Prośba o opinię - mapy |
Autor |
Wiadomość |
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 56 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |20 Paź 2015|, 2015 20:13
|
|
|
Reader napisał/a: | musi jeszcze zahaczać o kolektor dolotowy | jutro jeszcze poszukam
Reader napisał/a: | To jest pomiarowy ciśnienia, a trójnik jednocześnie czujnikiem temperatury lotnego LPG | Czy Twoim zdaniem to siedzi w dobrym miejscu? Reader napisał/a: | powinny być jednakowo wysokie dla całego zakresu | w instrukcji piszą, że w warunkach drogowych jest to praktycznie niewykonalne, a jak odptaszkuję "szybkie zbieranie mapy" to co? Mam cały dzień jeździć i je zbierać?
A ta kompensacja, o której pisze Larix ? |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |20 Paź 2015|, 2015 20:19
|
|
|
Aro napisał/a: | Czy Twoim zdaniem to siedzi w dobrym miejscu? |
Dobrym.
Aro napisał/a: | w instrukcji piszą, że w warunkach drogowych jest to praktycznie niewykonalne, a jak odptaszkuję "szybkie zbieranie mapy" to co? Mam cały dzień jeździć i je zbierać?
A ta kompensacja, o której pisze Larix ? |
E tam cały dzień, ze 30km styknie, robisz rundkę po okolicy i gotowe.
Ja tam nie załączam jednego biegu tylko jadę "normalnie" tak jak jeżdżę, tylko zwracam uwagę aby podobnie na LPG i benzynie.
Ja nie mam funkcji "szybkie..." i jakoś nie brakuje mi tego.
Co do kompensacji to przy tak krótkich połączeniach IMO zbędna.
Aro napisał/a: | Robiłem tak: po kalibracji upewniłem się, że jestem na benzynie i tak jak kazali w instrukcji jeździłem na jednym biegu (akurat na 3) z różnymi prędkościami i przyspieszeniami aż pokazał się wykres benzynowy. Wychodziło to różnie - od powiedzmy od 5 do 10km. Przełączałem się na lpg (choć mam wrażenie, że kiedyś samo się przełączało, ale nie jestem pewien) i to samo - aż do pojawienia się wykresu gazowego. Jeżeli w którymś zakresie czasów brakowało odczytów - czyli tych czerwonych i zielonych słupków to starałem się tak operować przyspieszeniem, by te braki uzupełniło. |
Ja to bym bardziej zwrócił uwagę na "kompletność" słupków niż pojawienie się wykresów. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
Ostatnio zmieniony przez Reader |20 Paź 2015|, 2015 20:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |20 Paź 2015|, 2015 21:43
|
|
|
Larix napisał/a: | Nie masz kompensacji pomiędzy stronami, czy nie dowidzę ? |
po co mu kompensacja pomiędzy listwami skoro ma trójnik wstawiony, to robi za kompensacje bo w reduktorze ma jeden zawór dopływu gazu zaślepiony? |
_________________ '87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |20 Paź 2015|, 2015 21:56
|
|
|
Kamil_Scorpio_ napisał/a: |
po co mu kompensacja pomiędzy listwami skoro ma trójnik wstawiony, to robi za kompensacje bo w reduktorze ma jeden zawór dopływu gazu zaślepiony? |
No niby tak ale ten czujnik na lewym wężu nie przydławia nieco lewej strony ? |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |20 Paź 2015|, 2015 22:27
|
|
|
Larix napisał/a: | Kamil_Scorpio_ napisał/a: |
po co mu kompensacja pomiędzy listwami skoro ma trójnik wstawiony, to robi za kompensacje bo w reduktorze ma jeden zawór dopływu gazu zaślepiony? |
No niby tak ale ten czujnik na lewym wężu nie przydławia nieco lewej strony ? |
Nie wiem Larix mam takie podzespoły, takie same dysze, wszystko i u mnie jest ok
KLIK TUTAJ |
_________________ '87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta |
Ostatnio zmieniony przez Kamil_Scorpio_ |20 Paź 2015|, 2015 22:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |21 Paź 2015|, 2015 08:21
|
|
|
Aro, a zasilanie reduktora masz miedzią czy Faro?
[ Dodano: |21 Paź 2015|, 2015 08:24 ]
Reader napisał/a: | Aro, a zasilanie reduktora masz miedzią czy Faro? |
Rurkę serwa hamulcowego masz łataną?
http://s1295.photobucket....e5b89d.jpg.html
Szczelna? |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 56 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |21 Paź 2015|, 2015 08:51
|
|
|
Reader napisał/a: | miedzią czy Faro | - miedziucha 8mm
Reader napisał/a: | Rurkę serwa hamulcowego masz łataną? | tak, złamało mi się na tym plastiku, ale pokleiłem i obkurczyłem (nie miałem niestety czarnej koszulki w tym rozmiarze). Powinno być szczelnie. Boję się raczej nieszczelności na wejściu do kolektora bo jakoś luźnawo tam jest, ale to chyba tak ma być, żeby pracowało. Zresztą popsikam dziś czymś po tym wszystkim i osłucham. |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |21 Paź 2015|, 2015 09:14
|
|
|
Popatrz czy nie zagięta po drodze gdzieś.
Aro napisał/a: | Boję się raczej nieszczelności na wejściu do kolektora bo jakoś luźnawo tam jest |
No to wymień o-ring na odpowiedni. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
Ostatnio zmieniony przez Reader |21 Paź 2015|, 2015 09:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
aviator
Auto: nie scorpio, nie ford; śmigło gwiazda i jazda
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 03 Cze 2010 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: |21 Paź 2015|, 2015 09:24
|
|
|
"Luźno" tam też jest na oryginalnym wężyku. Kilka lat temu kupiłem oryginał i też mnie to zdziwiło, ze tak lekko jest to tam osadzone ale jest ok. |
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°)
BMW i3, Mercedes Pilote Explorateur |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |21 Paź 2015|, 2015 09:25
|
|
|
A o-ring wymieniłeś w kolektorze? |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
aviator
Auto: nie scorpio, nie ford; śmigło gwiazda i jazda
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 03 Cze 2010 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: |21 Paź 2015|, 2015 09:28
|
|
|
Niestety nie, sam wezyk/rurke :-S |
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°)
BMW i3, Mercedes Pilote Explorateur |
|
|
|
|
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 56 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |21 Paź 2015|, 2015 17:45
|
|
|
Chłopaki, więc tak:
Przewód miedziany od zbiornika do reduktora nigdzie nie załamany, nie przygnieciony. Zresztą wydaje mi się, że przy zagnieceniu przewodu ten spadek ciśnienia objawiałby się po kilku sekundach a u mnie max. po ok 1s od "depnięciu"
Nieszczelności na wężach nie znalazłem, choć dopiero teraz, przy publikowaniu poniższych zdjęć zauważyłem małe uszkodzenie.
Na jednym podciśnień rzeczywiście jest trójniczek; wwiertka po podciśnienie jest tak jak na zdjęciach poniżej:
Odejście do serwa ogarnięte, zamiast takiego drewnianego oringu założyłem gumowy Na pewno tam podsysało. Teraz, po odpaleniu ten przewód zasysa, że ciężko nim ruszyć
Jutro muszę z lapkiem wyjechać na szosę i obadać, czy są jakieś różnice w stosunku do poprzedniego stanu. |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
Ostatnio zmieniony przez Aro |21 Paź 2015|, 2015 17:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |21 Paź 2015|, 2015 19:18
|
|
|
A eletrozawor przy reduktorze nie jest przypadkiem poziomo?
Czasami trzpień ulega zabrudzeniu i ładnie go skleja i wowczas jest problem z prawidłowym zasilaniem.
U mnie po chyba 20 tys km miałem już zakitowany.
Rozkrecalem i regenerowalem cały reduktor a na koniec okazalo sie ze problem byl w zaworku, ktory z resztą mozna zdjac bez demontażu tego całego szajsu. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 56 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |21 Paź 2015|, 2015 21:16
|
|
|
Zajrzę jutro, ale zdaje się, że jest pionowo, na górze reduktora.
Na pewno, bo króciec od podciśnienia mam po przeciwnej stronie. Instalacja na gwarancji, więc nie wiem, czy mogę tam gmerać. |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |21 Paź 2015|, 2015 23:34
|
|
|
Reader napisał/a: | Ja przykładowo przy roboczym ~1bar, minimalne ciśnienie mam na 0,65 |
Czyli nieciekawie
Aro napisał/a: | zjechałem ciśnieniem do 1,0 |
Podnieś do 1,3 - 1,4 zamiast szukać dziury w całym |
_________________ Scorpio forever |
Ostatnio zmieniony przez ford2fast |21 Paź 2015|, 2015 23:38, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
|