Problem z odpowietrzeniem hamulcy mk1 |
Autor |
Wiadomość |
jawasaki
Auto: 90 Mk1 2.9 12v ASB
Wiek: 29 Dołączył: 28 Lis 2012 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: |8 Mar 2017|, 2017 13:26 Problem z odpowietrzeniem hamulcy mk1
|
|
|
Pisze bo juz sam nie wiem. Odpowietrzyłem hamulce zgodnie jak książka mówi. Z odpowietrzników leci czysty płyn bez pęcherzyków. A pedał nadal mięki i hamulcy zero. Jak się po naciska hamulec parę minut to robi się twardy. Ale jak się puści i naciśnie znów masło. Pompuje i pompuje i płyn wciąga ale dalej nic.... |
_________________ Na chwilę obecną :
-Corsa C gsi 1.8
-Ford Scorpio mk1 12V6 ASB
-Corsa b 1.2 45km
-BMW E34 540 |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |8 Mar 2017|, 2017 13:50
|
|
|
w jakim stanie masz wężyki hamulcowe? |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
jawasaki
Auto: 90 Mk1 2.9 12v ASB
Wiek: 29 Dołączył: 28 Lis 2012 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: |8 Mar 2017|, 2017 13:53
|
|
|
Wszystkie gumowe są nowe. |
_________________ Na chwilę obecną :
-Corsa C gsi 1.8
-Ford Scorpio mk1 12V6 ASB
-Corsa b 1.2 45km
-BMW E34 540 |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |8 Mar 2017|, 2017 14:55
|
|
|
Gumki w pompie hamulcowej na tłoczkach? I jak właczysz zapłon, to co sie dzieje z pompą ABS - chodzi i milknie, czy zasuwa długo? |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |8 Mar 2017|, 2017 15:13
|
|
|
grucha może już zużyta |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
jawasaki
Auto: 90 Mk1 2.9 12v ASB
Wiek: 29 Dołączył: 28 Lis 2012 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: |8 Mar 2017|, 2017 15:14
|
|
|
No pompuje po zapłonie około 5-10 i cichnie. Najlepsze jest to ze przed wymiana przewodów gumowych wszystko działało. |
_________________ Na chwilę obecną :
-Corsa C gsi 1.8
-Ford Scorpio mk1 12V6 ASB
-Corsa b 1.2 45km
-BMW E34 540 |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |8 Mar 2017|, 2017 16:33
|
|
|
zapowietrzony cały moduł ... to się kiepsko odpowietrzało . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
jawasaki
Auto: 90 Mk1 2.9 12v ASB
Wiek: 29 Dołączył: 28 Lis 2012 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: |8 Mar 2017|, 2017 16:37
|
|
|
Czyli co zostaje mi chyba pompowanie do skutku, czy jest jakaś lepsza metoda ? |
_________________ Na chwilę obecną :
-Corsa C gsi 1.8
-Ford Scorpio mk1 12V6 ASB
-Corsa b 1.2 45km
-BMW E34 540 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |8 Mar 2017|, 2017 16:38
|
|
|
jawasaki napisał/a: | Odpowietrzyłem hamulce zgodnie jak książka mówi. | czyli tak dokładniej, to jak to odpowietrzałeś ? bo w układzie z pompą elektryczną to nieco inaczej przebiega. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
jawasaki
Auto: 90 Mk1 2.9 12v ASB
Wiek: 29 Dołączył: 28 Lis 2012 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: |8 Mar 2017|, 2017 16:46
|
|
|
No najpierw przód lewe potem prawe na wyłączonym zapłonie. Potem tył lewy odkręcam odpowietrznik, hamulec naciskam i odpalam pompę i czekam aż zacznie wylatywac czysty płyn. A potem tak samo prawy tył. Najlepsze jest to ze na zakręconych odpowietrznikach jak pompuje jakiś czas to systematycznie wciąga płyn ze zbiornika. Tak jakby gdzieś powietrze w pompę było. |
_________________ Na chwilę obecną :
-Corsa C gsi 1.8
-Ford Scorpio mk1 12V6 ASB
-Corsa b 1.2 45km
-BMW E34 540 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |8 Mar 2017|, 2017 17:04
|
|
|
no niby kolejność właściwa - może faktycznie powietrze na pompie i trzeba sporo więcej przepompować żeby poszło. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
YaKuZ
MK1 ONLY?
Auto: Nie Volvo :P
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 13 Maj 2007 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |8 Mar 2017|, 2017 17:28
|
|
|
A moze rzeczywiscie grucha padla i zaciaga jakas uszczelka membranka czy czyms powietrze? |
_________________ VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |8 Mar 2017|, 2017 18:01
|
|
|
wymieniałem płyn to w sumie robota na jedną osobę i szybka bo samo pompuje . byle nie brakło w zbiorniczku płynu . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
jawasaki
Auto: 90 Mk1 2.9 12v ASB
Wiek: 29 Dołączył: 28 Lis 2012 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: |9 Mar 2017|, 2017 13:01
|
|
|
Chyba mam winnego. To zacisk, mimo nowego odpowietrznika puszcza płyn. Miałem założony przewód i był cały w płynie. Oczywiście nie cieknie jak się normalnie pompuje, dopiero jak pedał zrobi się twardy to chyba wtedy ucieka. Cóż zaciski do regeneracji |
_________________ Na chwilę obecną :
-Corsa C gsi 1.8
-Ford Scorpio mk1 12V6 ASB
-Corsa b 1.2 45km
-BMW E34 540 |
|
|
|
|
YaKuZ
MK1 ONLY?
Auto: Nie Volvo :P
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 13 Maj 2007 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |9 Mar 2017|, 2017 13:26
|
|
|
Nie tył przypadkiem a cieknie przy dzwigni recznego? |
_________________ VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB |
|
|
|
|
|