turbo diesel vm problem z mocą |
Autor |
Wiadomość |
koniu175 [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lut 2006|, 2006 19:35 turbo diesel vm problem z mocą
|
|
|
witam wszystkich mam pytanko czy każdy vm przy 1600 jest mułowaty czy tylko mój
jeżelim jade powyżej 2000 tysiecy jest rakieta ale do 1600 obr to masakra jak przeżucam z 1 na 2 to holera mnie bierze bo prszy mniejszych obrotach czy to jest normalne czy cos mi padło |
|
|
|
|
Matth [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lut 2006|, 2006 20:59
|
|
|
po prostu turbina rozpedza sie przy 2000obr i dopiero laduje konkretnie a nizej jest tzw. dziura taki urok td |
|
|
|
|
Tomek Z
Auto: Toyota Avensis 1600 VVTI 110 KM
Wiek: 54 Dołączył: 29 Maj 2005 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: |3 Lut 2006|, 2006 21:19
|
|
|
Koniu ! Nie powinno tak być że nagle autko wyrywa. Musi "ciągnąć" od dołu. Jeżeli chcesz sam w tym pogrzebać to zacznij od czujnika (czy zaworu, sam już nie wiem co to). Znajduje się na przodzie silnika. Więcej info na http://www.fordscorpio.co.uk/replacemap.htm . Spróbój jednak poszukać FACHOWCA, przez duże F bo łatwo ten silnik zepsuć.
Pozdro i daj znać jak poszło. |
_________________ ~~ Lubiłem swoją scorupkę ~~
była scorupka 12V6 fajna!
była cytrynka ZX
była scorupka '93 2,5 TD VM
był poldek z gazem
i 125 p, pomarańczowy!! |
|
|
|
|
Matth [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lut 2006|, 2006 21:27
|
|
|
no nie wiem jezdzilem wielorybem 97 z VMem z przebiegiem 130tys i tez wyrywal powyzej 2000 a ponizej mial dziure i silnik byl po diagnostyce i byl w 100% sprawny takze nie martwilbym sie specjalnie ale mozesz sprawdzic turbine i wtryski moze leja juz i mula auto zanim powietrza nie dostanie |
|
|
|
|
koniu175 [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lut 2006|, 2006 21:33
|
|
|
witam wszystkich silnik mam dopiero po remoncie wiec może musi sie rozchodzić ale na wszelki wypadek posprawdzam to i owo teraz dopiero zobaczyłem że miałem zasyfiony filtr powietrza jutro wymienie i napisze co i jak wielkie dzieki za rady panowie a jeszcze jedno jakie są objawy padniętego napinacza od paska klinowego bo ja założyłem nowy pasek a jakoś dziwnie mi skacze na alternatorze |
|
|
|
|
Matth [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lut 2006|, 2006 21:40
|
|
|
to tez moze byc przyczyna.. za malo powietrza.. pozniej turbina juz ssie konkretnie sama ale na poczatku neistety turbodziura |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |3 Lut 2006|, 2006 21:47
|
|
|
Nie znam się na dieslach, ale jeżeli zawór turbiny jest sterowany przez ECU (co wynika ze schematu), to dużo może dać wyczyszcenie sławetnego MAF-a.
A więc Tomek Z może mieć rację. Tylko może nie brać się od razu za wymianę, ale właśnie za CZYSZCZENIE |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
koniu175 [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lut 2006|, 2006 22:12
|
|
|
nie ja nie mam takiego zaworu przy filtrze powietrza u mnie jest tylko przewód doprowadzający powietrze i wejscie z odmy z boku |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |3 Lut 2006|, 2006 22:19
|
|
|
koniu175 napisał/a: | nie ja nie mam takiego zaworu przy filtrze powietrza u mnie jest tylko przewód doprowadzający powietrze i wejscie z odmy z boku |
Ano właśnie... MAF był w TD dopiero od 03/96. |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
koniu175 [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lut 2006|, 2006 22:27
|
|
|
mam jeszce pytanko jak wygląda napinacz paska klinowego w vm 2,5 td bo podejrzewam że u mnie jest pęknięty |
|
|
|
|
kapselek47 [Usunięty]
|
Wysłany: |4 Lut 2006|, 2006 12:59
|
|
|
witam na wsstępie to wielkie dzięki za numer telefonu do gościa od uszczelek napewno się przyda jeśli chodzi o brak mocy to mam podobny problem ale ja go zlokalizowalem to paliwo przy mrozach robisię jakies takie inne i vm inaczej pracuje jeśli chodzi o napinacz to jest to taki maly teleskopik ale sam posek możesz naciągnąć bo nie powinien skakać jeśli chodzi o sam teleskopik to IDENTYCZNY jest w oplu omega 2.5.td od 1994 roku a cena bracie DUŻO niższa a tak wogóle to ten silnik to kupa problemów i trzeba mieć worek kasy na naprawy wiem co piszę bo mam ten silnik od lat trzech i zawiódł mnie już wiele razy pozdrawiam |
|
|
|
|
koniu175 [Usunięty]
|
Wysłany: |4 Lut 2006|, 2006 14:06
|
|
|
zobaczymy jak sie bedzie sprawował mam silnik od wczesniejszej wersji w garażu wiec jakby co to sie podmieni
[ Dodano: 2006-02-04, 14:07 ]
a tu podaje nr tel do goscia z uszczelkami pod głowice 0627354497
[ Dodano: 2006-02-04, 19:22 ]
witam wszystkich mam dobrą wiadomosc doszłem czemu tak go muliło przy 1600 obr spadł przewód podcisnienia i tak sie robiło ale już jest ok |
|
|
|
|
kapselek47 [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Lut 2006|, 2006 14:14
|
|
|
koniu 175 napisz co z twoją bryczką czy i jak uporałeś się z problemem słabego motorku jesli chodsi o napinacz paska klinowego to trzy dni temu wymienilem na nowiutki tak jak mówiłem kupiłem napinacz od omegi 2.5 td rocznik 1994 czyli B koszty w ASO 254 zl koszty w sklepie 140 zyla napinacz jest ten sam identyczny pozdrowienia |
|
|
|
|
koniu175 [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Lut 2006|, 2006 23:43
|
|
|
witam serdecznie problem zniknął po zmianie filtra powietrza i niestety musze sprzedać moje autko a tu podaje link do aukcji
http://otomoto.pl/index.p...show&id=C858073
:692: :693: |
|
|
|
|
_Mu. [Usunięty]
|
Wysłany: |11 Lut 2006|, 2006 19:21
|
|
|
U hu hu hu hu - widzę, niemalże syndrom norbiego z wolowa.
Dziwi mnie tylko, że chcesz wcisnąć tego gniota ludziom, do których zwracałeś się o pomoc i którzy, w miarę możliwości starali się dopomóc.
Wstyd. |
|
|
|
|
|