Ford Scorpio/Granada 2.0 91r by Pióro |
Autor |
Wiadomość |
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |22 Lis 2014|, 2014 00:58
|
|
|
Jak chcezz bawić się w doposażanie to rób to w miarę oryginalnie, a nie hybryde mk1 z mk3. Popsujesz sobie efekt całości zobaczysz. Ja mam wyrzuty za fotochrom z mk3 w mk2 |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
Ostatnio zmieniony przez lukas2 |22 Lis 2014|, 2014 00:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Boni
Auto: Lexus SC430 '03
Wiek: 52 Dołączył: 21 Maj 2005 Skąd: Dublin
|
Wysłany: |22 Lis 2014|, 2014 02:39
|
|
|
Wiadomo, miłośnicy ori gratów zejdą na serce i zechcą spalić komisyjnie za takie przeróbki, ale kogo to obchodzi
Fotele spoko, i nie przesadzajmy, że jakaś wielka hybryda, miałem mk3 wieloryba jasne szmaty w merkurze i moim zdaniem źle nie było, było dobrze, kto widział na zlotach, ten wie. Skądinąd to też był komplet z kombi i rzeźbiony tył.
Koła trochę przegięte moim zdaniem do tak starej bryły - jak ktoś lubi tego typu wzory, to jednak polecałbym rozważyć ori RS "szprychy", niby podobne, ale zacznie lepiej leżą na Scopio. I podobnie upierdliwe były w utrzymaniu jak każde "szprychy". Zresztą, ja ogólnie nienawidzę niskich profili i tej [censored] mody, przeciwnej estetyce, technice i zdrowemu rozsądkowi, na zakładanie samochodom kół od lokomotyw nieco pomalowanych gumą, więc za profil 40 masz u mnie automatycznie -15 do sympatii |
_________________ http://bs-blog.clouds-forge.eu |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Lis 2014|, 2014 07:59
|
|
|
Własnie o tym pisałem na samym początku, zeby nie przegiac z Ghiowaniem jak ja w bordowej jedynce... |
|
|
|
|
Boni
Auto: Lexus SC430 '03
Wiek: 52 Dołączył: 21 Maj 2005 Skąd: Dublin
|
Wysłany: |22 Lis 2014|, 2014 13:43
|
|
|
Jankes napisał/a: | Własnie o tym pisałem na samym początku, zeby nie przegiac z Ghiowaniem jak ja w bordowej jedynce... |
Wiesz, akurat ja nie bardzo mogę przyganiać za rzeźbienie mk1 |
_________________ http://bs-blog.clouds-forge.eu |
|
|
|
|
Darek_Police
thesilent
Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Wiek: 41 Dołączył: 03 Wrz 2007 Skąd: Sollstedt DE
|
Wysłany: |22 Lis 2014|, 2014 13:52
|
|
|
poza tym to scorpio ma charakterystykę zawieszenia daleko odbiegającą od niskoprofilowych kół. W moim odczuciu fajniej wyglądałby na oryginalnych 15". No ewentualnie jak chcesz większe, to od kosa.
Ale to Twoje auto i przede wszystkim ma się Tobie podobać. Bardzo fajny stan. |
_________________ Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC |
|
|
|
|
pióro696
Pióro
Auto: 91,2.0,mt75,hatchback
Wiek: 33 Dołączył: 16 Lis 2014 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: |22 Lis 2014|, 2014 14:25
|
|
|
No tak
Każdy ma inne podejście do rzeczy ja lubie chore auta i moje bedzie bardzo chore Nie lubię jeździć serią tak jak już pisałem. Jak tylko zrobie zdjęcie wnętrza to sie przekonacie ze fotele siadły jakby były z tego modelu. Kolor skóry taki jak na boczkach więc myśle ze hybryda toto nie jest.
Co do kół hmm no Panowie to jest jak z butami u kobiet jak bym był kobietą to bym chodził na szpilkach które by błyszczały,a nie w air max-ach. Nie lubie małych kół i gdy auto sie przechyla jak ponton w zakręcie. Może macie racje ze to nie do scorpio ,ze ten samochod ni krzty sportowości w sobie nie ma ale to każdy pod Siebie robi.
BBS Rs pięknie pomarzyć, w takim rozmiarze to za ori ponad 5tys trzeba dać zeby wmiare nie pospawane były. Seryjne od cossy tez mi sie podobają ale jak dla mnie za małe pod takie potężne nadkola.
Tych których załamałem to przepraszam
Auto ma jeszcze kilka przeróbek
Hm załamiecie sie gdy powiem jakie zawieszenie jest w trakcie montażu, bo wiem jest to zawiecha typu air-ride . Dla tych którzy nie wiedzą to zawieszenie pneumatyczne zamiast sprężyn są poduszki. Możliwość regulacji wysokości skok około 20cm. Na tym nie kończymy do końca roku mam zamiar skończyć ten zawias jeśli pieniążków bd na tyle a przyszły rok to zabawa u lakiernika czyli kompletny nowy lakier i wartałoby wymienić szybę przednią bo nie grzeje jest rozklejona u góry i u dołu a dodatkowo jest tak porysowana ze nic nie widze jak słonce nisko świeci. |
_________________ Rezaj everyday ! |
|
|
|
|
pióro696
Pióro
Auto: 91,2.0,mt75,hatchback
Wiek: 33 Dołączył: 16 Lis 2014 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: |22 Lis 2014|, 2014 14:29
|
|
|
I felga pierwszy dzien po zakupie
|
_________________ Rezaj everyday ! |
Ostatnio zmieniony przez pióro696 |22 Lis 2014|, 2014 14:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
sobolaqe
Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Dołączył: 27 Wrz 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |22 Lis 2014|, 2014 15:59
|
|
|
pióro696 napisał/a: | :) No tak
Każdy ma inne podejście do rzeczy ja lubie chore auta i moje bedzie bardzo chore Nie lubię jeździć serią tak jak już pisałem. J |
Czyli z ladnego klasyka bedzie rzezba daleka od oryginalu
No ale coz, kazdy robi z samochodem co chce i niekoniecznie musi sie bawic w restaurowanie jesli go ciagnie do przerabiania |
_________________ pzdr
piotrek
508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6 |
|
|
|
|
pióro696
Pióro
Auto: 91,2.0,mt75,hatchback
Wiek: 33 Dołączył: 16 Lis 2014 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: |22 Lis 2014|, 2014 20:15
|
|
|
Tak jak napisałem seria nie będzie
Co do odrestaurowania i pozostawienia w serii. Jest to bardzo dobry pomysł ale jakoś to za mną nie przemawia.
Rzeźba to by była jakbym pozakładał jakies laminaty i inne pierdoły znaczków miliony i ogólnie Tuning w huuy
To ma być auto pozostawione w bryle oryginału z tym ze koła mają być spasowane z nadkolami tzw. stance .
Środek ma być zachowany prawie w oryginale. Wleciały inne fotele i w miare dobrze grające audio z konieczności bo seria sie rozleciała. Do tego chciałbym szyby elektryczne i podłokietnik z przodu.
Co do rzeźby pewnie chodzi Ci o zawieszenie, gwarantuje Ci ze nie znajdziesz bardziej komfortowego zawieszenia niz air ride powietrze jest przyszłością co widać po nowych autach.
Można sie czepiać ze do tak starego auta wkladam nowoczesność .
Gwarantuje ze z zewnątrz sie tego nie zobaczy a wszystkie graty potrzebne do napełnienia poduszek ciśnieniem będą ukryte. |
_________________ Rezaj everyday ! |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |22 Lis 2014|, 2014 20:38
|
|
|
mysle ze winienes zainwestowac w dystanse na tyl |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
pióro696
Pióro
Auto: 91,2.0,mt75,hatchback
Wiek: 33 Dołączył: 16 Lis 2014 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: |22 Lis 2014|, 2014 20:42
|
|
|
Kevin Xy, tak zgadza się dystanse siądą tylko najpierw musze założyć zawias żeby wiedzieć ile tego dystansu będzie potrzeba. |
_________________ Rezaj everyday ! |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |22 Lis 2014|, 2014 20:49
|
|
|
tak tak, ja rozumie
dlatego w tej chwili nie pisze abys wyrownal auto, bo to wszystko wyjdzie po zmianie zawiechy |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |22 Lis 2014|, 2014 23:02
|
|
|
Chętnie przejadę się na tym nowym zawiasie
Trochę mnie tytuł mierzwi, Scorpio/Granada to MKII tylko było w UK, MKI to MKI |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
Ostatnio zmieniony przez pablo19 |22 Lis 2014|, 2014 23:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
sobolaqe
Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Dołączył: 27 Wrz 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |23 Lis 2014|, 2014 00:53
|
|
|
pióro696 napisał/a: |
Co do rzeźby pewnie chodzi Ci o zawieszenie, gwarantuje Ci ze nie znajdziesz bardziej komfortowego zawieszenia niz air ride powietrze jest przyszłością co widać po nowych autach. |
Nawet nie o to chodzi, zawieszenie to cos czego nie widac
Moze sie za bardzo zasugerowalem tym co napisales wczesniej ze Twoje auto bedzie bardzo chore i balem sie ze bedzie poprostu zwiesniaczone
A naprawde super sie prezentuje i nie ma powodow zeby wiele zmieniac. Z tego co piszesz jest szansa ze calos bedzie zblizona do oryginalu i zeby Ci sie tak udalo zrobic bo baze masz fajna.
Zawieszenie to cos czego nie widac z zew wiec jak zmienisz zeby bylo lepiej to tylko bedzie na plus.
pióro696 napisał/a: |
Można sie czepiać ze do tak starego auta wkladam nowoczesność .
|
W zolte blachy i tak nie celujesz to co sie przejmujesz
Poki nie wpakujesz na mk1 spojlerow i dwoch paskow przez srodek to jest szansa ze bedzie to bardzo fajny samochod.
Trzymam kciuki |
_________________ pzdr
piotrek
508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6 |
|
|
|
|
zibi8556
LKS 2U98
Auto: '98 2,3 ASB sedan + LPG
Wiek: 53 Dołączył: 06 Gru 2013 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: |23 Lis 2014|, 2014 08:50
|
|
|
Mnie tam się podoba, przecież to ciągle scorpio a skoro wielkich zmian z zewnątrz nie planujesz to dla mnie spoko
A fele fajne |
_________________ Nie jeździj szybciej.... niż twój anioł stróż potrafi latać.... |
|
|
|
|
|