem nei leży za bardzo na boku. Z moich doświadczeń na DOHC wynika, że konfiguracja lansowana przez VIK'a (wywalamy rezonator, blos zaraz za puszką filtra, potem kawałek rynny i reszta w oryginale, bez żadnych podkładek, wężyków i innych czarów) działa najlepiej i ładnie dołem gania.
Co do regulacji - tak jak Struna prawi - nie ma takiej cudownej recepty, którą przeczytasz, zastosujesz i będzie git - musisz się pobawić z analizatorem strojąc do siebie parownik i blosa |
_________________ == Im lepsze auto terenowe ======
== tym dalej trzeba iść po ciągnik === |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |20 Lip 2010|, 2010 00:37
|
|
|
maup napisał/a: | musisz się pobawić z analizatorem | sonda, na którą stara się wystroić też styknie.
Polecam podpiąć jakiś "AFR" pod nią i sprawdzić podczas jazdy, bo na jałowych to jedno a podczas jazdy już jest poro inaczej. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |20 Lip 2010|, 2010 11:38
|
|
|
maup, tak to wyrzeźbiłem
Struna, mam instalke bingo S4, podpinam fejs i laptop, wiec raczej wskaźnik AFR jest zbędny, czyba, że on szybciej zmienia wartości niz ten w programie. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |20 Lip 2010|, 2010 11:47
|
|
|
Jankes napisał/a: | podpinam fejs i laptop | no to skoro możesz to w drodze obserwować to spoko. Ale o ile wiem to bingo nei podaje napięcia sondy a jedynie ma taki punkt kolorowy monitorujący stan sondy. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |20 Lip 2010|, 2010 11:48
|
|
|
Jankes napisał/a: | tak to wyrzeźbiłem | bardzo fajnie. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |20 Lip 2010|, 2010 21:13
|
|
|
Struna napisał/a: | Jankes napisał/a: | podpinam fejs i laptop | no to skoro możesz to w drodze obserwować to spoko. Ale o ile wiem to bingo nei podaje napięcia sondy a jedynie ma taki punkt kolorowy monitorujący stan sondy. |
punk kolorowy jest, ale obok tez, aktualne napięcie sondy. |
|
|
|
|
maup
FST 008
Auto: Subaru OBK '96 2.2 MT LPG
Wiek: 56 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: |20 Lip 2010|, 2010 23:54
|
|
|
Jankes jestem w szoku, że to tak wlazło - w MkII mi się nie mieściło za chiny - inaczej maska wyprofilowana czy rżnąłeś dziurę w wygłuszeniu?
w każdym bądź razie ładnie ućkane, zakładam że szczelnieś to uczynił - wystrój z parownikiem i zapomnij |
_________________ == Im lepsze auto terenowe ======
== tym dalej trzeba iść po ciągnik === |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Lip 2010|, 2010 10:30
|
|
|
Jasne ze wygłuszeń nie wycinałem, nawet niema śladu że dotyka, trochę musiałem przerzeźbic mocowanie krokówki, a raczej wykleić prawie do nowa. Chce jeszcze wywalić to oryginalne kolanko i dać takie ala tuningowe. Ale co mnie zastanawiam, to fakt, ze na beni po wyzej 3,5 tys jakby sie dławił, na mikserku tego nie było. |
|
|
|
|
kondzio508
Auto: Passat b7 12r. 1,6 TDI
Wiek: 32 Dołączył: 02 Lut 2008 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |14 Lis 2010|, 2010 18:52
|
|
|
Jankes jak tam klima ?? uruchomiona ? co potrzebne dokładnie zeby do dohc zaszczepić ? ciezko jest znalezc klime do dohc-a ? |
_________________ Passat b7 2012 1,6 TDI .
Touran 2004 1,6 FSI . |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Lis 2010|, 2010 19:03
|
|
|
kondzio508, taa unieruchomiona na półce Wszystkie graty mam, nie mam czasu i chęci, przeraża mnie jakoś temat wycinania ściany grodziowej i wstawienie dupki. A czy graty ciężko znaleźć, oryginalne od MKI, pewnie ciężko, ale że deohac ma osprzęt na pasek wielorowkowy, więc siada bez problemu sprężarka od wieloryba rzędowego, taka właśnie mam i zamierzam ją wsadzić, węże siadają z wieloryba, problemik się robi chłodnica, bo np. u mnie w podłużnicach niema żadnych dziur przed chłodnica wody, więc albo jakieś przejściówki wymyślę żeby się trzymała razem z chłodnica wody, abo nie wiem jeszcze, poza tym jeszcze niewiem gdzie osuszacz przyczepić, a tak pozatym to cały układ szczepie z wieloryba, bo same plusy w nim widze-łatwo dostępne elementy i jest na nowy czynnik. |
|
|
|
|
kondzio508
Auto: Passat b7 12r. 1,6 TDI
Wiek: 32 Dołączył: 02 Lut 2008 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |14 Lis 2010|, 2010 19:08
|
|
|
czyli tak bezproblemu podchodzi z wieloryba 16 v 2,0 i 2.3 cała klima ?? a co z obudową nagrzewnicy i samą nagrzewnicą ? pasek tez inny do klimy ? a instalacja elektryczna ? z 2,9 podejdzie ?? zeby miec pokretło na desce +kable od mk1 ? |
_________________ Passat b7 2012 1,6 TDI .
Touran 2004 1,6 FSI . |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Lis 2010|, 2010 19:16
|
|
|
Tak podchodzi z rzędowego wieloryba czyli 2.0 8V/16V 2.3 16V, musisz mieć sprężarkę plus łapa, węże, osuszacz plus presostart, chłodnice, kawałek blachy zwany dupka obudowe z wentylatorem i wymiennikiem plus de-ice(to na podszybiu), wiązke od klimy powinna pasować z 2.9, choc ja raczej zbuduje od podstaw innaczej sterowana niz oryginalna, bardziej podobną do wielorybowej, no wiadomo suwaki z przyciskiem i pokrętło.
Tylko ja raczej jeśli już inaczej podejdę do tematu, zeby dwa razy nie robić. |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Lis 2010|, 2010 19:17
|
|
|
Pasek też inny, bo dochodzi jedno kółko do napedzania, ale to standardowa długosc z wieloryba. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |