Cieknący uszczelniacz konwertera. |
Autor |
Wiadomość |
konrad85
502 997 723
Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Gru 2012 Skąd: Lublin Swoboda
|
Wysłany: |24 Paź 2016|, 2016 11:46
|
|
|
WieSiu napisał/a: | cieklo jak się mocno zagrzal przez uszkodzony siemering) |
Sorki za OT ale ważne pytanie-waliło ogonem jak się zagrzał czy gdzie?? Bo mój coss nadal spuszcza się olejem z automatu po ostrym pałowaniu lub jak się dobrze nagrzeje |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |24 Paź 2016|, 2016 12:22
|
|
|
Między skrzynią, a silnikiem? |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |24 Paź 2016|, 2016 12:23
|
|
|
Zazwyczaj stamtąd daje, przy pompie własnie. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Maross
Auto: '89 2.9 Ghia Liftback ASB
Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Lis 2010 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: |24 Paź 2016|, 2016 12:50
|
|
|
Ano -uszczelniacz pompy/konwertera |
_________________ Był : LB '91 2.0 GL , 16h LB '92 2.0 GLX '94 2.9V6 Ghia '93 2.0 Ghia
Jest: 1989 2.9 Ghia Liftback
797 552 398 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |24 Paź 2016|, 2016 14:16
|
|
|
konrad85 napisał/a: | mój coss nadal spuszcza się olejem z automatu po ostrym pałowaniu lub jak się dobrze nagrzeje | to uważaj, bo może w końcu się zlać raz a porządnie, całą zawartością oleju w skrzyni. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |24 Paź 2016|, 2016 18:09
|
|
|
konrad85 napisał/a: | WieSiu napisał/a: | cieklo jak się mocno zagrzal przez uszkodzony siemering) |
Sorki za OT ale ważne pytanie-waliło ogonem jak się zagrzał czy gdzie?? Bo mój coss nadal spuszcza się olejem z automatu po ostrym pałowaniu lub jak się dobrze nagrzeje |
W windstarze więc tam ogona nie ma. Ale leciało przez ten uszczelniacz konwertera. Jak dołożyłem chłodnice to własciwie problem ustal,tylko szwajcaraka górka go zalatwila i musiałem czekać aż się olej schlodzi po wymianie uszczelniacza już nie cieklo. |
|
|
|
|
|