Grzeje sie !!!!!!!!!!!!!!!! |
Autor |
Wiadomość |
Chłodny Ar
Auto: Scorpio Cosworth '95
Wiek: 50 Dołączył: 20 Sie 2004 Skąd: Starogard
|
Wysłany: |21 Paź 2004|, 2004 07:13
|
|
|
Super byloby gdybys zwymiarowal. temperature zadzailania znam juz 79-83st.C Jezeli wymiary (srednice) beda pasowaly to mamy termostat w cenie ponizej 100. pozdrawiam!
Ps. Faktycznie posypalo sie ale to jakis blad i Moderator moglby usunac zbedne odpowiedzi. Dzieki |
|
|
|
|
Chłodny Ar
Auto: Scorpio Cosworth '95
Wiek: 50 Dołączył: 20 Sie 2004 Skąd: Starogard
|
Wysłany: |21 Paź 2004|, 2004 08:32
|
|
|
Najwazniejsza jest srednica kroccow tak zeby pasowalo do oryginalnych wezy, natomias dlugosc juz jest mniej istotna ale jezeli masz mozliwosc dokladnego pomierzenia to zawsze wiecej danych sie przyda. Pozdrawiam! |
|
|
|
|
sierars1 [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Paź 2004|, 2004 01:52
|
|
|
Wiec srednica kruccy wynosi 34mm po zewnetrznej.
Pozdrawiam
Jacek M.
SIERARS1 2.9 24V COSWORTH |
|
|
|
|
sierars1 [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Paź 2004|, 2004 01:59
|
|
|
Witam
Wiec zrobilem tak jak koledzy pisali zalalem plyn do zbiornikczka odczekalem az zassie dolalem ponownie plyn zassal jeszcze raz dolalem jeszcze troche ponizej minimum i po chwili uslyszalem jak cos zaczelo syczec i po chwili w zbiorniczku zaczol sie podnosic plyn od spodu zbiorniczka przy rurce zauwazylem bomble i po chwili wywalil plyn ze zbiorniczka wiec zalalem jeszcze raz i zakrecilem jak na razie nie zauwazylem zeby sie grzal sprawdzilem swiece sa ok.
Co otym sadzic ?
Pozdrawiam
Jacek M.
SIERARS1 2.9 24V COSWORTH |
|
|
|
|
_Mu. [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Paź 2004|, 2004 10:07
|
|
|
sierars1 napisał/a: | Witam
Czy koledze chodzilo o srednice kroccow czy dokladniejsze parametry takie jak dlugosc kroccow itp.
O a czemu zdjecie sie nie ukazalo
Pozdrawiam
Jacek M.
SIERARS1 2.9 24V COSWORTH |
Nie pokazało się, bo się nie miało prawa pokazać - ponieważ dałeś je w modelu barwnym przeznaczonym dla poligrafii a nie dla www. PrZekonwertuj je do RGB (: |
|
|
|
|
sierars1 [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Paź 2004|, 2004 16:25
|
|
|
Dzieki MU za pomoc,a tak przy okazji sie zapytam czy zna ktos dobry program graficzny do 3D. |
|
|
|
|
sierars1 [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Paź 2004|, 2004 23:43
|
|
|
Ostatnio uszczelki mnialem robione 7 miesiecy temu i byly sprawdzane glowice pod kontem czy nie sa zwichrowane i pekniete.
I mam jeszcze jeden problem czy to normalne ze po zagrzaniu i otwartym zbiorniczku wywala plyn ale nadmienie ze normalnie plyn przestal mi znikac i mam troche twardawe przewody.
SPEEDO zmienilem rozdzielczosc obrazka
Pozdrawiam
Jacek M.
SIERARS1 2.9 24V COSWORTH |
|
|
|
|
_Mu. [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Paź 2004|, 2004 01:20
|
|
|
sierars1 napisał/a: | Dzieki MU za pomoc,a tak przy okazji sie zapytam czy zna ktos dobry program graficzny do 3D. |
Ale do czego dobry, konkretnie? Modelowania, wizuaklizacji, animacji? |
|
|
|
|
sierars1 [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Paź 2004|, 2004 01:23
|
|
|
MU chodzi mi do modelowania i wizualizacji i najlepiej po polsku
Pozdrawiam
Jacek M.
SIERARS1 2.9 24V COSWORTH |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |24 Paź 2004|, 2004 01:43
|
|
|
ale jak ci wywala płyn? góra ze zbiorniczak przez korek? wiecej szczegółów poprosimy! |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
seru123 [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Paź 2004|, 2004 10:46
|
|
|
Weze sa twarde i maja byc bo uklad podczas normalnej pracy ma ponad 0.5 bara.
Co do wywalania wody ze zbiorniczka to nieciekawie.....tylko wlasnie kiedy ? czy zagrzewash silnik i otwierash ? bo wtedy to musi zasyczec i wywalic ......ale jak na odkreconym korku zagrzejesh silnik to nie ma prawa wywalac plynu nawet przy ostrym gazowaniu ....ma zasysac i wracac ale nie moze wylewac.....jak wylewa p przegazowaniu to znaczy ze dostaje cisnienie od strony silnika (gazy spalinowe) .
Przy malych przedmuchach uszczelki niekoniecznie silnik bedzie sie grzal, szczegolnie w cyklu miejskim tego nie widac. Silnik chodzac na niskich obrotach i duzo na wolnych nadazy sie odpowietrzyc przez korek ....bedzie sobie spokojnie syczal i to wszystko.
predzej go zagrzejesz na trasie ....wysokie obroty, czwarty bieg i tak przez 20 kilosow ...:)) wtedy moze sie okazac ze nagle zlapie temperature i dupa.
pzdr i oby to nie to
Sebastian |
|
|
|
|
sierars1 [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Paź 2004|, 2004 21:35
|
|
|
Rafał A.(antek) napisał/a: | ale jak ci wywala płyn? góra ze zbiorniczak przez korek? wiecej szczegółów poprosimy! |
Plyn wywala przy odkreconym kurku ale ostatni mnialem dziwne zjawisko ze po wylaczeniu silnika zaczela leciec woda od strony pasarzera ale czemu dopiero po wylaczeniu silnika.
Dzisiaj bylem z rodzinka na wypadzie poza mniastem i temperaturka stala ponizej polowy nawet w korkach, a gdy wracalem dwa razy mu wcisnolem pedal i zaczol juz lapac temperature az pod czerwona kreske a plynu w zbiorniczku jest tyle samo co bylo.
Pytanie co jeszcze pokaze.
Pozdrawiam
Jacek M.
SIERARS1 2.9 24V COSWORTH |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |26 Paź 2004|, 2004 01:20
|
|
|
nie zgodze sie z kolegą seru. Nawet po zagrzaniu nie ma prawa wywalać płynu. Przy gaoracym , czy nawet pracującym silniku na goraco. po odkreceniu korka ma tylko "syknąc" krótko, i juz. poziom płynu nie powinien sie podnieśc.a juz napewno nie powinno wywalac płynu!! wywala jak coś jest nie tak z uszczelka, czyli jak jest za duze ciśnienie w układzie. Normalnie po odkreceniu korka nic nie powinno siedziac, a przy przegazowaniu , powinno zniknac nieco wody (pompa zassie) i za chwile powrotem powinien podawac nadmiar ( małym gornym węzykiem) Jesli małym górnym zapodaje powietrze (syyczy wyraznie ) przy wolnych obrotach, to jest żle, jak duzo paruje spod korka, to tez jest żle, jak odrecasz na goracym korek i kipi woda, i mocno paruje, też jest źle. Co do tego ze leci po zhgaszonym, to najprawdopodobniej jak przestaje mielic pompa wody, to cisnienie zaczyna sobie szukac ujscia. tak to w trakcie jeszcze moze umykać (jesli jest) dziurą w uszczelce, a po zgaszeniu zaczyna leciec na złaczkach i spod korka. Mozesz sprobowac jeszcze manewru z lekkim popuszczeniem korka, i sprawdzic co sie bedzie działo. Woda tak czy siek jak by cos bylo nie tak musi znikac. moze chwilowo mało znika>? |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
sierars1 [Usunięty]
|
Wysłany: |26 Paź 2004|, 2004 03:11
|
|
|
SERU123 na trasie nie jestem w stanie go zagrzac ale na miescie jak najbardziej z tym ze ostatnio mam poziom wody na min. i nie chce sie grzac jak juz to bardzo rzadko, a przy odkrecaniu korka zaczyna przez chwile syczec ale woda nie bulgota.
I teraz nie wiem czy jechac na wymiane czy nie uszczelek a jak pojechalem do mechaniorow to powiedzieli ze nie ma mozliwosci sprawdzic czy uszczelak jest walnieta dopiero bo demontazu wyjdzie.
Pozdrawiam
Jacek M.
SIERARS1 2.9 24V COSWORTH |
|
|
|
|
zbyszek
WKZ U 802
Auto: '96, 2.9 24V, ASB LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 63 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: |26 Paź 2004|, 2004 08:54
|
|
|
Zmień mechanika . Powinien mieć taką gruchę którą wkłada w zbiorniczek i po zmianie lub nie koloru widzi czy uszczelka walnięta. Pięć minut pracy |
_________________ był 2.0 CL 89
byl 2.9 24v 92
jest 2.9 24V 96
Dochodzenie odszkodowań |
|
|
|
|
|