$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Grzeje sie !!!!!!!!!!!!!!!!
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Grzeje sie !!!!!!!!!!!!!!!!
Autor Wiadomość
Chłodny Ar 


Auto: Scorpio Cosworth '95
Wiek: 50
Dołączył: 20 Sie 2004
Skąd: Starogard
Wysłany: |21 Paź 2004|, 2004 07:13   

Super byloby gdybys zwymiarowal. temperature zadzailania znam juz 79-83st.C Jezeli wymiary (srednice) beda pasowaly to mamy termostat w cenie ponizej 100. pozdrawiam!
Ps. Faktycznie posypalo sie ale to jakis blad i Moderator moglby usunac zbedne odpowiedzi. Dzieki
 
 
 
Chłodny Ar 


Auto: Scorpio Cosworth '95
Wiek: 50
Dołączył: 20 Sie 2004
Skąd: Starogard
Wysłany: |21 Paź 2004|, 2004 08:32   

Najwazniejsza jest srednica kroccow tak zeby pasowalo do oryginalnych wezy, natomias dlugosc juz jest mniej istotna ale jezeli masz mozliwosc dokladnego pomierzenia to zawsze wiecej danych sie przyda. Pozdrawiam!
 
 
 
sierars1
[Usunięty]

Wysłany: |22 Paź 2004|, 2004 01:52   

Wiec srednica kruccy wynosi 34mm po zewnetrznej.

Pozdrawiam
Jacek M.
SIERARS1 2.9 24V COSWORTH
 
 
sierars1
[Usunięty]

Wysłany: |22 Paź 2004|, 2004 01:59   

Witam
Wiec zrobilem tak jak koledzy pisali zalalem plyn do zbiornikczka odczekalem az zassie dolalem ponownie plyn zassal jeszcze raz dolalem jeszcze troche ponizej minimum i po chwili uslyszalem jak cos zaczelo syczec i po chwili w zbiorniczku zaczol sie podnosic plyn od spodu zbiorniczka przy rurce zauwazylem bomble i po chwili wywalil plyn ze zbiorniczka wiec zalalem jeszcze raz i zakrecilem jak na razie nie zauwazylem zeby sie grzal sprawdzilem swiece sa ok.
Co otym sadzic ?

Pozdrawiam
Jacek M.
SIERARS1 2.9 24V COSWORTH
 
 
_Mu.
[Usunięty]

Wysłany: |22 Paź 2004|, 2004 10:07   

sierars1 napisał/a:
Witam
Czy koledze chodzilo o srednice kroccow czy dokladniejsze parametry takie jak dlugosc kroccow itp.
O a czemu zdjecie sie nie ukazalo
Pozdrawiam
Jacek M.
SIERARS1 2.9 24V COSWORTH


Nie pokazało się, bo się nie miało prawa pokazać - ponieważ dałeś je w modelu barwnym przeznaczonym dla poligrafii a nie dla www. PrZekonwertuj je do RGB (:
 
 
sierars1
[Usunięty]

Wysłany: |22 Paź 2004|, 2004 16:25   

Dzieki MU za pomoc,a tak przy okazji sie zapytam czy zna ktos dobry program graficzny do 3D.
 
 
sierars1
[Usunięty]

Wysłany: |22 Paź 2004|, 2004 23:43   

Ostatnio uszczelki mnialem robione 7 miesiecy temu i byly sprawdzane glowice pod kontem czy nie sa zwichrowane i pekniete.
I mam jeszcze jeden problem czy to normalne ze po zagrzaniu i otwartym zbiorniczku wywala plyn ale nadmienie ze normalnie plyn przestal mi znikac i mam troche twardawe przewody.
SPEEDO zmienilem rozdzielczosc obrazka :)

Pozdrawiam
Jacek M.
SIERARS1 2.9 24V COSWORTH
 
 
_Mu.
[Usunięty]

Wysłany: |23 Paź 2004|, 2004 01:20   

sierars1 napisał/a:
Dzieki MU za pomoc,a tak przy okazji sie zapytam czy zna ktos dobry program graficzny do 3D.


Ale do czego dobry, konkretnie? Modelowania, wizuaklizacji, animacji?
 
 
sierars1
[Usunięty]

Wysłany: |23 Paź 2004|, 2004 01:23   

MU chodzi mi do modelowania i wizualizacji i najlepiej po polsku :)

Pozdrawiam
Jacek M.
SIERARS1 2.9 24V COSWORTH
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |24 Paź 2004|, 2004 01:43   

ale jak ci wywala płyn? góra ze zbiorniczak przez korek? wiecej szczegółów poprosimy!
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
seru123
[Usunięty]

Wysłany: |24 Paź 2004|, 2004 10:46   

Weze sa twarde i maja byc bo uklad podczas normalnej pracy ma ponad 0.5 bara.

Co do wywalania wody ze zbiorniczka to nieciekawie.....tylko wlasnie kiedy ? czy zagrzewash silnik i otwierash ? bo wtedy to musi zasyczec i wywalic ......ale jak na odkreconym korku zagrzejesh silnik to nie ma prawa wywalac plynu nawet przy ostrym gazowaniu ....ma zasysac i wracac ale nie moze wylewac.....jak wylewa p przegazowaniu to znaczy ze dostaje cisnienie od strony silnika (gazy spalinowe) .

Przy malych przedmuchach uszczelki niekoniecznie silnik bedzie sie grzal, szczegolnie w cyklu miejskim tego nie widac. Silnik chodzac na niskich obrotach i duzo na wolnych nadazy sie odpowietrzyc przez korek ....bedzie sobie spokojnie syczal i to wszystko.
predzej go zagrzejesz na trasie ....wysokie obroty, czwarty bieg i tak przez 20 kilosow ...:)) wtedy moze sie okazac ze nagle zlapie temperature i dupa.

pzdr i oby to nie to
Sebastian
 
 
sierars1
[Usunięty]

Wysłany: |24 Paź 2004|, 2004 21:35   

Rafał A.(antek) napisał/a:
ale jak ci wywala płyn? góra ze zbiorniczak przez korek? wiecej szczegółów poprosimy!


Plyn wywala przy odkreconym kurku ale ostatni mnialem dziwne zjawisko ze po wylaczeniu silnika zaczela leciec woda od strony pasarzera ale czemu dopiero po wylaczeniu silnika.
Dzisiaj bylem z rodzinka na wypadzie poza mniastem i temperaturka stala ponizej polowy nawet w korkach, a gdy wracalem dwa razy mu wcisnolem pedal i zaczol juz lapac temperature az pod czerwona kreske a plynu w zbiorniczku jest tyle samo co bylo.
Pytanie co jeszcze pokaze.

Pozdrawiam
Jacek M.
SIERARS1 2.9 24V COSWORTH
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |26 Paź 2004|, 2004 01:20   

nie zgodze sie z kolegą seru. Nawet po zagrzaniu nie ma prawa wywalać płynu. Przy gaoracym , czy nawet pracującym silniku na goraco. po odkreceniu korka ma tylko "syknąc" krótko, i juz. poziom płynu nie powinien sie podnieśc.a juz napewno nie powinno wywalac płynu!! wywala jak coś jest nie tak z uszczelka, czyli jak jest za duze ciśnienie w układzie. Normalnie po odkreceniu korka nic nie powinno siedziac, a przy przegazowaniu , powinno zniknac nieco wody (pompa zassie) i za chwile powrotem powinien podawac nadmiar ( małym gornym węzykiem) Jesli małym górnym zapodaje powietrze (syyczy wyraznie ) przy wolnych obrotach, to jest żle, jak duzo paruje spod korka, to tez jest żle, jak odrecasz na goracym korek i kipi woda, i mocno paruje, też jest źle. Co do tego ze leci po zhgaszonym, to najprawdopodobniej jak przestaje mielic pompa wody, to cisnienie zaczyna sobie szukac ujscia. tak to w trakcie jeszcze moze umykać (jesli jest) dziurą w uszczelce, a po zgaszeniu zaczyna leciec na złaczkach i spod korka. Mozesz sprobowac jeszcze manewru z lekkim popuszczeniem korka, i sprawdzic co sie bedzie działo. Woda tak czy siek jak by cos bylo nie tak musi znikac. moze chwilowo mało znika>?
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
sierars1
[Usunięty]

Wysłany: |26 Paź 2004|, 2004 03:11   

SERU123 na trasie nie jestem w stanie go zagrzac ale na miescie jak najbardziej z tym ze ostatnio mam poziom wody na min. i nie chce sie grzac jak juz to bardzo rzadko, a przy odkrecaniu korka zaczyna przez chwile syczec ale woda nie bulgota.
I teraz nie wiem czy jechac na wymiane czy nie uszczelek a jak pojechalem do mechaniorow to powiedzieli ze nie ma mozliwosci sprawdzic czy uszczelak jest walnieta dopiero bo demontazu wyjdzie.

Pozdrawiam
Jacek M.
SIERARS1 2.9 24V COSWORTH
 
 
zbyszek 
WKZ U 802



Auto: '96, 2.9 24V, ASB LPG
Pomógł: 3 razy
Wiek: 63
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Kozienice
Wysłany: |26 Paź 2004|, 2004 08:54   

Zmień mechanika :D . Powinien mieć taką gruchę którą wkłada w zbiorniczek i po zmianie lub nie koloru widzi czy uszczelka walnięta. Pięć minut pracy :D
_________________
był 2.0 CL 89
byl 2.9 24v 92
jest 2.9 24V 96

Dochodzenie odszkodowań
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group