bob źle zmienia biegi |
Autor |
Wiadomość |
Robert !!!
Auto: '96 2,9 24V ASB, sedan+LPG
Wiek: 41 Dołączył: 23 Mar 2012 Skąd: Tłuszcz
|
Wysłany: |17 Wrz 2015|, 2015 01:59
|
|
|
Tak nie do końca. Dziś znowu to samo. Albo i więcej. Zaświecił się tempomat, co jakiś czas TCS i ABS, lub sam TCS. Prędkościomierz robi co chce. Mam nadzieję, że to wina wiązki od tempomatu tylko teraz pytanie czy da się wypiąć gdzieś pod deską, żeby auto normalnie pracowało bez tego udogodnienia póki co?
Zauważyłem też, że nie działa elektryczne regulowanie wysokości świecenia reflektorów. |
_________________ Scorpio sedan 96' 2.9 24V BOB
Sierra sedan 89' 2.9 24V BOA |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Wrz 2015|, 2015 05:08
|
|
|
Wiązke da się wypiac, odchylasz deske i na słupku masz biała wtyczke.
Ewidentnie wiazka TSC/Spryski/Tempomat
plus duza skrzynka skoro wiazka podłuznicy zrobiona |
|
|
|
|
Robert !!!
Auto: '96 2,9 24V ASB, sedan+LPG
Wiek: 41 Dołączył: 23 Mar 2012 Skąd: Tłuszcz
|
Wysłany: |17 Wrz 2015|, 2015 09:37
|
|
|
Dużą skrzynkę jakieś 3lata temu wyciągałem, suszyłem i poprawiłem upalne chyba dwa piny bo zegary się nie podświetlały. Coś jeszcze z nią trzeba robić? |
_________________ Scorpio sedan 96' 2.9 24V BOB
Sierra sedan 89' 2.9 24V BOA |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Wrz 2015|, 2015 10:11
|
|
|
Rozebrac, wyczyscic i zakonserwowac. |
|
|
|
|
Robert !!!
Auto: '96 2,9 24V ASB, sedan+LPG
Wiek: 41 Dołączył: 23 Mar 2012 Skąd: Tłuszcz
|
Wysłany: |17 Wrz 2015|, 2015 12:08
|
|
|
Jankes napisał/a: | Rozebrac, wyczyscic i zakonserwowac. |
To akurat ją zrobiłem ok 3 lat wstecz |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |17 Wrz 2015|, 2015 12:24
|
|
|
Robert !!! napisał/a: | To akurat ją zrobiłem ok 3 lat wstecz | - ale to było 3 lata temu, więc mogło się to zmienić. Choć mi się raczej wydaje, że to wiązka może być nie zrobiona porządnie. |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |17 Wrz 2015|, 2015 12:28
|
|
|
A jak to jest ze jak zabrałem się u siebie za podluznicy to ta wiązka obejmowała i ABS/tcs,tempomat, czujnik temperatury,servotronic, wentylatory i kompresor zawieszenia i pewnie coś jeszcze o czym nie pamiętam ? Jakoś nie pamiętam aby to było oddzielone od wiazki podluznicy. Teraz się nie dziwię ze zuzylem 150m kabla a i tak ciut mi go zabrakło. |
Ostatnio zmieniony przez WieSiu |17 Wrz 2015|, 2015 12:30, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Wrz 2015|, 2015 15:24
|
|
|
Wiazka silownik tcs, spryski i tempomat to osobna wiazka ktora tez idzie podluznica. |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |17 Wrz 2015|, 2015 16:05
|
|
|
To skoro idzie w takich samych kiepskich warunkach to należy zawsze wszystko robić! |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Wrz 2015|, 2015 16:32
|
|
|
Dokladnie ale niektorzy nie robia. |
|
|
|
|
Robert !!!
Auto: '96 2,9 24V ASB, sedan+LPG
Wiek: 41 Dołączył: 23 Mar 2012 Skąd: Tłuszcz
|
Wysłany: |30 Wrz 2015|, 2015 00:31
|
|
|
Wypiąłem kostkę białą ze słupka i zapaliły się kontrolki ABS i TCS czy jak to tam.
Auto pięknie biegi zmienia, nie szarpie, nie wali. Prędkościomierz pokazuje prędkość bez zastrzeżeń i naprawił się obrotomierz który przeklamywał i się przekrecał na wysokich obrotach. Teraz chodzi ok.
Minusem całej operacji jest to, że po zamknięciu auta i zostawieniu go na 3dni musiałem robić dzisiaj włam do niego, ponieważ coś rozładowało doszczętnie akumulator. Zero reakcji. Po przekreceniu kluczyka martwica totalna
[ Dodano: |30 Wrz 2015|, 2015 00:33 ]
Widzę, że chcąc, nie chcąc będę musiał szybko ogarnąć tą wiązkę jeśli chcę tym autem jako tako się poruszać.
[ Dodano: |30 Wrz 2015|, 2015 00:36 ]
Ważne pytanie teraz, czy wszystkie kable z tej białej kostki idą bezpośrednio w komorę silnika czy kilka gdzieś pod deska zostaje? |
Ostatnio zmieniony przez Robert !!! |30 Wrz 2015|, 2015 00:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Wrz 2015|, 2015 07:00
|
|
|
Jak masz spryski lamp to przekaźnik jest pod deska, jeśli nie masz sprysków to całośc idzie przez sciane grodziowa |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |30 Wrz 2015|, 2015 14:33
|
|
|
A 2 kabelki od przekaźnika od sprysków są wpięte zq zegarami do wiązki pod dechą aut. To tak jakbyś chciał wyjąć cała tą wiązkę z podstawką przekaźnika od sprysków na stół |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Wrz 2015|, 2015 15:57
|
|
|
Hymm... |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |30 Wrz 2015|, 2015 16:46
|
|
|
No tak jest. Za zegarami masz dwie jakby wtyczki które są w rzeczywistości zworkami i stamtąd przekaźnik bierze sygnał o włączonych światłach i o naciśnięciu dzyndzla od spryskiwacza na manetce. Zakładałem to u siebie i robiłem na podstawie innej wiązki. |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
|
|
|
|
|