$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Jęczące wspomaganie :)
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jęczące wspomaganie :)
Autor Wiadomość
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 01:20   

Jesli jest ciemny to znaczy ze zuzyty :) Sprawdz tez czy w zawiesinie nie ma opilkow metalu
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 01:22   

A co jeśli będą ?? skrzynia do wymiany ??
 
 
 
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 01:27   

Olej do wymiany :) a opilki zawsze beda. W korku spustowym jest magnes ktory sciaga je wszystkie na dol dlatego przy wymianie trzeba go oczyscic.
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 01:32   

Fucktycznie, kiedyś w renowce jak wymieniałem to było coś takiego
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 11:18   

Witam
Zagladalem dzis do wspomagania... a tam su-cho :shock: nie wiem gdzie to ustrojstwo sie podzialo. Zadnych wyciekow pod samochodem :shock: Wymienial ktos moze oleum we wspomaganiu ? Jak sie odbywa cala ta ceremonia ? :)
Pozdrawiam
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 14:07   

Czytałem w mądrej książce kiedyś o tym i w zasadzie sama wymiana to pikuś tylko odpowietrzenie to niezłe kombinacje.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 14:13   

Tak to wstępnie wygląda ale nie zawsze się uda. a wtedy coś tam pisali co zrobic ale nie pamiętam dokładnie, musiałbym zerknąć do mądrej knigi a jedna leży u Hryniaka a druga u jeszcze innego skorupiaka.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
MarcinK
[Usunięty]

Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 14:28   

O ile dobrze pamietam to mowa tam byla o takim urzadeniu podcisnieniowym. Zakladalo sie je szczelnie zamiast korka na pojemnik oleju do wspomagania i czyms podobnym do pompki rowerowej wysysalo sie powietrze (wytwarzalo podcisnienie). Ale nie pamietam czy na pracujacym silniku, czy nie...
 
 
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 14:32   

Hmmm... czyli wychodzi na to ze samemu sie tego nie zrobi .... :(
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 15:45   

o własnie takie cosik tam pisało
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
hryniak
[Usunięty]

Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 16:29   

jak wrócę do domq to zaglądnę do Mądrej Knigi :-)
 
 
DaraZ
[Usunięty]

Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 20:08   

Jezeli by mial konsystencje smaru to chyba za dobrze nie jest ;-)
 
 
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |27 Kwi 2004|, 2004 01:11   

Hmmm..... moj kolega w Temprze tez we wspomaganiu ma taka maz wiec wnioskowalem ze to normalka :) Wiec bylbym dzwieczny za informacje czy da rade samemu zabrac sie do wymiany tego ustrojstwa czy czy nie bałdzo :wink: Jesli da rade to jak ?
Pozdrawiam
 
 
 
kuba 



Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy
Wiek: 48
Dołączył: 27 Kwi 2004
Skąd: Bielsko-Biała
  Wysłany: |27 Kwi 2004|, 2004 13:32   

Pompa zawsze troszkę rzęzi, szczególnie jak jest zużyta. A wymiana oleju przebiega mniej więcej tak, odkręć przewód ciśnieniowy od maglownicy, to co spłynie złap w jakies naczynie, odpal silnik i niech pompa wyrzuci z siebie i z układu wszystko, przekręć kołami w skrajne położenia, żeby i z magla w miarę dużo zeszło. Poskręcaj wszystko do kupy i powolutki małym strumieniam napełniaj układ, jak dolejesz do pełna , odczekaj jakies 10-15 minut i odpal silnik, pokręć kierownicą w prawo i w lewo kilka razy nie za szybko, układ powinien sie wstępnie odpowietrzyć. Zgrzyty w pompie powinny po kilku minutkach ustąpić, jeśli tak się nie dzieje, odpowietrz jeszcze raz po pół godzinie, musi działać.
 
 
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |28 Kwi 2004|, 2004 17:31   

Witam
Kupilem orlenowskie oleum do przekladni automatycznych zalalem wspomaganie i juz jest cichutko....... nic nie jeczy :) Mam tylko teraz zgryz ktoredy to ustrojstwo ucieka. Samochod pochodzil troszke, pokrecilem kierownica ale nie widac zadnych plam oleju.... przewody szczelne zadnych wyciekow czy pocenia sie....
Pozdrawaim
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group