$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Scorpio 2.0 :)
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Scorpio 2.0 :)
Autor Wiadomość
Mad_MAX 


Auto: '95 2.0 sedan +LPG
Dołączył: 02 Sty 2015
Skąd: Kraków
Wysłany: |3 Sty 2015|, 2015 12:24   

No od wczoraj naprawiłem centralny , bo z pilota też nie działał , radio bo było zakodowane , no i dzisiaj climatronic :) Jeszcze dzisiaj muszę wymyć auto porządnie , bo normalnie taki syf był na aucie i w aucie , że ja cie kręcę :( Stało to auto chyba z rok nie jeżdżone , a w środku to jakieś balangi się odbywały.
 
 
 
konrad85 
502 997 723



Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Wiek: 39
Dołączył: 07 Gru 2012
Skąd: Lublin Swoboda
Wysłany: |3 Sty 2015|, 2015 14:41   

w razie w to pisz co go boli,forumowicze na pewno chętnie pomogą :)
a tak w ogóle to witamy w gronie posiadaczy forda scorpio :)
życzę Ci cierpliwości i wytrwałości :)
 
 
Mad_MAX 


Auto: '95 2.0 sedan +LPG
Dołączył: 02 Sty 2015
Skąd: Kraków
Wysłany: |3 Sty 2015|, 2015 19:36   

konrad85 napisał/a:
w razie w to pisz co go boli,forumowicze na pewno chętnie pomogą :)
a tak w ogóle to witamy w gronie posiadaczy forda scorpio :)
życzę Ci cierpliwości i wytrwałości :)


Na pewno skorzystam z pomocy :)

Dzisiaj już go prawie domyłem , jeszcze ze dwa razy i będzie na błysk :)

Udało mi się odnaleźć w czeluściach deski panel do komputera :) Brakuje mi tylko przycisku MODE , pewnie nie dostane samego nigdzie :)
Zamknąłem też szyberdach ręcznie ale obawiam się , że mi się gwint trochę popsuł , bo strasznie topornie to szło i musiałem mocno kombinerki ściskać.

Z takich bolączek mechanicznych to w lewym kole przy skręcaniu w miejscu i zawracaniu na przykład coś się tłucze , obstawiam albo amortyzator albo jakąś gumę na wahaczu czy cuś :)
Oprócz tego mam dziurę gdzieś w tłumiku ale w poniedziałek to ogarnę u tłumikarza i tak mi się wydaje , że silnik tak nie chodzi jakby super równo i hmm "kulturalnie". Nigdy nie miałem styczności z małymi silnikami , więc nie wiem do końca jak on ma się zachowywać hehehe.

Takie jeszcze pytanko , dostałem w komplecie do auta nowe sprężyny cały komplet , mam je wymienić? Po czym poznać , że moje już wymagają wymiany ? Nadmienię , że na dziurach , nierównościach nic nie czuję , bardzo ładnie zbiera wszystko i nic się nie tłucze.

Chcę też wymienić olej i filtr oleju oraz filtr kabinowy , ile oleju tu wchodzi i jaki najlepiej zalać ?

Z góry dzięki za odpowiedzi i sorry za przy długie pytania hehehe :)

A tak swoją drogą , w życiu bym się nie spodziewał takiego auta za takie pieniądze hehe. Chociaż jak go kupowałem , to większość by nie dała 500zł za niego , bo był tak uwalony wszędzie , jakieś plastiki poodczepiane , trochę tych bolączek co wymieniłem (co nie każdy by sam sobie porobił) i jeszcze w komplecie dostałem opony zimowe i letnie na 16" , do tego komplet sprężyn , takie duże gumy , jakby do wahaczy czy coś oraz nowe reparaturki progów i nadkoli :)
Ostatnio zmieniony przez Mad_MAX |3 Sty 2015|, 2015 19:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |3 Sty 2015|, 2015 21:53   

Mad_MAX napisał/a:
Zamknąłem też szyberdach ręcznie ale obawiam się , że mi się gwint trochę popsuł , bo strasznie topornie to szło i musiałem mocno kombinerki ściskać.

Nie stresuj się z tego powodu i tak trzeba całość wymienić :)
_________________
Scorpio forever
 
 
Mad_MAX 


Auto: '95 2.0 sedan +LPG
Dołączył: 02 Sty 2015
Skąd: Kraków
Wysłany: |3 Sty 2015|, 2015 23:15   

ford2fast napisał/a:
Mad_MAX napisał/a:
Zamknąłem też szyberdach ręcznie ale obawiam się , że mi się gwint trochę popsuł , bo strasznie topornie to szło i musiałem mocno kombinerki ściskać.

Nie stresuj się z tego powodu i tak trzeba całość wymienić :)


Tzn. cały szyberdach ????????????
 
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |3 Sty 2015|, 2015 23:52   

Mad_MAX napisał/a:
ford2fast napisał/a:
Mad_MAX napisał/a:
Zamknąłem też szyberdach ręcznie ale obawiam się , że mi się gwint trochę popsuł , bo strasznie topornie to szło i musiałem mocno kombinerki ściskać.

Nie stresuj się z tego powodu i tak trzeba całość wymienić :)


Tzn. cały szyberdach ????????????


Tak, bo scisnałes zebatke kombinerkami czyli zniszczyłeś wielklin, zamiast wkrecic w nia srubke i zamknac kluczem.
A problem w tym ze niezardzewiałych szyberdachów praktycznie nie ma...
 
 
lukas2 
Mk2 rulez



Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Wiek: 42
Dołączył: 06 Sie 2010
Skąd: Police
Wysłany: |4 Sty 2015|, 2015 00:59   

Jankes napisał/a:
A problem w tym ze niezardzewiałych szyberdachów praktycznie nie ma...

A to święta prawda jest chociaż ja znalazłem. Jak ja płaczę za ostatnim Scorpio na szrocie jak dla mnie był w super stanie a ktoś go oddał do pocięcia...
Do silnika a wchodzi ci kolo 4,3 litra oleum. Nalej 4, odpal i ewentualnie dolej brakującą ilość. Jaki olej? Taki jaki był lany w sensie czy syntetyk czy mineralny. Ja używam motula i jestem mega zadowolony. Filtr najlepiej kupuj Motorcrafta a na pewno nie filtrona. Filtr kabinowy to najmniejszy problem. jaki kupisz taki będzie.
Mad_MAX napisał/a:


Takie jeszcze pytanko , dostałem w komplecie do auta nowe sprężyny cały komplet , mam je wymienić? Po czym poznać , że moje już wymagają wymiany


Po odległości między oponą a nadkolem
_________________
Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r
Ostatnio zmieniony przez lukas2 |4 Sty 2015|, 2015 01:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |4 Sty 2015|, 2015 01:56   

Jankes napisał/a:
A problem w tym ze niezardzewiałych szyberdachów praktycznie nie ma...

Że niby nie ma lekko pracujących szyberdachów ? :)
_________________
Scorpio forever
 
 
lukas2 
Mk2 rulez



Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Wiek: 42
Dołączył: 06 Sie 2010
Skąd: Police
Wysłany: |4 Sty 2015|, 2015 11:21   

ford2fast napisał/a:
Że niby nie ma lekko pracujących szyberdachów ?

Raczej Jankesowi chodziło o ramy okien że nie ma ich w stanie zdrowym
_________________
Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r
 
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |4 Sty 2015|, 2015 11:32   

ford2fast napisał/a:
Jankes napisał/a:
A problem w tym ze niezardzewiałych szyberdachów praktycznie nie ma...

Że niby nie ma lekko pracujących szyberdachów ? :)


Lekko pracujące są, ale takie bez rdzy już gorzej.
 
 
aviator 



Auto: nie scorpio, nie ford; śmigło gwiazda i jazda
Wiek: 44
Dołączył: 03 Cze 2010
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: |4 Sty 2015|, 2015 11:38   

zawsze jest jakiś problem. Moze dorwiesz szyber bez rdzy (mi się udało) ale nie będziesz go miał do czego przykrecic, bo nie odkręcisz starego od prowadnic.
Latwiej jest już chyba wymienic komplet....
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°)
BMW i3, Mercedes Pilote Explorateur
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |4 Sty 2015|, 2015 13:29   

Jankes napisał/a:
ford2fast napisał/a:
Jankes napisał/a:
A problem w tym ze niezardzewiałych szyberdachów praktycznie nie ma...

Że niby nie ma lekko pracujących szyberdachów ? :)


Lekko pracujące są, ale takie bez rdzy już gorzej.

A ta kapka rdzy to w czym przeszkadza bo nie kumkam :shock: :):
_________________
Scorpio forever
 
 
Mad_MAX 


Auto: '95 2.0 sedan +LPG
Dołączył: 02 Sty 2015
Skąd: Kraków
Wysłany: |4 Sty 2015|, 2015 13:33   

A ja nie wiem o jaką rdzę chodzi :P i dlaczego muszę CAŁY szyberdach wymieniać ??
 
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |4 Sty 2015|, 2015 13:38   

Mad_MAX napisał/a:
A ja nie wiem o jaką rdzę chodzi

W głowie :) Niektórzy szukają dziury w całym :)
_________________
Scorpio forever
 
 
żabka13 


Auto: 95 2.0 MSB sedan+lpg
Wiek: 36
Dołączyła: 13 Cze 2012
Skąd: Kielce
Wysłany: |4 Sty 2015|, 2015 13:50   

Mad_MAX napisał/a:
Z takich bolączek mechanicznych to w lewym kole przy skręcaniu w miejscu i zawracaniu na przykład coś się tłucze , obstawiam albo amortyzator albo jakąś gumę na wahaczu czy cuś :)
pewnie drążek stabilizatora, nie są drogie, a jak stukają to warto zmienić
_________________
jeśli chcesz zostać ze mną...to jeździj moja cierpliwość ma swoje granice...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group