|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
brak forda |
Autor |
Wiadomość |
Tomek Z
Auto: Toyota Avensis 1600 VVTI 110 KM
Wiek: 54 Dołączył: 29 Maj 2005 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: |21 Lut 2007|, 2007 15:38 brak forda
|
|
|
Z wielkim żalem informuje że moja scorupka przeszła do historii. Musiałem się go pozbyć bo znowu uszczelka pod głowicą, spawanie głowicy i robocizna więc zamieniłam moją scorupke na jeździdło (marka nieistotna). Po zebraniu kasy będę poszukiwał scorupki. Szkoda ale na razie cóż... brak forda.
Pozdro |
_________________ ~~ Lubiłem swoją scorupkę ~~
była scorupka 12V6 fajna!
była cytrynka ZX
była scorupka '93 2,5 TD VM
był poldek z gazem
i 125 p, pomarańczowy!! |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |21 Lut 2007|, 2007 15:42
|
|
|
a na zlocie tak go zachwalałeś, weź jakiegoś DOHC, tym pojeździsz. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Pinio [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Lut 2007|, 2007 15:52
|
|
|
Nawet disel z odpowiednim silnikiem niejest zły
|
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |21 Lut 2007|, 2007 18:32
|
|
|
wez dizla- masz juz doswiadczenie w glowicach
wez deohaca- tez glowica ale juz benzynka
wez V6- nie bedziesz musial tak zagladac |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
Ostatnio zmieniony przez Kevin Xy |22 Lut 2007|, 2007 07:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Tomek Z
Auto: Toyota Avensis 1600 VVTI 110 KM
Wiek: 54 Dołączył: 29 Maj 2005 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: |22 Lut 2007|, 2007 03:18
|
|
|
Kevin Xy napisał/a: | wez V6- nie bedziesz musial tak zagladac |
tak myślisz że to byłby dobry wybór, kevin ?. Ale w przejściówce czy w oczatym?? Z gazem czy benzyna??.
Zakup dopiero latem ale popytać można. Moja córka tęskni za scorupką... |
_________________ ~~ Lubiłem swoją scorupkę ~~
była scorupka 12V6 fajna!
była cytrynka ZX
była scorupka '93 2,5 TD VM
był poldek z gazem
i 125 p, pomarańczowy!! |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |22 Lut 2007|, 2007 07:15
|
|
|
oczywiscie ze mk2- mk3 na swoje minusy, poza tym ciezko znalesc mk3 z 2,9 12V- a taki motor wlasnie polecam
bezynke tez polecam, jesli Cie stac, a jak nie to blosik i da sie jezdzic |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Waldi_L_N
VM pa,pa!
Auto: Na szczęście bez Forda :D
Pomógł: 3 razy Wiek: 54 Dołączył: 17 Wrz 2006 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |22 Lut 2007|, 2007 07:37
|
|
|
Tomek Z toś mnie kutwa pocieszył...
A ja dzisiaj wiozę głowice w komplecie do spawania. Uznałem, że nie potrafię sprzedać go nieuczciwie, a z walniętymi głowicami, wyciekiem spod uszczelki na zewnątrz i parafiną na korku zbiorniczka wyrównawczego nie za dużo bym dostał.
Jeżeli nie uda mi się dojść do porozumienia z pewnym potencjalnym klientem, który chce kupić wieloryba kombi 2.5 TD, to zrobię go całego dla siebie i pojeździ jeszcze 2-3 lata u mnie. A ponieważ mówią mi: jak chcesz żeby VM długo żył, to nie wolno jeździć długo na wysokich obrotach (czyt. szybko na trasie) i nie wolno dawać mu po garach jak jest zimny to przeznaczę go do wożenia rodzinki na trasie. Ponieważ muszę jednak w czymś odreagować (testosteron w końcu ) to do pracy i zabawy kupię coś małego co nie oznacza ekonomicznego. Po wstępnej selekcji wybór zawęża się do dwóch autek ZX 2.0i volcane (152KM) lub AX GT. Obydwa do 100 w 9s.
Tomek Z a Ciebie rozumiem, sam się waham. |
_________________ Waldi |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |22 Lut 2007|, 2007 10:22
|
|
|
Kevin Xy napisał/a: | wez deohaca- tez glowica ale juz benzynka | e no bez przesady, jak nie przegrzeje to będzie git. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |22 Lut 2007|, 2007 10:46
|
|
|
oczywiscie- jak nie przegrzejesz to bedzie git- trzeba rowniez pamietac aby przed kazdym zgaszeniem motora patrzec czy elektryka wiatrakow nie wysiadla, bo przegrzejesz- ale jak nie przegrzejesz to bedzie git |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Srebrny
Auto: Było 90 2.0DOHC sedan LPGII
Pomógł: 3 razy Wiek: 65 Dołączył: 11 Lip 2005 Skąd: Opole
|
Wysłany: |22 Lut 2007|, 2007 10:47
|
|
|
Jak już masz jeździdło na codzień, to możesz sobie pozwolić na v dla siebie od święta. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |22 Lut 2007|, 2007 11:28
|
|
|
Kevin Xy napisał/a: | oczywiscie- jak nie przegrzejesz to bedzie git- trzeba rowniez pamietac aby przed kazdym zgaszeniem motora patrzec czy elektryka wiatrakow nie wysiadla, bo przegrzejesz- ale jak nie przegrzejesz to bedzie git | wiesz co - ja to dokładnie widze na aucie Hryniaka - on w zasadzie tylko zmienia klocki, leje olej i paliwo i heja - robi tysiące kilometrów i nic się mu nie dzieje. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
mmmk [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Lut 2007|, 2007 11:57
|
|
|
no ale co fakt to fakt lepiej wiatraki zmostkowac i reczne odpalanie se od czasu do czasu wiatraki przegonic no po zimie niejeden juz nie zakreci jezeli byl nieuzywany... |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |22 Lut 2007|, 2007 11:59
|
|
|
jak masz klimę i używasz to wiatraki chodzą oba |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Miszcz
2.0 Team
Auto: '94, 2.0 DOHC EFI, lift., without lpg
Pomógł: 4 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2006 Skąd: Zd-Wola / Łódź
|
Wysłany: |22 Lut 2007|, 2007 12:36
|
|
|
Że się tak spytam: o jakie wiatraki chodzi i z czym to się je |
_________________ Jest:
- Scorpio '94 2.0 EFI DOHC,NO LPG
- Sierra '91 2.0 EFI DOHC+LPG+BLOS
Tel. 697-977-363
Pozdrawiam, Piotr. |
|
|
|
|
mmmk [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Lut 2007|, 2007 12:42
|
|
|
elektryczne na chlodnicy. ford wymyslil,ze najpierw wlacza sie 1 i to wystarczy do schlodzenia ale jezeli nie wystarczy to ma sie zalaczyc 2 tyle,ze ten 2 zalacza sie tak pozno,ze prawie nigdy nie kreci i jak juz musi bo jest naprawde cholernie goraco to okazuje sie,ze nie dziala bo sie ze starosci zastal i wtedy sie silnik przegrzewa i pada glowica. temu ja mam oba zmostkowane i jeszcze reczne wlaczanie przyciskiem na desce rozdzielczej |
Ostatnio zmieniony przez mmmk |22 Lut 2007|, 2007 12:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |