| |
Ford Scorpio Team Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio |
 |
Skrzynia biegów + przeniesienie napędu - Nie wchodzą biegi. Scorpio '93 2.0 DOHC
maciucha512 - |17 Mar 2011|, 2011 14:07 Temat postu: Nie wchodzą biegi. Scorpio '93 2.0 DOHC Szukam mechanika który rozwikła problem niewchodzących biegów w/w samochodzie. Problem wystąpił na skrzyżowaniu dzisiaj rano. Wcześniej przy wrzucaniu biegów wyraźnie było czuć szarpnięcie i głuchy stuk. Teraz biegi da się wrzucać tylko przy wyłączonym silniku. Po odpaleniu przez kilka km można wrzucać biegi, niestety opcja ta zanika po pewnym czasie i wracamy do punktu wyjścia.
Podejrzana:
-przytarta linka sprzęgła (ten model ma linkę!)
-krasnoludek siedzący między trybami
Najlepiej dzisiaj - jestem studentem więc nie mam zbyt wielu funduszy a potrzebuje pomocy.
Scorpio stoi k. ronda wiatraczna jednak mogę nim kawałek przejechać. Kolege mam który również mnie poholuje, mimo wszystko wolałbym by mechanik znajdował się gdzieś niedaleko.
P.S.
Tak, naciskałem sprzęgło po samą chłodnicę.
VIK - |17 Mar 2011|, 2011 14:57
Sprzęgło albo samoregulator.
maciucha512 - |17 Mar 2011|, 2011 15:49
Właśnie próbowałem dojrzeć czy coś przy pedałach się nie wygięło albo coś i do objawów usterki dodam, że po wciśnięciu sprzęgła dalej jechał na 1. Średnio mi się to podoba, ale czeka mnie wizyta u mechanika i wymiana sprzęgła.
Waski - |18 Mar 2011|, 2011 13:57
może zanim pojedziesz do mechanika to zapytaj kogoś na miejscu kumatego co to jest żeby na koszty sie nie narazaac
Pawel.Grr - |18 Mar 2011|, 2011 19:01
Witam
Podobnie miałem przy rozwalonym tłumiku drgań skrętnych na wale.To taki gumowo metalowy łącznik, częśc metalowa się urwała , przesunęła się na wale i zostały tylko dwa lub trzy biegi.
Pozdrawiam
masa300789 - |18 Mar 2011|, 2011 20:00
Pawel.Grr a co ma piernik do wiatraka?mozesz jasniej...
maciucha512 - |18 Mar 2011|, 2011 20:20