|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Czerwona dioda |
Autor |
Wiadomość |
MarcinQ
Auto: 1997, 2.3, ASB, Sedan, LPG, GHIA
Dołączył: 24 Maj 2011 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |12 Paź 2016|, 2016 16:03 Czerwona dioda
|
|
|
Pytanie pewnie banalne. Co jest nie tak, jesli dioda czerwona, ta na podszybiu, bali sie w czasie jazdy cały czas? |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Paź 2016|, 2016 19:21
|
|
|
Dioda jest od immobilisera, nie powinna sie palic, pewnie gdzies coś zwiera.
Auto normalnie odpala?? |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |12 Paź 2016|, 2016 19:23
|
|
|
a od alarmu chyba też jest ? |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |12 Paź 2016|, 2016 19:33
|
|
|
gufer-posepny napisał/a: | a od alarmu chyba też jest ? | też jest - jak uzbroisz podwójny rygiel, to wówczas miga, jak w alarmie.
Jak przyjdziesz po nocy, a miga szybko, to znaczy że jakieś zdarzenie było, które wzbudziło alarm. Jak świeci światłem stałym to chyba jest jakiś błąd.
Po zapaleniu auta powinna przez bodajże 15-20 sekund pomigać i tyle. |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Paź 2016|, 2016 19:35
|
|
|
poczytajcie angielskie forum, bo nie chce mi sie pisać |
|
|
|
|
MarcinQ
Auto: 1997, 2.3, ASB, Sedan, LPG, GHIA
Dołączył: 24 Maj 2011 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |12 Paź 2016|, 2016 20:58
|
|
|
Problem jest taki, ze dioda pali sie cały czas. I podczas jazdy i postoju
Oczywiscie z instrukcji wiem jaka jest jej funkcja, ale myslalem ze ciągłe świecenie coś znaczy.
Moze to zwarcie? A jesli tak to gdzie szukać w pierwszej kolejności? |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |12 Paź 2016|, 2016 21:01
|
|
|
Musiałbym poszukać, ale z tego co pamiętam, to jak świeci stale, to immo, albo błąd w sterowniku. |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
MarcinQ
Auto: 1997, 2.3, ASB, Sedan, LPG, GHIA
Dołączył: 24 Maj 2011 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |13 Paź 2016|, 2016 10:03
|
|
|
Jesli mogł byś sprawdzić, będe wdzięczny! |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |13 Paź 2016|, 2016 11:22
|
|
|
MarcinQ, bardzo proszę http://ford-scorpio.pl/fo...der=asc&start=0 Może to Cie naprowadzi na to o było u Ciebie robione. |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
MarcinQ
Auto: 1997, 2.3, ASB, Sedan, LPG, GHIA
Dołączył: 24 Maj 2011 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |17 Paź 2016|, 2016 10:51
|
|
|
Jest tak: zamek centralny działa, i włącza alarm. Alarm działa, po po otwarciu bagażnika zaczyna wyć. Dioda cały czas pali się, w czasie jazdy też, ale czasami, nieregularnie gaśnie, i po jakimś czasie zapala się znowu. Jak samochód stoi to niestety akumulator sie rozładowuje, więc na pewno jest jakieś zwarcie. I teraz pytanie: gdzie szukać zwarcia w pierwszej kolejności? Czy można odłączyć moduł alarmu, i jesli tak to gdzie on się znajduje? |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |19 Paź 2016|, 2016 17:21
|
|
|
czy masz oryginalny alarm i pilota? |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
MarcinQ
Auto: 1997, 2.3, ASB, Sedan, LPG, GHIA
Dołączył: 24 Maj 2011 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |19 Paź 2016|, 2016 20:41
|
|
|
Mam ten samochod od kilku dni i wydaje się że alarm jest oryginalny, a pilota niestety nie dostałem. I tylko jeden kluczyk... |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |20 Paź 2016|, 2016 18:57
|
|
|
jak więc załączasz alarm? jaką sekwencją kluczyka? i co z podwójnym ryglowaniem? Działa? i jaki masz sygnał alarmu? |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
MarcinQ
Auto: 1997, 2.3, ASB, Sedan, LPG, GHIA
Dołączył: 24 Maj 2011 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |20 Paź 2016|, 2016 20:48
|
|
|
Mam wrazenie ze alarm wlacza sie po prostu po zamknieciu drzwi kluczykiem. Podwojne ryglowanie wlaczam sekwencja kluczyka: w pozycje otwarte potem na kilka sekund w pozycje zamkniete. po zamknieciu kluczykiem dioda czasami miga jak powinna, czasami sie żarzy slabym ciaglym swiatelkiem, czasami miga jakos tak nieregularnie... |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |21 Paź 2016|, 2016 13:27
|
|
|
no to teraz się przyjryj jeszcze, czy po minucie od otwarcia nie zaczyna migać kodu błedu. Choć w twoim przypadku raczej nie tu jest problem, bo auto odpala. Zrób jeszcze jedną rzecz - owiń kluczyk folią aluminiową, włuż do stacyjki i zobacz, czy ci wtedy auto odpali.
[ Dodano: |21 Paź 2016|, 2016 13:27 ]
czas iść do domu ... włóż oczywiście .... |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |