Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

Inne - Honda CBR 600F

YGH - |7 Sty 2011|, 2011 18:34
Temat postu: Honda CBR 600F
od dzisiaj jestem szczęśliwym posiadaczem CBRki :D
model f3, 600ccm, 74kW, przebieg 26 180 mil, rocznik 96, angol, od dwóch lat w polsce, po wymianie napinacza rozrządu, alarm, ogólny stan bez zastrzeżeń :)




radekgora - |7 Sty 2011|, 2011 19:01

pogratulować Jack :)

ja sie przymierzam do TransAlpa

gufer-posepny - |7 Sty 2011|, 2011 19:11

wreszcie jakiś challenge będzie .
pepi - |7 Sty 2011|, 2011 19:57

fajne motorki te CBR miałem f1-f2-f3 :-d tylko tam sie napinacze zakłada od yamahy :P
wojas3 - |7 Sty 2011|, 2011 21:23

na miniaturkach jakoś staro wyglądała ale powiększyłem i w miare ok, chodź widać już te lata, ale najważniejsze że jeździ jak trzeba :)
Myślałem o jakiejs cbr na wiosne ale jednak wole Enduro/SM i coś takiego będę starał się kupić np. DRZ 400 albo WR450

Kierownice na lewą stronę przełóż i będzie latać jak ta lala :D

pepi - |7 Sty 2011|, 2011 21:54

ta mi się akurat te nowe motory nie podabają ale ja już stary się robie a młodym ,, :-d
wojas3 - |7 Sty 2011|, 2011 22:53

Nowe mi się podobają o ile ktoś nie przesadzi ze stylistyką, stare ok byle by miały w miare świeżo wyglądające lampy - takie czyste, tzw. lexus, żeby czysty klosz był a nie taki stary który jeszcze matowieje itp.
Coś w stylu GSX-R 600 by mi wystarczyło na pewno, chodź czytałem że te typowo sportowe są robione do sportu i nie nadają się zbytnio do zwykłej " przepisowej jazdy ", no i za mało uniwersalne jak dla mnie, tym bardziej że mamy drogi jakie mamy, dlatego mimo super dźwięku silnika ścigacza wolę wybrać 1 cylindrowe enduro/supermoto.

YGH - |8 Sty 2011|, 2011 13:38

wojas3, wyglądać, źle nie wygląda, jest to f3 więc inna epoka, co do uniwersalności, chciałem jakiegoś transalpa czy też tenere albo tdma ale 2 cyl. jak dla mnie to za mało a i co do spalania to palą jednakowo, mówisz klosze matowieją i mówisz o giksie - z tego roku gikser miał 2 okrągłe lapmy nieprzezroczyste i jak to suzuki - kultura pracy silnika pozostawia wiele do życzenia. A co do SM czy enduras - w trase to sie nie nadają, a przepisowa jazda - tym też można przepisowo jechać. Wczoraj jak nim jechałem to na 3-4 biegu 60 na godzine lajtowo.
Na pierwsze moto w MOIM posiadaniu to jest ok.
...byle do wiosny :)

Seba - |8 Sty 2011|, 2011 14:08

wojas3 napisał/a:
na miniaturkach jakoś staro wyglądała ale powiększyłem i w miare ok, chodź widać już te lata, ale najważniejsze że jeździ jak trzeba :)
Myślałem o jakiejs cbr na wiosne ale jednak wole Enduro/SM i coś takiego będę starał się kupić np. DRZ 400 albo WR450

Kierownice na lewą stronę przełóż i będzie latać jak ta lala :D


To kup DRZ i najlepiej 40KM bo WR/YZ to co chwila remont lubi :) , z nowych singli to najbardziej wytrzymale jest wlasnie DRZ

wojas3 - |8 Sty 2011|, 2011 18:51

YGH, Nie mówiłem konkretnie o twojej, tylko ogólnie jakie mi się podobają lub nie podobają. Sama honda jest bardzo ok, na ten rok bardzo dobrze się trzyma, suzuki z tego roku komletnie mi sie nie podoba, dopiero ten z pojedyńczą lampą.

YZ/YZF niby co chwila remont, WR już są bardziej na drogę więc zwiękoszona żywotność muszą mieć.

Miałem 2 razy YZ 125, niby zalecana wymiana tłoka co 15moto godzin, a jedna była już jeżdzona nie wiadomo ile, ja nią poł roku jeździłem i nastepny właściciel jeszcze z rok na tym tłoku jeździł
W drugiej wymieniłem tłok, w 2009r a była z 2003r i miała dopiero następny tłok po seryjnym więc ktoś kilka lat na jednym jeździł :-d

DRZ już wieksza pojemność a mocy nie zbyt wiele to powinien pojeździć dość długo, zresztą coś kosztem czegoś, taka YZF musi mieć co chwile remont ale za to jeździ jak po****na.
Zobacze co się trafi, zapewne bardziej bede parzył na okazje cenową a nie czy dłuzej czy krócej jeździ, i czy w ogóle będzie kasa, bo póki co już ponad 1000zł na scorpia paliwo poszło a jeżdżę krótko...

pepi - |9 Sty 2011|, 2011 08:01

YGH napisał/a:
Na pierwsze moto w MOIM posiadaniu to jest ok.
-nie za mocne to ;)
co do motorów sportowych -terenowych to ta wymiana tłoka jest przewidziana dla silnika bo
to są motory z bardzo wysilonym silnikiem -to że koszt takiej zabawy to około 2,5 tys
i pytanie kto jak katuje bo potem może korba bokiem :) bez wymiany widziałem takie coś

YGH - |9 Sty 2011|, 2011 14:12

pepicosi napisał/a:
YGH napisał/a:
Na pierwsze moto w MOIM posiadaniu to jest ok.

-nie za mocne to
co do motorów sportowych -terenowych to ta wymiana tłoka jest przewidziana dla silnika bo
to są motory z bardzo wysilonym silnikiem -to że koszt takiej zabawy to około 2,5 tys
i pytanie kto jak katuje bo potem może korba bokiem bez wymiany widziałem takie coś


piszę w "moim posiadaniu", już śmigałem na różnych motocyklach, prawko na motor posiadam już 3 i pół roku, no i pracuje na serwisie skuterów, quadów i motocykli więc mniej więcej jestem obyty :)
co do tych remontów - hondy mają niezawodne silnikami, co jakiś czas rozrząd, olej i tyle ingerencji w silnik, mam u mnie na osiedlu bardzo dobry serwis (były autoryzowany serwis hondy, teraz kawasaki) i właśnie tam zasięgałem pomocy przy zakupie. Są to moi znajomi więc byle kitu mi nie pocisną.

Co to terenowych to tam już częściej remonty ale to z wiadomych powodów.

pepi - |9 Sty 2011|, 2011 18:56

Wiek: 21
;) sorki ale nie umiem się powtrzymać :P
ja w twoim wieku jakbym miał F3 to chyba by mnie już nie było
ale może masz głowę na karku

YGH - |10 Sty 2011|, 2011 08:54

pepicosi napisał/a:
Wiek: 21
sorki ale nie umiem się powtrzymać


a tam mówisz :P pierwszy właściciel w kraju tego moto jest w moim wieku, drugi rok młodszy, a ja 3
na forum śląskich motocyklistów w moim wieku prawie każdy kto jeździł kiedyś na moto to ma F3, VFR, Fazera albo bandita. Jak ktoś ledwo prawko zrobił, a nigdy nie jeździł to przeważnie GS500 albo CB500 bierze.
A też wiek - nie jest powiedziane, ja jak prawko robiłem to jeszcze dowodu nie miałem, a egzaminator powiedział, że z całej grupy to ja najlepiej jeżdżę.
Mój szef z praktyk w Twoim wieku, Giksą K7 w godzinach szczytu 2 paczki po mieście zasuwa :shock: wszystko od człowieka zależy.
Stary Ziętarski ostatnio mówił, co za różnica czy on zrobi prawko jak ma 18 lat, czy 24 lata jak jest tak samo niedoświadczony.
A i tak wg statystyk najwięcej wypadków powodują kierowcy w wieku 25-39 lat.

pepicosi napisał/a:
ja w twoim wieku jakbym miał F3 to chyba by mnie już nie było
ale może masz głowę na karku


ja tam raczej nie szaleje, moto mam na dojazdy do pracy i na wypady gdzieś z grupką.
Znam takich w moim wieku co na pierwsze moto biorą sobie np. R1 ale to przesada! Widzę, że ty masz R1 to sam wiesz ;)

pepi - |10 Sty 2011|, 2011 14:20

no ja się R1 BOJĘ JAK DJABLI i lepiej niech tak zostanie jak się ma w głowie to i wiek nie gra roli tylko z wiekiem podobno rozum przychodzi
ale to też nie zawsze więc :)
a tak f3 bardzo fajny i trwały motor

YGH - |1 Wrz 2012|, 2012 13:27

dnia 01.09.2012r. motor sprzedany :/

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group