Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

Silnik + zasilanie paliwem - Silnik 2.0 DOHC 16v z 95 r

Księgowy - |5 Wrz 2004|, 2004 19:26
Temat postu: Silnik 2.0 DOHC 16v z 95 r
Zamieszczam zdjęcie mojego silnika. Proszę właścicieli takich silników o podanie, które rzeczy są nienomralne lub różnią się od tych jakie mają u siebie pod maską. Jeżeli możecie to też umieście zdjęcia na stronie

i link do trochę większego formatu
www.peterstigra.republika.pl/silnikl.jpg

kuba - |8 Wrz 2004|, 2004 18:02

Wszystko masz na swoim miejscu, u mnie też tak jest, miksery tak jak być powinny, klapy antywybuchowe też na swoim miejscu, czego szukasz co ci się nie podoba???
Struna - |8 Wrz 2004|, 2004 21:35

Qrcze - patrze i patrze i nie widzę klapek antywybuchowych. Gdzieś Ty to jakubi dojrzał ?? :D
Księgowy - |8 Wrz 2004|, 2004 22:04

Okazalo sie że nie wszystko jest jak byc powinno bo czujnik (regulator) wonu=ych obrotow to nie od tego modelu i już jest wymieniony na normalny. Poza tym z tymi klapami antywybuchowymi to też jest róznie, mechaniol stwierdził że można się tego pozbyć. Zreszta cały czas te gumy schodzą i wtedy auto trochę wariuje
Księgowy - |8 Wrz 2004|, 2004 22:07

A poza tym to szukam dziury w całym :D
gdyż auto nie jeździ tak jak powinno, porównując oczywiścuie do tych którymi poruszałem się wczesniej (a może należy do tego podejść że ten typ tak ma)
uparcie walczę z obrotami już jest lepiej ale obroty schodza mi dobrze do 2 tysięcy i poźniej jeżeli auto porusza się na luzie lub sprzęgle to zak zostają i dopier po zatrzymaniu spadają do 900-1000 obr/min. A ja uparcie schę żeby płynnie schodziły do wolnych obrotów

Struna - |8 Wrz 2004|, 2004 22:14

U mnie też tak jest i chyba większość tam ma. Obroty spadają jakby dwustopniowo, jak jedziesz na luzie to trochę więcej ma a jak już się zatrzymasz to spadają do około 900.
Księgowy - |8 Wrz 2004|, 2004 22:19

Jak tak jest, to niech będzie. to wychodzimy z założenia, że ten typ tak ma :D
to trzeba będzie zabrać się za inne rzeczy :x :x

Struna - |8 Wrz 2004|, 2004 22:22

Było na zlot podjechać - byś sobie porównał i przekonał się czy tak ma być czy u Ciebie coś nie tak.
Księgowy - |8 Wrz 2004|, 2004 22:27

Niestety nie wyszlo a szkoda bo stosunkowo blisko było (ale auto bardziej potrzbowało mechanika niż kolejnej wyprawy, dopiero co w piątek z wczasów wróciliśmy) Ale u mechanika napatoczył sie z identycznym silnikiem to sobie popatrzyłem. Jedno co mnei trochę zasmuciło to fakt że znaczna część aut u mechanika to scorpiony :cry: :cry: :cry:
Jak następny zlocik będzie w podobnej odległości a autko sprawne to się pojawię

kuba - |9 Wrz 2004|, 2004 09:11

Z własnego doświadczenia - Jeśli regler od wolnych obrotów jest nowy to, nie powinno sie tak dziać. Ja złożyłem nowiuśki by MOTORCRAFT, i mam spokój. Czy jadę na luzie, czy z klima czy bez mam spokój. Oczywiście mówie o gazie. Jeśli tak wariuje sprawdx też przepływomierz, może jest walnięty, objawy mogą być podobne. Inna ważna rzecz to właśnie szczelność dolotu, jakiekolwiel lewe powietrze spowoduje podobne objawy. Spróbój jeszcze patentu z delikatnym przytkaniem dolotu powietrza. Wzbogacisz w ten sposób nieco mieszankę i powinno być wporzo. Jęśli nie pomoże zapraszam na weekend w góry, coś pomyślimy. Ja tam jestem bardzo zadowolony ze swojego, 13-14 literków po mieście, i wcale sie nie ślimaczy.
stan - |9 Wrz 2004|, 2004 09:40

mam tez problemy z wolnymi obrotami
nieraz jak jade z gorki troche dluzej na luzie to gasnie a obroty skacza od 900 gdzies do 1300 jak jest na luzie po miescie.
moze ktos cos doradzi. auto bez lpg 2.0 16v 1995r.

Księgowy - |9 Wrz 2004|, 2004 09:55

regulator obrotów nówka, przepływonierz sprawny. Ostatni werdykt mechanika (oczywiście przy użyciu komptutera) nie do końca sprawny komputer silnika :cry: :cry:
Trzeba bedzie znaleźć gdzieś dobry i tani (używany)
ale na gazie jeździ ok więc to trochę później. Teraz czas na zawieszenie konkretni wahacze

Pershing - |9 Wrz 2004|, 2004 10:02

stan napisał/a:
mam tez problemy z wolnymi obrotami
nieraz jak jade z gorki troche dluzej na luzie to gasnie a obroty skacza od 900 gdzies do 1300 jak jest na luzie po miescie.
moze ktos cos doradzi. auto bez lpg 2.0 16v 1995r.

Jesli chodzi o gasnacy silnik na gazie to mialem to samo. Gazownik zdjal rure doprowadzajaca powietrze do filtra i teraz nie gasnie i zasysa tyle powietrza ile mu potrzeba.

Gierap - |9 Wrz 2004|, 2004 15:14

Księgowy napisał/a:
Okazalo sie że nie wszystko jest jak byc powinno bo czujnik (regulator) wonu=ych obrotow to nie od tego modelu i już jest wymieniony na normalny. Poza tym z tymi klapami antywybuchowymi to też jest róznie, mechaniol stwierdził że można się tego pozbyć. Zreszta cały czas te gumy schodzą i wtedy auto trochę wariuje


Oj nie radziłbym zdejmować klapek :roll: Jak zakupiłem Scorpionka to na jednym przepływomierzu była a na drugim nie :roll: I jako że nie miałem styczności z tym strzelił mi raz z gazu i jaki efekt....rozjebało przepływomierz i odrazy drugą klape zamontowałem przy okazi naprawiając przepływomierz,wiec nie wyjmójcie tego :wink:

stan - |9 Wrz 2004|, 2004 17:29

PERSCHING: zle mnie zrozumiales moje auto jest bez instalacji gazowej.
Pershing - |9 Wrz 2004|, 2004 17:46

Faktycznie.... przeoczylem :)
Moze przeplywomierz ?

stan - |9 Wrz 2004|, 2004 22:13

dzieki pershing sprawdze ten przeplywomierz.
Księgowy - |9 Wrz 2004|, 2004 22:36

@Stan, z poważniejszych rzeczy to może być przepływomierz , czujnik obrotów, komputer (wiem z wlasnych doświadczeń na benzynie) najlepiej zdiagnozować komputerowo i życzę aby nie było to jednak nic poważnego (czytaj drogiego)
stan - |11 Wrz 2004|, 2004 13:37

dzieki chlopaki za pomoc. chyba najpierw wrzuce go na komputer to bedzie wiadomo co mu tam dolega.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group