Renault Clio 2 1,2 "sport" by Gufer |
Autor |
Wiadomość |
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |26 Sie 2018|, 2018 13:07
|
|
|
Hm... to ja dzisiaj wymieniłem piastę w swoim... No cała godzina mi zeszła |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |26 Sie 2018|, 2018 18:46
|
|
|
no w volvo czy berlingo tez mi pół godziny może zajeło a tu blokowały szczęki |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |26 Sie 2018|, 2018 21:49
|
|
|
Nie ma tam procedury wkręcania samoregulatora przez dziurę od śruby? |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |26 Sie 2018|, 2018 21:58
|
|
|
to nie BMW ..... się nie da tak .
Też o tym pomyślałem żeby go cofnać ale raz że jest bardzo głęboko w tej dziurze dwa że ząbki są jednokierunkowe i nie da się śrubokrętem tego obrócić . ta zębatka jest małej średnicy . Przykręciłem koło na 2 śruby i kręciłem nim i ciągnąłem na zewnatrz . Trwało to ale się udało . Jutro po bębny i nowego typu samoregulatory i sprężynki . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |26 Sie 2018|, 2018 22:12
|
|
|
Dziwne, abo taką procedurę pamiętam z któregoś francuza, Puga 306 lub 309.
Ząbki jak zawsze są w jedną stronę, ale sam korzystałem w tej opcji i to pomogło.
W Renówce będę dłubał jak czas pozwoli to się okaże czy się da |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |26 Sie 2018|, 2018 22:37
|
|
|
Próbowałem , ale świecić przez dziurę od śruby koła i jeszcze dziobać śrubokrętem to porażka jest . ogólnie to nie problem zdjać bęben w 5-może 10 letnim aucie ale tu się rant zrobił i korozja dodakowo spuchła . W berlingo taki bęben to był moment i zdjęte . Tylko tam żeby było weselej i prościej po odkręceniu cylinderka ułamał się przewód hamulcowy . Więc drugie auto i pojechałem dorobić . Tu żeby było jednak na plus przewody są stalowe ale całe pomalowane na zielono grubo dość . W stanie jak nowe to jest . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
playandwin24
Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sie 2011 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: |26 Sie 2018|, 2018 23:01
|
|
|
W Scenikach też są na zielono pomalowane przewody hamulcowe lub czarno... a z tyłu są zaciski bo fabryka dała dużo kuni
Tylko regulacja ręcznego nad tłumikiem |
_________________ Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |27 Sie 2018|, 2018 07:55
|
|
|
regulacja linek a korektory w bębnie to ma inne zadanie . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |27 Sie 2018|, 2018 09:09
|
|
|
Niezła kupa. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |27 Sie 2018|, 2018 10:54
|
|
|
Przeszczep na tarcze zrób i zapomnij |
_________________ Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ... |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |27 Sie 2018|, 2018 11:02
|
|
|
zaś będzie walka z podziałem siły hamowania . po co , auto waży 920 kilo i mocy tyle co w skuterze . części już w drodze i o 15 będą koło auta leżały . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |27 Sie 2018|, 2018 17:40
|
|
|
gufer-posepny napisał/a: | części już w drodze i o 15 będą koło auta leżały . | no i chyba nie leżą jednak Tylko logistyka leży i kwiczy |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |27 Sie 2018|, 2018 19:02
|
|
|
Bęben już założyłem żeby się dla odmiany nie okazało że szczęki przywiozę a bęben nie pasi .
Pozatym naprawiłem czujnik zamkniętej klapy , kabelek się ułamał . No i działa światełko jak i nie zarylguje ponownie centralnego . Można było sobie kluczyki zatrzasnać . Także nie takiego obijania się . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |28 Sie 2018|, 2018 23:27
|
|
|
No wesoło , 2 pudełka identycznie oznaczone ... 2 różnie wykonane bębny . Ale pasują . Szczęki były nawet wczoraj tylko burdel na magazynie mają i je w kąt rzucili . Porażka . Jedna strona ciekła a po drugiej jeden tłoczek był zablokowany . Zatem robota była konieczna . Powoli samoregulatory się podciągają bo wajha ręcznego coraz wcześniej łapie . Na asfalcie ślady ręcznym da się zrobić . Foty jutro bo mi się nie chce . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
|