Pytanie czy silnik 2.9 12V pasuje z MK1 i MK2 do MK3???????? |
Autor |
Wiadomość |
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |13 Kwi 2006|, 2006 21:33 Pytanie czy silnik 2.9 12V pasuje z MK1 i MK2 do MK3????????
|
|
|
Pytanie pilne!
Czy silnik 2.9 12V pasuje z MK1 badz MK2 do MK3 oczatego, wieloryba etc
Chodzi mi o oczatego ktory mial wczesniej silnik 2.9 12V
Pytanie czy da sie go 1:1 czy jakaś delikatna przeróbka, czy cos z elektryki czy komp inny czy co i jak.
Prosze o rzetelne odpowiedzi, jeśli ktos wie, przekładał lub wie ze sie da ale trzeba cos zmienić.
Za odpowiedzi w stylu: "to chyba ten sam silnik teoretycznie sie powinno dać" z góry dziekuje i odarzu przydzialem banana
Musze wiedziec na 100% ze sie da lub nie, albo ze sie da z jakimis ALE i jakimi.
Uśmiecham sie szczegolnie do VIKa, Cudaka, Xxxxx
Pytanie dodatkowe, potrzebny silnik 2.9 12V na cito w dobrym stanie, do oczatego ma ktoś taki? |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
Ostatnio zmieniony przez Rafał A.(antek) |14 Kwi 2006|, 2006 12:45, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |14 Kwi 2006|, 2006 12:25
|
|
|
Rafał A.(antek) napisał/a: | do MK3 oczatego, | ale chodzi Ci o takiego oczatego co miał wcześniej 2.9 12V6 czy zupełnie inny silnik z OBDII ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |14 Kwi 2006|, 2006 12:40
|
|
|
Chodzi mi o oczatego ktory mial wczesniej silnik 2.9 12V |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |28 Maj 2006|, 2006 19:49
|
|
|
Toż tam w wielorybkach ni ma nic innego na silniku niż we wcześniejszych krokodylkach czy MK1 (wiadomo, pomijamy te z MK1 gdzie były podwójne przepływomierze), wtyczki na wtryski i aparat zapłonowy i inne czujniki zapina się tak samo :688: sterownika i innych nie tykasz, reset kompa i w drogę. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
Ostatnio zmieniony przez VIK |28 Maj 2006|, 2006 20:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
fiebik
Auto: citroen C5 '05 2.2 hdi asb kombi
Pomógł: 14 razy Wiek: 54 Dołączył: 16 Paź 2005 Skąd: Iława Warm-Maz
|
Wysłany: |28 Maj 2006|, 2006 19:55
|
|
|
VIK napisał/a: | Toż tam w wielorybkach ni ma nic innego na silniku niż we wcześniejszych krokodylkach czy MK1 | A wisko, pasek klinowy i w związku z nim koła pasowe? |
_________________ `93 2.9 V6 12V asb nolpg
citroen C5 `05 2.2 hdi asb kombi - żony
z powodów technicznych nie używam wielkich liter za co z góry przepraszam |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |28 Maj 2006|, 2006 20:01
|
|
|
kółka w zal. od tego co jest na silniku-poprzekładać-nie problem, wiatraki elektryczne, ale wisko zdjąć=chyba nie ma filozofii |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
fiebik
Auto: citroen C5 '05 2.2 hdi asb kombi
Pomógł: 14 razy Wiek: 54 Dołączył: 16 Paź 2005 Skąd: Iława Warm-Maz
|
Wysłany: |28 Maj 2006|, 2006 20:10
|
|
|
VIK napisał/a: | sterownika i innych nie tykasz, reset kompa i w drogę. | No właśnie tego się najbardziej obawialismy.
Rafał A.(antek) napisał/a: | Pytanie dodatkowe, potrzebny silnik 2.9 12V na cito w dobrym stanie, do oczatego ma ktoś taki? |
Jeżeli to dla mnie, to już nie aktualne, silnik się montuje (na wszelki wypadek wyszukałem silnik od oczatego), ale dziekuje za pomoc w poszukiwaniach |
_________________ `93 2.9 V6 12V asb nolpg
citroen C5 `05 2.2 hdi asb kombi - żony
z powodów technicznych nie używam wielkich liter za co z góry przepraszam |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |28 Maj 2006|, 2006 20:12
|
|
|
Spokojowo! Na forum sami zdolni ludzie, będzie żył!! A takie kwestie jak pompy wspomagania/klimy i inne, to detale. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |29 Maj 2006|, 2006 01:17
|
|
|
fiebik napisał/a: | Jeżeli to dla mnie, to już nie aktualne |
dla Cie, przecie na co mnie 2.9 12V |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |29 Maj 2006|, 2006 09:44
|
|
|
Rafał A.(antek) napisał/a: | przecie na co mnie 2.9 12V | głupie pytanie - przecie to najfajniejszy motor do Scorpio |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |20 Lis 2006|, 2006 19:29
|
|
|
Struna napisał/a: | Rafał A.(antek) napisał/a: | przecie na co mnie 2.9 12V | głupie pytanie - przecie to najfajniejszy motor do Scorpio |
hehe, Struna, zmieniłes juz zdanie ?? |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |21 Lis 2006|, 2006 10:16
|
|
|
VIK napisał/a: | hehe, Struna, zmieniłes juz zdanie ?? | post z maja - jeszcze nie miałem kosiarki |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |21 Lis 2006|, 2006 15:58
|
|
|
No, dlatego pytam |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |21 Lis 2006|, 2006 16:04
|
|
|
z pewnością jest prostszy i łatwy w obsłudze bo kosiarka to kurna nieźle pogięta jest ale za to fajnie jedzie. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |21 Lis 2006|, 2006 18:09
|
|
|
24V jest prosty jak budowa cepa, wystarczy raz rozebrać i złożyć:) jak większość DOHCów, to tylko pod tymi osłonami tak ciężko wygląda no i jest zdecydowanie bardziej bezobsługoswy. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
Ostatnio zmieniony przez VIK |21 Lis 2006|, 2006 18:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|