|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Jaki system do mojego BOB-a? |
Autor |
Wiadomość |
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 13:09
|
|
|
nic dziwnego jak tam montują
jest takie coś jak faro wpisz sobie w google |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 14:06
|
|
|
pablo19 napisał/a: | Przecież można sobie zapisać ich "wzorowe" ustawienia i się pobawić, a w razie wizyty odtworzyć stan "wzorowy".
Kamil_Scorpio_ napisał/a: | Tam co chwile są auta, trafić na pusty warsztat to jak wygrać w totka 6stkę:) | Jak co chwilę przyjeżdżają klienci "na gwarancji" to dobrze nie świadczy o nich |
Miałeś w ogóle kiedyś sekwencje?
Nie przyjeżdżają do nich klienci na gwarancje, a z całej polski na montaż oraz dojście do ładu z instalacjami które były zakładane w pseudo profesjonalnych zakładach
Powiem ci tyle paweł: "chciałbyś umieć chociaż tyle co oni już pozapominali"
[ Dodano: |21 Sie 2014|, 2014 14:08 ]
pepi napisał/a: | nic dziwnego jak tam montują
jest takie coś jak faro wpisz sobie w google |
Ale Pepi jak masz wiedzę odnosnie LPG, to weź się tylko za to, będziesz się podcierał kasą, bo majstrów od LPG co smarują na klawiaturze jest od zaaa, a majstrów którzy mają wiedzę w praktyce jest bardzo mało. Dobry pomysł na biznes, co?
ps. nie chce mi się googlować, jeździ dobrze, nie szarpie, butle mam do jazdy "do przodu" czego chcieć więcej? |
_________________ '87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta |
Ostatnio zmieniony przez Kamil_Scorpio_ |21 Sie 2014|, 2014 14:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 14:19
|
|
|
Kamil_Scorpio_ napisał/a: | Miałeś w ogóle kiedyś sekwencje? |
ja mam w obydwu
dlatego z kazdym z nich jezdze do Grzesia gw21, a nie do partaczy gazownikow |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 14:35
|
|
|
Kevin Xy napisał/a: | Kamil_Scorpio_ napisał/a: | Miałeś w ogóle kiedyś sekwencje? |
ja mam w obydwu
dlatego z kazdym z nich jezdze do Grzesia gw21, a nie do partaczy gazownikow |
Widzisz, sam nic nie umiesz przy LPG, jeździsz do mechaniora Ale i tak proponuje abyś zadzwonił do nich, a dokładnie do Tomka, myślę że nawet najprostszymi rzeczami zgaszą Cię swoją wiedzą z miejsca Te "partacze" jeżdżą po całym świecie pomagać dla zakładów które se nie radzą, proponuje na początku abyś poczytał choć "troszkę" na ich temat, zobaczysz ile mają swoich zakładów, co produkują itp, wtedy zmienisz zdanie A nie tak jak było w twoim przypadku z butlą do jazdy na wstecznym... coś słyszałeś, a nawet nie wiesz o co w tym chodzi Czytałeś ten link co ci podesłałem w ogóle?? |
_________________ '87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta |
Ostatnio zmieniony przez Kamil_Scorpio_ |21 Sie 2014|, 2014 14:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 14:54
|
|
|
pablo19 napisał/a: | Spoko Kamil, wiem jak wygląda interfejs w sekwencji i wiem co sobie można zapisać, przestawić etc. | Okej Paweł, ale zrozum że po co się bawić samemu? Skoro coś jest nie tak, tłumaczy się dla chłopaków i robią to bez żadnego problemu |
_________________ '87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 14:58
|
|
|
taa, wlasnie wczoraj zmienilem reduktor, a ostatnio wywalilem Sirocco i wstawilem Staga- i zrobilem to sam
sluszalem ze jak sie ciebie pytaja abys pokazal isntalacje gazowa to im pokazujesz wlacznik w kabinie- taki z ciebie znawca
do kazdego z nich mialem/mam interfejsa i sam to sobie ustawiam- Grzesiek gw21 to mi jedynie kalibruje to bardziej nic autokalibracja daje rade
a zadzwonic to ja moge, a on to mi moze zgasic- chyba swieczke co najwyzej
Kamil_Scorpio_ napisał/a: | Te "partacze" jeżdżą po całym świecie pomagać dla zakładów które se nie radzą |
widze ze chyba po wrzechswiecie jezdza jak w promie kosmicznym gaz sie przycina
i o butli to ja czytac nie musze bo dla mnie to stary temat, i juz dawno mam popoprawiane
a ci znawcy alpagi we wszechswiecie to wielkie oczy zrobili jak im to uswiadomiles, sam bedac przez wujka googla dzien wczesniej uswiadomiony
wystarczy ze Arowi tak zobili ze teraz nie moze odpalic
i co z tego ze maja zaklady- klient sie liczy a nie zaklady- moze musza miec bo kase piora w tych zakladach ??
musisz sie wreszcie nauczyc w tym swoim krotkim zyciu ze nie wszystko co sie wokol ciebie kreci jest cudowne Kamil_Scorpio_ napisał/a: | A nie tak jak było w twoim przypadku z butlą do jazdy na wstecznym... coś słyszałeś, a nawet nie wiesz o co w tym chodzi |
w moim przypadku- chlopie otwieraj oczy do czytania forum a nie sobie jakies pierdy wypisujesz- pokaz gdzie napisalem ze mam z tym jakis problem ?? |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 15:17
|
|
|
Kamil_Scorpio_ napisał/a: | pablo19 napisał/a:
Spoko Kamil, wiem jak wygląda interfejs w sekwencji i wiem co sobie można zapisać, przestawić etc.
Okej Paweł, ale zrozum że po co się bawić samemu? Skoro coś jest nie tak, tłumaczy się dla chłopaków i robią to bez żadnego problemu |
moze po to aby sie czegos nauczyc- znasz cos takiego jak nauka ? |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 15:20
|
|
|
Kevin Xy napisał/a: | taa, wlasnie wczoraj zmienilem reduktor, a ostatnio wywalilem Sirocco i wstawilem Staga- i zrobilem to sam
sluszalem ze jak sie ciebie pytaja abys pokazal isntalacje gazowa to im pokazujesz wlacznik w kabinie- taki z ciebie znawca
do kazdego z nich mialem/mam interfejsa i sam to sobie ustawiam- Grzesiek gw21 to mi jedynie kalibruje to bardziej nic autokalibracja daje rade
a zadzwonic to ja moge, a on to mi moze zgasic- chyba swieczke co najwyzej
Kamil_Scorpio_ napisał/a: | Te "partacze" jeżdżą po całym świecie pomagać dla zakładów które se nie radzą |
widze ze chyba po wrzechswiecie jezdza jak w promie kosmicznym gaz sie przycina
i o butli to ja czytac nie musze bo dla mnie to stary temat, i juz dawno mam popoprawiane
a ci znawcy alpagi we wszechswiecie to wielkie oczy zrobili jak im to uswiadomiles, sam bedac przez wujka googla dzien wczesniej uswiadomiony
wystarczy ze Arowi tak zobili ze teraz nie moze odpalic
i co z tego ze maja zaklady- klient sie liczy a nie zaklady- moze musza miec bo kase piora w tych zakladach ??
musisz sie wreszcie nauczyc w tym swoim krotkim zyciu ze nie wszystko co sie wokol ciebie kreci jest cudowne Kamil_Scorpio_ napisał/a: | A nie tak jak było w twoim przypadku z butlą do jazdy na wstecznym... coś słyszałeś, a nawet nie wiesz o co w tym chodzi |
w moim przypadku- chlopie otwieraj oczy do czytania forum a nie sobie jakies pierdy wypisujesz- pokaz gdzie napisalem ze mam z tym jakis problem ?? |
Zmieniłeś sam reduktor, ja to w szoku Kevin, mój pierwszy reduktor jaki regenerowałem, czyściłem to był to reduktor w dziadka ŻUKU, miałem wtedy z 12 lat? Gdzie słyszałeś ? W radiu maryja? Interfejsów możesz mieć do każdego kompa po 10 sztuk, wisi mi to, gw21 to konkretny gość nie tylko od lpg ale i od wiązek, ale o co do Twojej osoby to mam mieszane uczucia Świeczkę zgasić? ona sama z siebie nie zapala się już.. Strasznie się napinasz gdy nie masz racji, będziesz miał wysokie cisnienie... i to bez kawy?
Poczytaj trochę to się może douczysz co nieco Produkują własne wtryski, własne kompy, pomimo że to stary ADIS, ale ich jest OPTIMA, może tylko aktualizacja ale konkretna, biorą się za robienie własnych reduktorów, ale co ja mam Ci tłumaczyć? To tak jakbym walił głową w parapet, głowa by mnie bolała, a parapet by nie poczuł nawet...
Może i nie mam tyle lat co ty, ale już od najmłodszych lat zajmuję się mechaniką i elektroniką A nie tylko tankowaniem piwa. Nie pokaże Ci bo nie napisałeś że masz z tym problem, tylko usiłowałeś mi pojechać i dla moich znajomych, a ja ci udowodniłem że nic sam o tym nie wiesz po czym nie odpowiedziałeś na mojego posta
ps. Co do Ara auta, to przede wszystkim musi ogarnąć wiązkę podłużnicy, wtedy zobaczymy co dalej, a zrobię wszystko by mu pomóc z sondą też ma problem, porównaj se napięcie moich sond do jego.
pablo19 napisał/a: | Kamil_Scorpio_ napisał/a: | pablo19 napisał/a: | Spoko Kamil, wiem jak wygląda interfejs w sekwencji i wiem co sobie można zapisać, przestawić etc. | Okej Paweł, ale zrozum że po co się bawić samemu? Skoro coś jest nie tak, tłumaczy się dla chłopaków i robią to bez żadnego problemu | Tyle, że Ty masz ich na miejscu, a Aro musi dojechać, a to czas i pieniądze i jak widać Panowie nie są tacy świetni jak byś chciał. |
Paweł, czemu na miejscu? Jestem na urlopie więc siedze w db a od db mam do nich 78,8km, a Arek ma z Łomży 83,0km, ale i tak ja wolę wydać na paliwo żeby na mnie robili testy i zobaczyli czy jest lepiej czy gorzej. |
_________________ '87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta |
Ostatnio zmieniony przez Kamil_Scorpio_ |21 Sie 2014|, 2014 15:24, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 15:24
|
|
|
Kamil, przestań się juz puszyć, bo prostego ustawienia nie możesz sam zrobic, tylko jeździsz po zakładach... |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 15:30
|
|
|
Ależ oczywiście, że masz rację, pokazujesz co rusz jak Ci dyndam |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 15:31
|
|
|
Kamil_Scorpio_ napisał/a: | Zmieniłeś sam reduktor, ja to w szoku Kevin, mój pierwszy reduktor jaki regenerowałem, czyściłem to był to reduktor w dziadka ŻUKU, miałem wtedy z 12 lat |
mi tez dziadek dawal graty ktore juz mu sie nie przydawaly do zabawy, ale ja sie tym nie chwale, a widze ze ty odwrotnie
Kamil_Scorpio_ napisał/a: | ale już od najmłodszych lat zajmuję się mechaniką i elektroniką |
i bardzo dobrze, a pokora z wiekiem przyjdzie
Kamil_Scorpio_ napisał/a: | Nie pokaże Ci bo nie napisałeś że masz z tym problem |
bo i nie mam a zatem ??
Kamil_Scorpio_ napisał/a: | A nie tak jak było w twoim przypadku z butlą do jazdy na wstecznym... coś słyszałeś, a nawet nie wiesz o co w tym chodzi |
chronologie i prawdomownosc proponuje- bedzie latwiej Kamil_Scorpio_ napisał/a: | a ja ci udowodniłem że nic sam o tym nie wiesz po czym nie odpowiedziałeś na mojego posta |
to ze mi podeslales jakis link to sorry, ale nic mi nie udowodniles
jedynie ja ci udowodnilem ze kolesie nie tacy jak ci sie wydaje- czlowiek uczy sie przez cale zycie- miej tego swiadomosc
Kamil_Scorpio_ napisał/a: | z sondą też ma problem, porównaj se napięcie moich sond do jego. |
a moze to wynik problemow z wiazka ?? tak, wiem- ty bys sonde wymienil Kamil_Scorpio_ napisał/a: | Paweł, czemu na miejscu? Jestem na urlopie więc siedze w db a od db mam do nich 78,8km, a Arek ma z Łomży 83,0km, ale i tak ja wolę wydać na paliwo żeby na mnie robili testy i zobaczyli czy jest lepiej czy gorzej. |
poza kosztami wymiernymi zalecam zapoznac zapoznac sie z kosztami alternatywnymi |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 15:35
|
|
|
[ Dodano: |21 Sie 2014|, 2014 15:36 ]
Kevin Xy napisał/a: | Kamil_Scorpio_ napisał/a: | Zmieniłeś sam reduktor, ja to w szoku Kevin, mój pierwszy reduktor jaki regenerowałem, czyściłem to był to reduktor w dziadka ŻUKU, miałem wtedy z 12 lat |
mi tez dziadek dawal graty ktore juz mu sie nie przydawaly do zabawy, ale ja sie tym nie chwale, a widze ze ty odwrotnie
Kamil_Scorpio_ napisał/a: | ale już od najmłodszych lat zajmuję się mechaniką i elektroniką |
i bardzo dobrze, a pokora z wiekiem przyjdzie
Kamil_Scorpio_ napisał/a: | Nie pokaże Ci bo nie napisałeś że masz z tym problem |
bo i nie mam a zatem ??
Kamil_Scorpio_ napisał/a: | A nie tak jak było w twoim przypadku z butlą do jazdy na wstecznym... coś słyszałeś, a nawet nie wiesz o co w tym chodzi |
chronologie i prawdomownosc proponuje- bedzie latwiej Kamil_Scorpio_ napisał/a: | a ja ci udowodniłem że nic sam o tym nie wiesz po czym nie odpowiedziałeś na mojego posta |
to ze mi podeslales jakis link to sorry, ale nic mi nie udowodniles
jedynie ja ci udowodnilem ze kolesie nie tacy jak ci sie wydaje- czlowiek uczy sie przez cale zycie- miej tego swiadomosc
Kamil_Scorpio_ napisał/a: | z sondą też ma problem, porównaj se napięcie moich sond do jego. |
a moze to wynik problemow z wiazka ?? tak, wiem- ty bys sonde wymienil Kamil_Scorpio_ napisał/a: | Paweł, czemu na miejscu? Jestem na urlopie więc siedze w db a od db mam do nich 78,8km, a Arek ma z Łomży 83,0km, ale i tak ja wolę wydać na paliwo żeby na mnie robili testy i zobaczyli czy jest lepiej czy gorzej. |
poza kosztami wymiernymi zalecam zapoznac zapoznac sie z kosztami alternatywnymi |
Sorki że mi się nie chcę cytować każdej twojej wypowiedzi Przejdę do rzeczy:
Czyli też jesteś samoukiem, to powinieneś mnie zrozumieć że się bronie? Proste że szybciej jest wymienić sondę którą Arek dostał z tajlami od Irka, ale czy to by rozwiązało problem? Zaskoczę Cię, na to pytanie nie znam odpowiedzi, próbowałbym od tych rzeczy co zajmują najmniej czasu i patrzył na rezultaty, po czym rwał bym i tak pewnie dechy i resztę by zrobić z wiązką podłużnicy porządek |
_________________ '87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta |
Ostatnio zmieniony przez Kamil_Scorpio_ |21 Sie 2014|, 2014 15:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
aviator
Auto: nie scorpio, nie ford; śmigło gwiazda i jazda
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 03 Cze 2010 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 15:37
|
|
|
I znowu poziom dyskusji spada. Strasznie Kamil nerwowy jesteś a i z reklamy zrobiłeś juz antyreklame... |
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°)
BMW i3, Mercedes Pilote Explorateur |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 15:38
|
|
|
bardzo dobrze ze jetes samoukiem, podobnie ak ja, dlatego uwazam ze kluczem do samouki w temacie LPG jest interface i probowanie costam samemu sie pouczyc, a nie za kazdym razem latac kawal drogi, marnujac kase a przede wszystkim czas
a Ara i tak wymiana calej wiazki nie ominie |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 15:39
|
|
|
aviator napisał/a: | I znowu poziom dyskusji spada. Strasznie Kamil nerwowy jesteś a i z reklamy zrobiłeś juz antyreklame... |
Jestem nerwowy, bo łatwo nie miałem, to co mam, zawdzięczam tylko i wyłącznie sobie. Czy ja wiem czy antyreklame? z tym się raczej nie zgodzę
[ Dodano: |21 Sie 2014|, 2014 15:44 ]
Kevin Xy napisał/a: | bardzo dobrze ze jetes samoukiem, podobnie ak ja, dlatego uwazam ze kluczem do samouki w temacie LPG jest interface i probowanie costam samemu sie pouczyc, a nie za kazdym razem latac kawal drogi, marnujac kase a przede wszystkim czas
a Ara i tak wymiana calej wiazki nie ominie |
Dlatego kupiłem ostatnio interfejs do kompa gazu, ale nie po to by poprawiać po nich, a po to by to zrozumieć jak powinno wyglądać, porobić zrzuty ekranu itp, ja nigdy nie miałem do czynienia z sekwencją, a wiem że chłopaki dzielą się wiedzą z tymi co chcą ich słuchać i się ich radzić i z wzajemnością, u siebie w mk1 sam przerobiłem na blosa z II gen, wiem żadna filozofia ale to zapoczątkowało iż zainteresowałem się pozostałymi generacjami, nie nazwę się jakimś pro gaziarzem, ale podstawowe rzeczy opanuje sam, a jeżeli chodzi o ustawianie przy lapie to uwierz że wole wydać na paliwo niż bawić się sam i coś spieprzyć, dużo czytam, dużo testuje... nie raz robie jakąś "fuszerkę" dla znajomych, ale na pewno nie podejmuję się czegoś o czym nie mam zielonego pojecia. |
_________________ '87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |