Za mały parownik na ilość km? |
Autor |
Wiadomość |
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |4 Lis 2011|, 2011 15:00 Za mały parownik na ilość km?
|
|
|
Witam, posiadam parownik firmy Landi Renzo model SE81
Tutaj opis:
http://nagaz24.pl/redukto...,1433,p,pl.html
W opisie piszę że jest on przystosowany do max 136kM, mój scorpio ma 145kM, pytanie brzmi czy mam wymieniać parownik bo jest o 9kM słabszy? Czy taka mała różnica nie zrobi mu problemu? Chcę wstawić pod niego blosa i stąd takie pytanie.
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez Kamil_Scorpio_ |4 Lis 2011|, 2011 16:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |4 Lis 2011|, 2011 15:37
|
|
|
Wydoli, zwłaszcza, że tych 145KM raczej nie uzyskasz na LPG, poza tym to jedne z lepszych reduktorów i raczej mają nadwyżkę. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |4 Lis 2011|, 2011 16:41
|
|
|
Czyli nic innego nie pozostało jak zamówienie blosa A jak wtedy będzie ze spalaniem? Obecne spalanie to trasa przy prędkości 100-120km to 13-14l lpg/100km, miasto różnie z prędkością (nie jeżdżę przepisowo) od 20l w górę/100km |
Ostatnio zmieniony przez Kamil_Scorpio_ |4 Lis 2011|, 2011 16:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |4 Lis 2011|, 2011 17:39
|
|
|
Będzie tak samo. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |4 Lis 2011|, 2011 18:09
|
|
|
To blos nie obniży mi spalania jeżeli będzie dobrze wyregulowany? |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |4 Lis 2011|, 2011 18:20
|
|
|
Początkowo na pewno nie, jak będziesz czerpał radość z tego, że lepiej jedzie niż na palnikach |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |4 Lis 2011|, 2011 18:35
|
|
|
Zysio napisał/a: | jak będziesz czerpał radość z tego, że lepiej jedzie niż na palnikach |
o wiele
jak dobrze wyreguluje blosa to nizszym spalaniem tez bedzie sie cieszyl |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |4 Lis 2011|, 2011 18:59
|
|
|
Na pewno będzie radocha z mniejszego spalania, ale nadal twierdzę, że nie na początku, z powodu, o którym pisałem powyżej |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
Ostatnio zmieniony przez Zysio |4 Lis 2011|, 2011 18:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |4 Lis 2011|, 2011 19:49
|
|
|
Od razu lepiej
[ Dodano: |4 Lis 2011|, 2011 20:41 ]
Ale z chęcią poczekałbym też na opinie Struny, on jest specjalistą od tych blosów |
|
|
|
|
gorgo
Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2010 Skąd: Kraków/Czaple
|
Wysłany: |4 Lis 2011|, 2011 21:38
|
|
|
Tak jak pisali przedmówcy, na początku oczywiście przy dobrze wyregulowanym BLOSie nie ograniczysz spalania ze względu na to że autko odżyje pewnie, ale ogólnie powinno mniej palić. Co do parownika to wszystko zależy gdzie i jak jeździsz. Jakbyś chciał pomykać 200km/h autostradą przez dłuższą chwilę to może brakować. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770 |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |4 Lis 2011|, 2011 21:55
|
|
|
Od 20 litrów w górę to mi palił 2.8 z zarżniętym automatem. Na bogato chyba jeździsz i to bardzo bogato. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |4 Lis 2011|, 2011 22:11
|
|
|
I to z bardzo ślizgającym się ałtomatem.
Po Wawie przy ciężkiej nodze (ekhm - dynamicznej jeździe ) tak koło 18-19 l LPG/100 km 2.9 opaliło mi. |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |4 Lis 2011|, 2011 22:12
|
|
|
gorgo napisał/a: | Tak jak pisali przedmówcy, na początku oczywiście przy dobrze wyregulowanym BLOSie nie ograniczysz spalania ze względu na to że autko odżyje pewnie, ale ogólnie powinno mniej palić. Co do parownika to wszystko zależy gdzie i jak jeździsz. Jakbyś chciał pomykać 200km/h autostradą przez dłuższą chwilę to może brakować. |
Nie no nie przesadzajmy Ale lubię w trasie go czasem bujnąć np 160-180km/h ale nie więcej. Czyli powinno być wszystko w porządku?
pablo19 napisał/a: | Od 20 litrów w górę to mi palił 2.8 z zarżniętym automatem. Na bogato chyba jeździsz i to bardzo bogato. |
Na prawdę dużo mi pali, jak smok... wymienię świece i dam to sprawdzenia dla elektryka czy nie mam walniętych sond lambada, bo znajomy powiedział że to też może być przyczyną dużego spalania
[ Dodano: |4 Lis 2011|, 2011 22:13 ]
Zysio napisał/a: | I to z bardzo ślizgającym się ałtomatem.
Po Wawie przy ciężkiej nodze (ekhm - dynamicznej jeździe ) tak koło 18-19 l LPG/100 km 2.9 opaliło mi. |
Chciałbym żeby moje max spalanie zamykało się chociaż w tych 20l lpg/100km |
Ostatnio zmieniony przez Kamil_Scorpio_ |4 Lis 2011|, 2011 22:19, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Mysza
508303797
Auto: mk1 h-b 2.9 GL '88 MT75 + Blos
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Paź 2006 Skąd: Płock
|
Wysłany: |6 Lis 2011|, 2011 07:15
|
|
|
2.9 żeby odpychało się na gazie, musi go wchłonąć niestety ok 19 litrów na automacie. Blos dobra sprawa. Ale parownik ważniejszy. Ja to landi bym skierował w stronę śmietnika i zainwestował w OMVL R90 (do 400 koni/6l pojemności) i to nie jest żart tylko 250 zeta dobrze zainwestowane które wróci się w paliwie niebawem. Palniki 32-35 mm żeby dobrze ssał. Jeśli masz coś koło 40mm to nie będzie jechać. |
_________________ 2.0 CL '87
2.0 GL '89
2.9 GL '90
2.9 CLX '96
2.8 GL '85
2.9 24v Ghia '96
2.9 Ghia '96
2.0 CLX '95
2.0 16v Ghia '95
2.0 DOHC '94 |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |6 Lis 2011|, 2011 07:55
|
|
|
to może ja coś powiem
z palnikami to tak jest że czym mniejszy to lepiej jest na wolnych
góra jest słabsza
moim zdaniem 30 mm jest kompromisem
a na 35 mm nie wyobrażam sobie pracy tego silnika
co do dławienia układu palnikami dławi się i to sporo
blos poprawia paliwo ale kto śmiga na paliwie
OMVL dobry parownik ale jak się trafi a z tym to może być problem |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
|